Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 klicek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
filippek
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 03.09.2007 00:00

#1 Příspěvek od filippek »

Nefacha mi klicek-dalka. Odesla zniceho nic a ani tuk. Klicek je to ten novejsi, co nejde rozebrat, ale byl uz rozriznutej, takze asi predchozi majitel mel taky problem. Baterkou to asi nebude, navic je tam napevno nemena. Klicek v BMW novy pry 4500,- Jde to resit i nejak jinak? 4500,- jentak za klicek se mi davat nechce.
mira2
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: ned 20.11.2005 01:00
Bydliště: Reichenberg

#2 Příspěvek od mira2 »

tomu trochu nerozumim. Mám taky E46 a náhradní klíčky jsou úplně nové.jsou z roku 04 a po větší námaze je rozdělám, takže nachápu jaké řezání :idea:
Podívej se ještě jednou na baterku. Ty máš pouze jeden klíč?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

mira2 píše:tomu trochu nerozumim. Mám taky E46 a náhradní klíčky jsou úplně nové.jsou z roku 04 a po větší námaze je rozdělám, takže nachápu jaké řezání :idea:
Podívej se ještě jednou na baterku. Ty máš pouze jeden klíč?


od faceliftu jso klíče bezbateriové (s indukčkou)... na dobití je potřeba ho nechat nějakou dobu v zapalování (tuším hodinu)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matal Moderátor »

Přesně tak..po faceliftu jsou klíče dobíjecí.. měli by se střídat.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já onehdá vyzkoušel indukční klíč, co byl 4 roky v šuplíku a normálně makal.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Whisky »

Me klicek trochu rozkousal pes :) Taky bych chtel novej hezkej, protoze ho mam slepovanej a nevypada dobre :(

Z funkcnosti sem mel problemy, kdyz sem ho nechal dlouho v zapalovani...pak nefungoval, ale jak sem nastartoval a jel, tak pak uz fungoval. Jinak ja nemam facelift a mam tam akumulator. Mel sem to rozdelany a podle cisla baterie Panasonic jsem to vygoogloval. Je tam priprsknuta ke kontaktum - nerozebiratelne.
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#7 Příspěvek od mamouschek »

Novější verze jsou nerozebiratelné. Baterka v nich je trvalá a nabíjí se za chodu motoru ve spínací skřínce. Pokud leží delší dobu v šuplíku, pak se odhlásí DO, ale immo funguje dál. K opětovnému rozchození dálky je nutno s ním nějakou dobu jezdit a pak dálku přihlásit. Pokud někomu jde rozebrat, tak je to vyjímka. Vím o čem mluvím. Do rozebírání se raději nepouštějte. Bývá to potom drahé. :lol:
filippek
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 03.09.2007 00:00

#8 Příspěvek od filippek »

no mam pred faceliftem (2000). V bmw mi rikal ze mam ten novejsi klicek. Je nerozebiratelnej ale predchozi majitel uz ho zrejme kuchal. Myslim ze bat to nebude, fachal semtam, pak prestal uplne, rozdelal jsem ho, nic nnezjistil, zadelal a fachal asi tejden a pak najednou zas nic a ted uz nepomaha vubbec nic. Asi budu muset sahnout do kapsy :(
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od 3nge »

novej dobijeci klicek je u e46 od 9/99, ne od faceliftu
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#10 Příspěvek od mamouschek »

Zkusil bych nejdřív ho znovu přihlásit. Pak bych volil nový.
Nospam
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 10.10.2006 00:00

#11 Příspěvek od Nospam »

Whisky píše:Me klicek trochu rozkousal pes :) Taky bych chtel novej hezkej, protoze ho mam slepovanej a nevypada dobre :(


Doufám, že jsi ho za trest alespoň týden nenechal řídit, on si to příště rozmyslí :D
Nospam
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 10.10.2006 00:00

#12 Příspěvek od Nospam »

Problém s klíči řeším už delší dobu, výměna relé ŘJ centrálu nepomohla (řešeno zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=25654&postdays=0&postorder=asc&highlight=rel%E9&start=30 ). V souč. době mi nefunguje dálka v obou klíčích, nemohl by být problém např. v tom, že zmíněná ŘJ nepřijímá signál z klíče?
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#13 Příspěvek od mamouschek »

Nospam píše:Problém s klíči řeším už delší dobu, výměna relé ŘJ centrálu nepomohla (řešeno zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=25654&postdays=0&postorder=asc&highlight=rel%E9&start=30 ). V souč. době mi nefunguje dálka v obou klíčích, nemohl by být problém např. v tom, že zmíněná ŘJ nepřijímá signál z klíče?


Zkoušel si ho přihlásit? Asi jo, co.
Nospam
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 10.10.2006 00:00

#14 Příspěvek od Nospam »

mamouschek píše:
Zkoušel si ho přihlásit? Asi jo, co.


jj, zkoušel..
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#15 Příspěvek od haarosh »

Tenhle problém jsem měl taky. Mě ale nefungoval ani jeden, předchozí majitel tvrdil, že jemu samozřejmě všechno šlo a potom se mu vybila baterka a od té doby ani jeden klíč nemakal. Story pěkná ale těžko uvěřitelná, každopádně nepomohlo vůbec nic. Jako první jsem zkoušel výměnu baterky (E46 1999 má rozhodně otevíratelnej klíček a normální nedobíjecí baterku!) pak přihlášení a nakonec diagnostiku v Autegu. Tam bylo všechno v pořádku, klíče komunikovaly a žádnej problém nenašli. A jejich verze? Tvrdili, že když auto dlouho nejezdí a klíče se vybijou tak už s nima zkratka nic nesvedou a nezbejvá než koupit novej za 4500. Tohle je teda taky zajimavá story a trochu to odporuje tomu, že baterka uvnitř není dobíjecí, což mi řekli těsně předtím. Podle mě zkrátka nevěděli co s tím a tohle si vymysleli, no i když v Autegu? Těžko říct, zatím mi tam vždycky poradili dobře. No a moje konečný řešení? Instalace alarmu a otvíraní přes alarm. Vyšlo mě to o něco málo víc, než novej klíč. :wink:
filippek
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 03.09.2007 00:00

#16 Příspěvek od filippek »

tak mi to zkouseli znova prihlasit a nic. Klicek mrtvej. Tak jdu rozbijet prasatko..
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Whisky »

jak jsi dopadl? me uz taky chcipl, makal ale z cim dal mensi vzdalenosti a ted vubec. Jinak jako nastartuju, to je v klidu.
Baterie je tam tato http://www.vltava2000.cz/ame/goodsdetai ... 650M008900
Tak nevim, ze by akumulator doslouzil, nebo nefunguje dobujeni pres skrinku.
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#18 Příspěvek od voitano »

haarosh píše:Jako první jsem zkoušel výměnu baterky (E46 1999 má rozhodně otevíratelnej klíček a normální nedobíjecí baterku!) .....

Já mám e46 9/99 a klíček mám nerozebiratelný. Taky se mi nějak odhlásil, zkoušel jsem ho přihlašovat, ale nedělal jsem to dost rychle, tak se to povedlo až maníkovi v BMW.
Hrnca
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04.05.2007 00:00
Bydliště: Mikulov/Horní Věstonice

#19 Příspěvek od Hrnca »

Mám E46 9/99 a mám dobíjecí klíček...Novej v Renocaru stojí 3600 bez daně...Docela dost...
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Whisky »

Me by zajimalo, jak se to dobiji, protoze neni spojenej klicek s tistakem ani nejakym kontaktem tak, aby mohl jit dobijeci proud do baterie. To mi nejak neštimuje.
Aha, indukcí...hmm...a co když nedobíjí?

Mam mozna tu jednotku v touringu v kufru po deklem, asi...presouval jsem ji a prez ni vedou napajeci kabely k zesiku, doufam, ze to neovlivnuje :(
Odpovědět