Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e46 klicek
Nefacha mi klicek-dalka. Odesla zniceho nic a ani tuk. Klicek je to ten novejsi, co nejde rozebrat, ale byl uz rozriznutej, takze asi predchozi majitel mel taky problem. Baterkou to asi nebude, navic je tam napevno nemena. Klicek v BMW novy pry 4500,- Jde to resit i nejak jinak? 4500,- jentak za klicek se mi davat nechce.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
mira2 píše:tomu trochu nerozumim. Mám taky E46 a náhradní klíčky jsou úplně nové.jsou z roku 04 a po větší námaze je rozdělám, takže nachápu jaké řezání![]()
Podívej se ještě jednou na baterku. Ty máš pouze jeden klíč?
od faceliftu jso klíče bezbateriové (s indukčkou)... na dobití je potřeba ho nechat nějakou dobu v zapalování (tuším hodinu)




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Kontaktovat uživatele:
Me klicek trochu rozkousal pes
Taky bych chtel novej hezkej, protoze ho mam slepovanej a nevypada dobre
Z funkcnosti sem mel problemy, kdyz sem ho nechal dlouho v zapalovani...pak nefungoval, ale jak sem nastartoval a jel, tak pak uz fungoval. Jinak ja nemam facelift a mam tam akumulator. Mel sem to rozdelany a podle cisla baterie Panasonic jsem to vygoogloval. Je tam priprsknuta ke kontaktum - nerozebiratelne.


Z funkcnosti sem mel problemy, kdyz sem ho nechal dlouho v zapalovani...pak nefungoval, ale jak sem nastartoval a jel, tak pak uz fungoval. Jinak ja nemam facelift a mam tam akumulator. Mel sem to rozdelany a podle cisla baterie Panasonic jsem to vygoogloval. Je tam priprsknuta ke kontaktum - nerozebiratelne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Novější verze jsou nerozebiratelné. Baterka v nich je trvalá a nabíjí se za chodu motoru ve spínací skřínce. Pokud leží delší dobu v šuplíku, pak se odhlásí DO, ale immo funguje dál. K opětovnému rozchození dálky je nutno s ním nějakou dobu jezdit a pak dálku přihlásit. Pokud někomu jde rozebrat, tak je to vyjímka. Vím o čem mluvím. Do rozebírání se raději nepouštějte. Bývá to potom drahé. 

no mam pred faceliftem (2000). V bmw mi rikal ze mam ten novejsi klicek. Je nerozebiratelnej ale predchozi majitel uz ho zrejme kuchal. Myslim ze bat to nebude, fachal semtam, pak prestal uplne, rozdelal jsem ho, nic nnezjistil, zadelal a fachal asi tejden a pak najednou zas nic a ted uz nepomaha vubbec nic. Asi budu muset sahnout do kapsy 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Problém s klíči řeším už delší dobu, výměna relé ŘJ centrálu nepomohla (řešeno zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=25654&postdays=0&postorder=asc&highlight=rel%E9&start=30 ). V souč. době mi nefunguje dálka v obou klíčích, nemohl by být problém např. v tom, že zmíněná ŘJ nepřijímá signál z klíče?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Nospam píše:Problém s klíči řeším už delší dobu, výměna relé ŘJ centrálu nepomohla (řešeno zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=25654&postdays=0&postorder=asc&highlight=rel%E9&start=30 ). V souč. době mi nefunguje dálka v obou klíčích, nemohl by být problém např. v tom, že zmíněná ŘJ nepřijímá signál z klíče?
Zkoušel si ho přihlásit? Asi jo, co.
Tenhle problém jsem měl taky. Mě ale nefungoval ani jeden, předchozí majitel tvrdil, že jemu samozřejmě všechno šlo a potom se mu vybila baterka a od té doby ani jeden klíč nemakal. Story pěkná ale těžko uvěřitelná, každopádně nepomohlo vůbec nic. Jako první jsem zkoušel výměnu baterky (E46 1999 má rozhodně otevíratelnej klíček a normální nedobíjecí baterku!) pak přihlášení a nakonec diagnostiku v Autegu. Tam bylo všechno v pořádku, klíče komunikovaly a žádnej problém nenašli. A jejich verze? Tvrdili, že když auto dlouho nejezdí a klíče se vybijou tak už s nima zkratka nic nesvedou a nezbejvá než koupit novej za 4500. Tohle je teda taky zajimavá story a trochu to odporuje tomu, že baterka uvnitř není dobíjecí, což mi řekli těsně předtím. Podle mě zkrátka nevěděli co s tím a tohle si vymysleli, no i když v Autegu? Těžko říct, zatím mi tam vždycky poradili dobře. No a moje konečný řešení? Instalace alarmu a otvíraní přes alarm. Vyšlo mě to o něco málo víc, než novej klíč. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Kontaktovat uživatele:
jak jsi dopadl? me uz taky chcipl, makal ale z cim dal mensi vzdalenosti a ted vubec. Jinak jako nastartuju, to je v klidu.
Baterie je tam tato http://www.vltava2000.cz/ame/goodsdetai ... 650M008900
Tak nevim, ze by akumulator doslouzil, nebo nefunguje dobujeni pres skrinku.
Baterie je tam tato http://www.vltava2000.cz/ame/goodsdetai ... 650M008900
Tak nevim, ze by akumulator doslouzil, nebo nefunguje dobujeni pres skrinku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: stř 15.11.2006 01:00
- Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)
haarosh píše:Jako první jsem zkoušel výměnu baterky (E46 1999 má rozhodně otevíratelnej klíček a normální nedobíjecí baterku!) .....
Já mám e46 9/99 a klíček mám nerozebiratelný. Taky se mi nějak odhlásil, zkoušel jsem ho přihlašovat, ale nedělal jsem to dost rychle, tak se to povedlo až maníkovi v BMW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 822
- Registrován: úte 22.08.2006 00:00
- Bydliště: Trebeach
- Kontaktovat uživatele:
Me by zajimalo, jak se to dobiji, protoze neni spojenej klicek s tistakem ani nejakym kontaktem tak, aby mohl jit dobijeci proud do baterie. To mi nejak neštimuje.
Aha, indukcí...hmm...a co když nedobíjí?
Mam mozna tu jednotku v touringu v kufru po deklem, asi...presouval jsem ji a prez ni vedou napajeci kabely k zesiku, doufam, ze to neovlivnuje
Aha, indukcí...hmm...a co když nedobíjí?
Mam mozna tu jednotku v touringu v kufru po deklem, asi...presouval jsem ji a prez ni vedou napajeci kabely k zesiku, doufam, ze to neovlivnuje
