Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

RVS Technology

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
alesekdubec
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: pelhrimov okolí
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od alesekdubec »

Chtel sem se jen zeptat jestli s tim nemate nekdo nejakou zkusenost.Chtel bych to vyzkouset protoze mam spatny hydrostely. Nez na to budete odpovidat tak si to proctete.
http://www.rvs-tec.cz/start.htm
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

zji to krasne pohadkove.... stejne jako kdyz se divam na tu televizi v hypermarketu v oddeleni autodoplnku kde jsou ruzny aditiva :lol: :lol: :lol: :lol:
alesekdubec
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: pelhrimov okolí
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od alesekdubec »

tohle nejsou aditiva
alesekdubec
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: pelhrimov okolí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alesekdubec »

kamarada znamej to vyzkousel do motorky. Ventily byli na vymenu a potom jak nove. Jeste to bude zkouset kamarad do volva do prevodovky tak pockam nez to koupim.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

Boha jeho, další .... (nebudu sprostej), co těm debilním reklamním kecům věří.. Generálka motoru ve flaštičce :lol: :smich:
Pokud bys alespoň něco malinko, malinečko věděl o konstrukci motorů, o materiálech a strojařině, musel by ses takovým opičím kapkám jenom smát :wink:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od bmwfil »

No nevim, ale ten chlapík (Jan Petřík, Strakonice), co s Ochcavkou 1,8T jezdí za 5,1-6,3 a město max 7,2, to už je úplnej Harry Potter a samo Vmax 253Km a na trojku 180km... :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od George_D »

dsvatos píše:Boha jeho, další .... (nebudu sprostej), co těm debilním reklamním kecům věří.. Generálka motoru ve flaštičce :lol: :smich:
Pokud bys alespoň něco malinko, malinečko věděl o konstrukci motorů, o materiálech a strojařině, musel by ses takovým opičím kapkám jenom smát :wink:



Na jednu stranu jsou stará fakta o strojařině, na druhou stranu se nové materiály stále vyvíjejí a postupem času budou stále nové technologie. Já tomu sice nějak nevěřim a nekoupim si to, ale kamarádovo motor něco podobného udrželo při životě cca 40tis km a to před aplikací motor bouchal na klice, po ujetí cca 2tis km to ustalo a nakonec se to vysralo uplně jinde. Ja nevim, bud mu pomohla ta sračka co tam nalil, nebo to ten motor prostě utáhnul dal, ale nevim jestli to bylo tohle. Ale vim zase že to nebyly takový ty levný sračky, ale něco na téhle bázi :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
alesekdubec
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: pelhrimov okolí
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od alesekdubec »

Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

alesekdubec píše:Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi

ok, tak jo, položme se do problému :-)
1) co je to "schopnost nárůstu", tzn. že je možné že semínko vyroste v obrovskou sekvoji nebo taky ne, že?
2) "tvrdost 63-70 HRC" je nic neříkající, protože v motoru "není" součástka tak tvrdá, že by se tahle tenká křehká vrstva v praxi neprolomila
3) "koeficient tření 0,003" je číslo, neříká nic o podmínkách zkoušky
4) "Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny" wow, tohle definitivně přepsalo tabulku prvků
5) "Teplota rozpadu 1575-1600°C" jsme zachráněni :-) at už to bude na čemkoliv, dojde k odloupnutí podstatně dříve než je "cokoliv" napsaného na papíře
6) "Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů" to je fajn, jěště bych se nebál napsat, že vydrží svit marťanské baterky pod úhlem 123,258 stupně v úterý zleva
7) "Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa" kavitace? aha, tak to je ten prevít co zadřel motor :-))
8) "Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi" také vám vždycky v zimě zarezne motor a nejde s ním po ránu otočit? stačí pár kapek zázračné vodičky a problem solved :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
alesekdubec
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.04.2007 00:00
Bydliště: pelhrimov okolí
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od alesekdubec »

takze myslis ze je to blbost? Nechci vyhodit 4tis.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od bmwfil »

alesekdubec píše:takze myslis ze je to blbost? Nechci vyhodit 4tis.


Hele vyzkoušej to a pak sem napiš jak to funguje (ale podle pravdy :) )
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#12 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

každej at dělá dle svého uvážení... můj názor je- motor ve výrobních tolerancích (100-200tis km) si vystačí s kvalitním a pravidelně měněným olejem... motor s horšími parametry (hodně km nebo zanedbaný, studené starty a pod) buď prostě vykazuje nějaké neduhy (žere olej) a majitel to buď nechá plavat nebo to řeší opravou, nikoliv nalitím "věci" do motoru... to máš jak s těsněním do chladiče, neříkám, že to nefunguje, ale a) chladič teče z nějakého důvodu b) ve finále si stejně koupíš jinej nebo to necháš zavařit...
navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)
“Ability is what you're capable of doing.”
Tomas8409
Registrovaný
Příspěvky: 1835
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Hlohovec
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Tomas8409 »

alesekdubec píše:kamarada znamej to vyzkousel do motorky. Ventily byli na vymenu a potom jak nove. Jeste to bude zkouset kamarad do volva do prevodovky tak pockam nez to koupim.



kua ještě tu o spotřebě... :D
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od droban »

navíc jsem osobně viděl několik motorů po rozebrání, kde podobné přípravky způsobily "zdrcnutí nevímčeho" a to ucpalo kanálky na klice nebo sací koš čerpadla... buď se to navázalo se zbytky z těsnění nebo to reagovalo nevhodně s průsakem vody-paliva-spalin (což chodí ruku v ruce, prostě opotřebovanej motor)[/quote]

to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon),tohle zní zajímavě i když tomu taky moc nevěřím,az to nekdo vyzkousi dejte vedet :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#15 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

droban píše:to co tvoří hrudky a zasírá motor je ale na jine bazi PTFE(teflon)

to máš vcelku jedno, protože tohle bude taky s něčím reagovat... uvažujte logicky, kdyby to fungovalo, bude to prodávat ve velkým třeba Castrol nebo Mobil jako ofiko "RepSadu pro motor" třeba za 2x tolik než tyhle "jednoročky-existence"... a proč se tak neděje? protože to kua nefunguje :lol: funguje to tak, že vybuchne "SuperNova", vyda reklamní letačky, zaplaví distribuci, zmasíruje reklamní kanaly, prodá hafo lahviček a v okamžiku, kdy výdaje na reklamu jsou vetsi nez zisk, skoncí... aby vzápětí přisla nova firma s revolucnim... a takle porad dokola... kdo si mysli, ze je to jinak je obycejnej naivni trouba :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
klanuk
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: úte 15.08.2006 00:00
Bydliště: vysočina
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od klanuk »

pred deseti lety taky nikdo neveril ze formule 1 bude tocit prez 19tis otacek /min. protoze to bylo nemozny. Vsechno se zdokonaluje.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od dsvatos »

klanuk píše:pred deseti lety taky nikdo neveril ze formule 1 bude tocit prez 19tis otacek /min. protoze to bylo nemozny. Vsechno se zdokonaluje.


No, to je sice pravda, ale fyziku přechcat nejde :wink: Mám chemickou průmyslovku, a když čtu ty reklamní bláboly tak nevím, jestli se mám chechtat nebo brečet :lol:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od dsvatos »

Hanz píše:
alesekdubec píše:Vlastnosti kovokeramické vrstvy
Schopnost nárůstu kovokeramického povrchu od 0,002 do 1,5 mm
Tvrdost - HRC=63-70
Koeficient tření 0,003;
Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny
Teplota rozpadu 1575-1600°C
Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů
Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa
Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi

ok, tak jo, položme se do problému :-)
1) co je to "schopnost nárůstu", tzn. že je možné že semínko vyroste v obrovskou sekvoji nebo taky ne, že?
2) "tvrdost 63-70 HRC" je nic neříkající, protože v motoru "není" součástka tak tvrdá, že by se tahle tenká křehká vrstva v praxi neprolomila
3) "koeficient tření 0,003" je číslo, neříká nic o podmínkách zkoušky
4) "Koeficient lineárního termického rozšíření stejný jako u oceli a litiny" wow, tohle definitivně přepsalo tabulku prvků
5) "Teplota rozpadu 1575-1600°C" jsme zachráněni :-) at už to bude na čemkoliv, dojde k odloupnutí podstatně dříve než je "cokoliv" napsaného na papíře
6) "Nekoroduje ani vlivem kyselin a hydroxidů" to je fajn, jěště bych se nebál napsat, že vydrží svit marťanské baterky pod úhlem 123,258 stupně v úterý zleva
7) "Vysoká odolnost vůči kavitačním destrukcím - nerozštípává se při rázech - nárazová pevnost do 490,3 MPa" kavitace? aha, tak to je ten prevít co zadřel motor :-))
8) "Vysoký elektrický odpor 106Ω.m - nedochází k elektrokorozi" také vám vždycky v zimě zarezne motor a nejde s ním po ránu otočit? stačí pár kapek zázračné vodičky a problem solved :-)



Kurňa Hanzi, takhle to napsat - máš můj :respect: Z tebe ještě jednou něco bude :lol: Neměl jsi v mládí básnický a spisovatelský sklony? Asi máš v sobě to spisovatelský "střevo" :lol: Super napsaný :cool2:
klanuk
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: úte 15.08.2006 00:00
Bydliště: vysočina
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od klanuk »

tak to neznamena ze vis uplne vsechno. Srandisto.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dsvatos »

klanuk píše:tak to neznamena ze vis uplne vsechno. Srandisto.


Neříkám že vím úplně všechno. Ale reálný fakta od reklamních blábolů, slintů, keců a rádoby odborných termínů rozlišit dokážu. A to mi stačí :wink: Viděl jsi už někdy rozdělanej motor? Víš jak vůbec funguje? :lol:
Zdraví tě srandista :lol:
Odpovědět