Přímo vykoupené vlastní krví. Už nikdy víc. Stačí, že to musím trpět s Transitem.Bedi píše:Vlasta píše:Nevím, jak u jinejch firem, ale tohle mně připadá, jako u Forda.Bedi píše:Co se týká reklamace kotoučů, tak to určitě zkusit můžeš, u dílařů by jsi mohl mít i štěstí, podle zkušeností to až tolik neřeší, stejně tak jako žárovky v Hornbachu.
Já dělam v autorizovaným servisu jistý značky a reklamace kotoučů je skoro zbytečná. I když bych chtěl třeba zákazníkovi pomoct, tak výměna kotoučů na záruku neschvaluju já, ale podléhá to schválení garančního technika na republikový centrále.
Není nad zkušenosti, co?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Podařilo se Vám reklamovat kotouče?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned 09.09.2007 00:00
- Bydliště: Pce
- Kontaktovat uživatele:
Přímo vykoupené vlastní krví. Už nikdy víc. Stačí, že to musím trpět s Transitem.[/quote]Vlasta píše:Bedi píše:Nevím, jak u jinejch firem, ale tohle mně připadá, jako u Forda.Vlasta píše:[quote="Bedi"]Co se týká reklamace kotoučů, tak to určitě zkusit můžeš, u dílařů by jsi mohl mít i štěstí, podle zkušeností to až tolik neřeší, stejně tak jako žárovky v Hornbachu.
Já dělam v autorizovaným servisu jistý značky a reklamace kotoučů je skoro zbytečná. I když bych chtěl třeba zákazníkovi pomoct, tak výměna kotoučů na záruku neschvaluju já, ale podléhá to schválení garančního technika na republikový centrále.
Není nad zkušenosti, co?
No ale Fordama se tady zabývat nebudem.
reklamovat se dá vše, jde jen o to být neoblomný
dnešní snahou výrobců a prodejců je prohlásit vše za "spotřebák" a ten prý nejde reklamovat, blbost
přál bych všem takovýmhle prodejcům, zákazníka co měl kolega, nechtěl zákazníkovi vyreklamovat věc za 300,- Kč po cca 4 měsích, zákazník se vrátil během pár minut s 2 metrovou lešenářskou tyčí, naštěstí se zákazník uklidnil po bleskové výměně výrobku ...
dnešní snahou výrobců a prodejců je prohlásit vše za "spotřebák" a ten prý nejde reklamovat, blbost
přál bych všem takovýmhle prodejcům, zákazníka co měl kolega, nechtěl zákazníkovi vyreklamovat věc za 300,- Kč po cca 4 měsích, zákazník se vrátil během pár minut s 2 metrovou lešenářskou tyčí, naštěstí se zákazník uklidnil po bleskové výměně výrobku ...
CZAirwolf píše:Tashiro píše:Tak to vzdávám ... prej je mám vyndat a poslat jim, že prý to pošlou někam na posudek. Takže bych musel koupit nový![]()
Nezapomen, ze na reklamaci maji 30 dni. Pokud to prekroci, jdi si pro nove, nebo prachy. A jak sis predstavoval reklamaci ?
Měsíc bez auta bejt nemůžu a navíc se mi nechce kupovat nový kotouče po tom co je mám 1/2 roku. To je radši stočím, prodejce se k tomu moc dobře nepostavil, ani elit.
Tashiro píše:...prodejce se k tomu moc dobře nepostavil, ani elit.
Nezlob se na mě, ale co si čekal, že prodejce udělá? :-O Že k němu přijedeš, prodavač koukne na kotouče na autě přes disky a vrátí ti prachy...
