Slid píše:čoveče já furt přemýšlím co vám tam fouká mě se to neděje a kryt mám, ale nevěřím že to je krytem, přijde mi to divné
Mě to taky přijde divné, ale když jsem měl teď půjčený auto od mé holky, kryt pod motorem nemá a táhlo jí to taky.
Asi to bude chtít sundat středový panel kolem řadičky jestli pod ním nechybí nějaká izolace.
Mam dotaz. Když projedu kaluž tak mi začne děsně škubat řadící páka a auto úplně ztratí výkon a cuká. Může to být tím že se dostane voda na rozdělovač nebo tak někam do motoru a pak to cuká. Přestane to asi za 5 - 10 vteřin. Pomohl by mi kryt motoru?????
Tak jsem zjistil, že ten kryt motoru asi taky nemám, jinak co se foukání týče, tak jsem nic nezaregistroval... K tomu krytu - Myslí se tím kryt pod chladičem a vrtulý? Nejsem si jist který díl to podle ETK je, asi tento že? http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_4132/ díl číslo 9
to bude asi kryt akorát do nárazníku, řekl bych že to má chladit vanu, nebo jinak nevim k čemu by to tam bylo. Ale ještě se dělá kryt pod motor kterej pokračuje za timhle...
castro píše:to bude asi kryt akorát do nárazníku, řekl bych že to má chladit vanu, nebo jinak nevim k čemu by to tam bylo. Ale ještě se dělá kryt pod motor kterej pokračuje za timhle...
To je fakt, že tohle bude kryt do nárazníku, kterej je pod chladičem a tou vrtulí, ale jak potom vypadá ten krat motoru (ten za tímhle)?
Díky, to by mě nenapadlo... Hlele a to se jako ty dva díly na sebe napojujou??? (myslím tím již zmiňovaný plast do nárazníku a kryt motoru.) Nebo to se přidělává úplně někde jinde?
Jinak zásadní význam krytu motoru kromě toho, že tedy chrání před solí, , sněhem, blátem, mokrem atd...? Páč přemýšlím že je to "zbytečný"
Jo a nemůžu najít na ETK cenovku, ani číslo dílu toho platu nárazníku, kryt pod motor je v AuTecu za cca 1600kč...
podle mě to co jsi napsal, jsou dostatečný důvody proč ho tam mít. Ještě třeba když přejedeš nerovnosti nebo vjedeš někam do rozoranýho pole, nevytrhá ti to čidla, hadičky atd.. takže taková ochrana. Myslim že je to dobrý, akorát to chce dávat na auto když máš podle mě vpořádku motor a odnikud ti nic neteče protože to potom nepoznáš pod autem že je něco v nepořádku.
jo a taky to usměrňuje tok vzduchu pod autem, takže i kvuli aerodynamice...
Castro: To je ale asi jediná nevýhoda, když máš kryt pod motorem JInak samé výhody jak už jste psali. Takže já bych ho určitě dal.
Nemohl by ho někdo z toho polska dovést? Určitě by se našlo víc lidí, kteří by ho vzali.
Ten kryt co jste dali díl číslo 1, začíná u nárazníku mezi trojúhelníkama vede pod chladičema kryje řemenici a za ní končí, tento kryt zabraňuje aby si tam nedostala voda a bordel.
A pak je další kryt co na něj navazuje a ten zakrývá motor - vanu, převodovku a vede až na její konec v ETK je to značené jak číslo 9.
castro píše:ještě jsem zapoměl napsat že to usměrňuje tok vzduchu pod autem a tim zlepšuje aerodynamiku..
Bomba, takže mi to bude jezdit rychlejc No každopádně zkusim sehnat oba díly (kryty), kdyby někdo o něčem věděl, dejte mi echo Díky
Narazil jsem akorát na kryt motoru v Kellyně a to za cca 800,- se slevou a v AuTecu cca 1600,-, ale na ten plast v nárazníku jsem nenarazil nikde, jen AuTecu a tam neni katalog. číslo, tudíš ani nemůžu zjistit cenu... Nevíte někdo ?
Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.
no já poznal veliký rozdíl když jsem urval kryt v tom že řemenice byla total zasraná, ložiska na altiku mi začala chrčet kladky napinací i vodici začaly být hlučný a bordel na motoru.Jak jsem dal ten kryt číslo 1 sundal vše vyčistil vystříkal silik.olejem tak je zase klid a čisto
Slid píše:Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.
Na polsko prdim , kryt motoru (č.1) koupim v kelly za těch cca 800 no a ten plast do nárazníku (č.9) budu muset teda v AuTecu, počítám že by mohl bejt kolem toho litru, nebo mrknu po vrakáčích, páč pochybuju že někdo z klubu ho má "navíc"
Slid píše:Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.
Na polsko prdim , kryt motoru (č.1) koupim v kelly za těch cca 800 no a ten plast do nárazníku (č.9) budu muset teda v AuTecu, počítám že by mohl bejt kolem toho litru, nebo mrknu po vrakáčích, páč pochybuju že někdo z klubu ho má "navíc"
Díky za užitečné info pánové
Neni to spis 9 a 1 ? 9 kryt motoru, 1 dil do narazniku...
Slid píše:Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.
Na polsko prdim , kryt motoru (č.1) koupim v kelly za těch cca 800 no a ten plast do nárazníku (č.9) budu muset teda v AuTecu, počítám že by mohl bejt kolem toho litru, nebo mrknu po vrakáčích, páč pochybuju že někdo z klubu ho má "navíc"
Díky za užitečné info pánové
Neni to spis 9 a 1 ? 9 kryt motoru, 1 dil do narazniku...
ano je, oni to furt otáčí a kelly a aci to má blbě pojmenované oni díl číslo 1 maj jako kryt motoru, přitom on končí u řemenice a motor vůbec nekryje