žádný sundavání volantu, žádný mazání...
do E36 jsem to dělal 2x.
Budíky jsou chyceny dvěma torxy nahoře, vyšroubuj je chyť něčím ty budíky za horní hranu (někdy jde nehtem) a vyklop je k sobě ze shora dolu. Pak je vytáhneš, odpojíš zezadu 3 konektory ( musíš tak nějak naslepo ) Budíky jdou pak celkem snadno prostrčit mezi volantem a palubkou směrem doprava ( na levo jsem nezkoušel

)
Pak ty budíky zezadu odšroubuješ a odklopíš ten (myslim že černej ) dekl. Pak musíš sundat budíky - jsou zajištěny takovejma bílejma pojistkama kterejma pootočíš o 180 stupňů a vytáhneš budíky (bacha na ručičky)
Tak a teď ti zůstane to plexisklo s černým plastem s výřezy pro budíky. Nesnaž se to dál od sebe oddělovat - nejde to
jestli tam budeš chtít dát ty kroužky co jsou na té fotce tak budeš muset trochu "vysoustružit" ty otvory, protože jinak se ti tam nevlezou a akorát si je zohybáš protože jsou dost křehký.
Vezmi si řezák ( takovej ten co používaj teroristi v letadlech ) a opatrně zvětšuj ty otvory - ALE JEN TY DVA VELKÉ pro rychloměr a otáčkoměr!
zkus vzít tak 1-2mm po celém obvodu a zkoušej jestli tam ten kroužek bude sedět. vkládej ho dovnitř přes tu zploštělou stranu ať si ho nezkosíš.
Pokud tam už sedne, je nejlepší to lepit nějakym černym silikonem zezadu a fakt jen decentně aby ti pak to lepidlo neproteklo na viditelnou stranu.
Ty dva malé tam sednou bez problémů a taky je lep nějakym silikonem.
Hlavně nepoužívej žádný vteřinový lepidlo, jak už tu psal někdo - ty výpary ti naleptají to plexy nebo vytvoří bílej povlak všude okolo.
mno to je asi vše, ještě jedna důležitá rada: s tim řezákem fakt opatrně a trpělivě! Nezapomeň kontrolovat jak moc se s nim přibližuješ k plexi aby sis tam neudělal rýhy..
snad je to srozumitelné
