Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: čtv 31.05.2007 00:00
#1
Příspěvek
od Mad_Noodle » ned 05.08.2007 17:03
Moje problémy s iS neustávaj, teď se ukázal další- jedu si takhle z práce, chci zatočit doleva a ejhle ono to nejde-posilovač neposiluje....Naštěstí jsem to nějak utáh silou a nikam jsem to neposlal.... Oleje v posilovači je dle měrky na tom víčku od nádobky dost, přesto mě to takhle vypeklo. Teď to teda zatáčí,ale jde to dle mě víc ztuha než by mělo a při otáčení volantem doleva v řízení jakoby křupe (je to cítit na volantu). Neví někdo co přesně se mohlo posr*t a na jakej finanční osyp se mám připravit?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244 Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od dsvatos » ned 05.08.2007 17:18
V první řadě: Kdy jsi měnil olej v servu? Nebo ho tam máš ještě z výroby?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830 Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od _peper » ned 05.08.2007 17:22
Pokud nebude olej alespoň trochu červený, ale úplně černý chce ho to vyměnit. Olej do převodovek ATF22, spec Dexron II. Asi 120Kč litr.
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: čtv 31.05.2007 00:00
#4
Příspěvek
od Mad_Noodle » ned 05.08.2007 17:35
dsvatos píše: V první řadě: Kdy jsi měnil olej v servu? Nebo ho tam máš ještě z výroby?
To netuším auto mám dva měsíce
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141 Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od paveld » ned 05.08.2007 18:08
Jak casto se meni olej v servu?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830 Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od _peper » ned 05.08.2007 19:59
paveld píše: Jak casto se meni olej v servu?
Dokud je alespoň trochu červenej a není úplně černej. Myslím, že to není tak nákladná věc, vejde se tam cca 0,7l takže víc jak stovku neutratíš. A výměna taky není složitá. Odsát a nalít nový.
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408 Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Maikl » pon 06.08.2007 01:44
_peper píše: paveld píše: Jak casto se meni olej v servu?
Dokud je alespoň trochu červenej a není úplně černej. Myslím, že to není tak nákladná věc, vejde se tam cca 0,7l takže víc jak stovku neutratíš. A výměna taky není složitá. Odsát a nalít nový.
myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od JaraX » pon 06.08.2007 07:34
taky zkontrolovat řemen, sem myslel že mam na caddyně servo v piči ale byl jen volnej řemen
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: čtv 31.05.2007 00:00
#9
Příspěvek
od Mad_Noodle » pon 06.08.2007 10:00
JaraX píše: taky zkontrolovat řemen, sem myslel že mam na caddyně servo v piči ale byl jen volnej řemen
Řemen je ok, to bylo první co mě napadlo zkontrolovat...
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830 Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od _peper » pon 06.08.2007 16:20
Maikl píše: myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
Dělal jsem to někdy v lednu a nalil jsem tam neco kolem 0,7 - 0,8l. Samozřejmě jsem měl olej vypuštěný z tyče řízení.
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408 Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od Maikl » pon 06.08.2007 18:48
_peper píše: Maikl píše: myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
Dělal jsem to někdy v lednu a nalil jsem tam neco kolem 0,7 - 0,8l. Samozřejmě jsem měl olej vypuštěný z tyče řízení.
ok
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: čtv 31.05.2007 00:00
#12
Příspěvek
od Mad_Noodle » pon 13.08.2007 13:32
Tááákže, problém nebyl v servu ale v něčem úúúplně jiným-utrhly se mi oba silentbloky na motoru a o celej se posunul asi o 3cm doleva, a tím se tam nějak to řízení zřejmě zašprajclo. (předem hlásím-s autem jsem nikde neprasil, prostě to povolilo...mechanik mi to teda nevěří,ale je to tak...)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474 Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od castro » pon 13.08.2007 13:50
super že to nebylo nic velkýho....
ty silentbloky motoru budu muset taky měnit, vždycky když zaberu v kopci, vypne se mi kvuli tomu ASC a svítí dokud nevypnu motor...
to jsou halt ty auto z východního německa
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22 Registrován: čtv 31.05.2007 00:00
#14
Příspěvek
od Mad_Noodle » pon 13.08.2007 14:42
Jj, tohle by se časem stejně muselo udělat, tak si to o to řeklo předem no...
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256 Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)
#15
Příspěvek
od voitano » úte 14.08.2007 08:53
castro píše: ty silentbloky motoru budu muset taky měnit, vždycky když zaberu v kopci, vypne se mi kvuli tomu ASC a svítí dokud nevypnu motor...
to jsou halt ty auto z východního německa
Ty silentbloky na to ASC mají takový vliv...?