Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mám něco s řízením (posilovač???) VYŘEŠENO

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 31.05.2007 00:00

#1 Příspěvek od Mad_Noodle »

Moje problémy s iS neustávaj, teď se ukázal další- jedu si takhle z práce, chci zatočit doleva a ejhle ono to nejde-posilovač neposiluje....Naštěstí jsem to nějak utáh silou a nikam jsem to neposlal.... Oleje v posilovači je dle měrky na tom víčku od nádobky dost, přesto mě to takhle vypeklo. Teď to teda zatáčí,ale jde to dle mě víc ztuha než by mělo a při otáčení volantem doleva v řízení jakoby křupe (je to cítit na volantu). Neví někdo co přesně se mohlo posr*t a na jakej finanční osyp se mám připravit? :roll:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

V první řadě: Kdy jsi měnil olej v servu? Nebo ho tam máš ještě z výroby? :wink:
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od _peper »

Pokud nebude olej alespoň trochu červený, ale úplně černý chce ho to vyměnit. Olej do převodovek ATF22, spec Dexron II. Asi 120Kč litr.
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 31.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od Mad_Noodle »

dsvatos píše:V první řadě: Kdy jsi měnil olej v servu? Nebo ho tam máš ještě z výroby? :wink:


To netuším auto mám dva měsíce :roll:
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od paveld »

Jak casto se meni olej v servu?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od _peper »

paveld píše:Jak casto se meni olej v servu?

Dokud je alespoň trochu červenej a není úplně černej. Myslím, že to není tak nákladná věc, vejde se tam cca 0,7l takže víc jak stovku neutratíš. A výměna taky není složitá. Odsát a nalít nový.
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Maikl »

_peper píše:
paveld píše:Jak casto se meni olej v servu?

Dokud je alespoň trochu červenej a není úplně černej. Myslím, že to není tak nákladná věc, vejde se tam cca 0,7l takže víc jak stovku neutratíš. A výměna taky není složitá. Odsát a nalít nový.

myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

taky zkontrolovat řemen, sem myslel že mam na caddyně servo v piči ale byl jen volnej řemen :)
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 31.05.2007 00:00

#9 Příspěvek od Mad_Noodle »

JaraX píše:taky zkontrolovat řemen, sem myslel že mam na caddyně servo v piči ale byl jen volnej řemen :)


Řemen je ok, to bylo první co mě napadlo zkontrolovat...
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od _peper »

Maikl píše:myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..

Dělal jsem to někdy v lednu a nalil jsem tam neco kolem 0,7 - 0,8l. Samozřejmě jsem měl olej vypuštěný z tyče řízení.
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Maikl »

_peper píše:
Maikl píše:myslim ze tam toho bude vic.. Vymena nespociva v odsati oleje z nadobky, musi toho prece bejt dost v okruhu..

Dělal jsem to někdy v lednu a nalil jsem tam neco kolem 0,7 - 0,8l. Samozřejmě jsem měl olej vypuštěný z tyče řízení.
ok :D 8)
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 31.05.2007 00:00

#12 Příspěvek od Mad_Noodle »

Tááákže, problém nebyl v servu ale v něčem úúúplně jiným-utrhly se mi oba silentbloky na motoru a o celej se posunul asi o 3cm doleva, a tím se tam nějak to řízení zřejmě zašprajclo. (předem hlásím-s autem jsem nikde neprasil, prostě to povolilo...mechanik mi to teda nevěří,ale je to tak...) :D
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

super že to nebylo nic velkýho....

ty silentbloky motoru budu muset taky měnit, vždycky když zaberu v kopci, vypne se mi kvuli tomu ASC a svítí dokud nevypnu motor...

to jsou halt ty auto z východního německa :roll: :lol:
Mad_Noodle
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 31.05.2007 00:00

#14 Příspěvek od Mad_Noodle »

Jj, tohle by se časem stejně muselo udělat, tak si to o to řeklo předem no... :D
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#15 Příspěvek od voitano »

castro píše:
ty silentbloky motoru budu muset taky měnit, vždycky když zaberu v kopci, vypne se mi kvuli tomu ASC a svítí dokud nevypnu motor...

to jsou halt ty auto z východního německa :roll: :lol:


Ty silentbloky na to ASC mají takový vliv...?
Odpovědět