Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pisklavý zvuk motoru, nepadající otáčky ...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Steve89
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 02.07.2007 00:00

#1 Příspěvek od Steve89 »

Cau lidi mam menší problém - předevčírem jsem kontroloval náplně a měl jsem prázdno v nádobě kam se leje chladící kapalina tak jsem ji dolil! dolíval jsem ji ještě 1 a dneska znova byla prázdná ... asi mi někde vytéká nebo tam mam vzduchovou bublinu ... (nemáte s tim nekdo zkušenosti?) ... ale pozoruji další věci: po nastartování mi motor trochu popískává ... a drží mi otáčky na 1000síci ... nevíte čim to muže být?
dik ...
Tim
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: stř 25.07.2007 00:00
Bydliště: Kousek od Štatlu
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Tim »

mas pod autem kaluz vody? jestli ne tak se mrkni na merku oleje jestli na ni neni voda a na zatku na viku ventilu jestli na ni neni pena to by mohlo vypadat na foukly tesneni nebo prdlou hlavu :?
Steve89
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 02.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od Steve89 »

tak kapalina už je v poho ... ale pořád se mi ty otačky samovolně drží na 1000síci????Jinak na tamto se mrknu ... ale na merce na oleji neni voda určitě ... to jsem kontroloval ...
Petous
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 07.11.2005 01:00

#4 Příspěvek od Petous »

Steve89 píše:ale pořád se mi ty otačky samovolně drží na 1000síci????

Mě to dělá taky - teda jen za studenýho motoru. U mě za to může podtlakový ventil regulace výfukových plynů (Sekundarluftpumpe). A vyšší volnoběh je při studeném motoru normální = sytič.
Calib
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 29.07.2007 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#5 Příspěvek od Calib »

Odvzdušnit chlazení? btw. 1000ot je hodně? Kolik by měl být volnoběh... Mi po nastartování motor vyletí tak na 1500 a pak klesne na cca 900.
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#6 Příspěvek od JIP »

Tipnul bych to na netěsnost v sání...nejvíc trpí to gumové koleno za váhou vzduchu. Pokud je zpuchřelé, bude asi prasklina v těch varhánkách... :wink:
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#7 Příspěvek od calif »

JIP píše:Tipnul bych to na netěsnost v sání...nejvíc trpí to gumové koleno za váhou vzduchu. Pokud je zpuchřelé, bude asi prasklina v těch varhánkách... :wink:

přesně tak, ja měl taky vyšší volnoběh, k tomu kolísavé otáčky.
to gumove koleno za vahou bylo na hadry kdyz sem ho vyndal.
po koupi nového no problem :)
Odpovědět