Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
RVS Technology
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 16.04.2007 00:00
- Bydliště: pelhrimov okolí
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 16.04.2007 00:00
- Bydliště: pelhrimov okolí
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 16.04.2007 00:00
- Bydliště: pelhrimov okolí
- Kontaktovat uživatele:
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
dsvatos píše:Boha jeho, další .... (nebudu sprostej), co těm debilním reklamním kecům věří.. Generálka motoru ve flaštičce![]()
![]()
Pokud bys alespoň něco malinko, malinečko věděl o konstrukci motorů, o materiálech a strojařině, musel by ses takovým opičím kapkám jenom smát
Na jednu stranu jsou stará fakta o strojařině, na druhou stranu se nové materiály stále vyvíjejí a postupem času budou stále nové technologie. Já tomu sice nějak nevěřim a nekoupim si to, ale kamarádovo motor něco podobného udrželo při životě cca 40tis km a to před aplikací motor bouchal na klice, po ujetí cca 2tis km to ustalo a nakonec se to vysralo uplně jinde. Ja nevim, bud mu pomohla ta sračka co tam nalil, nebo to ten motor prostě utáhnul dal, ale nevim jestli to bylo tohle. Ale vim zase že to nebyly takový ty levný sračky, ale něco na téhle bázi


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 16.04.2007 00:00
- Bydliště: pelhrimov okolí
- Kontaktovat uživatele:
Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
alesekdubec píše:Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
ok, tak jo, položme se do problému

1) co je to "schopnost nárůstu", tzn. že je možné že semínko vyroste v obrovskou sekvoji nebo taky ne, že?
2) "tvrdost 63-70 HRC" je nic neříkající, protože v motoru "není" součástka tak tvrdá, že by se tahle tenká křehká vrstva v praxi neprolomila
3) "koeficient tření 0,003" je číslo, neříká nic o podmínkách zkoušky
4) "Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny" wow, tohle definitivně přepsalo tabulku prvků
5) "Teplota rozpadu 1575-1600°C" jsme zachráněni

6) "Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů" to je fajn, jěště bych se nebál napsat, že vydrží svit marťanské baterky pod úhlem 123,258 stupně v úterý zleva
7) "Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa" kavitace? aha, tak to je ten prevít co zadřel motor



“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 16.04.2007 00:00
- Bydliště: pelhrimov okolí
- Kontaktovat uživatele:
každej at dělá dle svého uvážení... můj názor je- motor ve výrobních tolerancích (100-200tis km) si vystačí s kvalitním a pravidelně měněným olejem... motor s horšími parametry (hodně km nebo zanedbaný, studené starty a pod) buď prostě vykazuje nějaké neduhy (žere olej) a majitel to buď nechá plavat nebo to řeší opravou, nikoliv nalitím "věci" do motoru... to máš jak s těsněním do chladiče, neříkám, že to nefunguje, ale a) chladič teče z nějakého důvodu b) ve finále si stejně koupíš jinej nebo to necháš zavařit...
navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)
navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: pát 23.06.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)[/quote]
to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon),tohle zní zajímavě i když tomu taky moc nevěřím,az to nekdo vyzkousi dejte vedet
to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon),tohle zní zajímavě i když tomu taky moc nevěřím,az to nekdo vyzkousi dejte vedet

droban píše:to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon)
to máš vcelku jedno, protože tohle bude taky s něčím reagovat... uvažujte logicky, kdyby to fungovalo, bude to prodávat ve velkým třeba Castrol nebo Mobil jako ofiko "RepSadu pro motor" třeba za 2x tolik než tyhle "jednoročky-existence"... a proč se tak neděje? protože to kua nefunguje


“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:alesekdubec píše:Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
ok, tak jo, položme se do problému![]()
1) co je to "schopnost nárůstu", tzn. že je možné že semínko vyroste v obrovskou sekvoji nebo taky ne, že?
2) "tvrdost 63-70 HRC" je nic neříkající, protože v motoru "není" součástka tak tvrdá, že by se tahle tenká křehká vrstva v praxi neprolomila
3) "koeficient tření 0,003" je číslo, neříká nic o podmínkách zkoušky
4) "Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny" wow, tohle definitivně přepsalo tabulku prvků
5) "Teplota rozpadu 1575-1600°C" jsme zachráněniat už to bude na čemkoliv, dojde k odloupnutí podstatně dříve než je "cokoliv" napsaného na papíře
6) "Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů" to je fajn, jěště bych se nebál napsat, že vydrží svit marťanské baterky pod úhlem 123,258 stupně v úterý zleva
7) "Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa" kavitace? aha, tak to je ten prevít co zadřel motor)
"Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi" také vám vždycky v zimě zarezne motor a nejde s ním po ránu otočit? stačí pár kapek zázračné vodičky a problem solved
Kurňa Hanzi, takhle to napsat - máš můj



