Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kryt pod motor E36 + fouká do ineteriéru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od _peper »

Slid píše:čoveče já furt přemýšlím co vám tam fouká mě se to neděje a kryt mám, ale nevěřím že to je krytem, přijde mi to divné :?

Mě to taky přijde divné, ale když jsem měl teď půjčený auto od mé holky, kryt pod motorem nemá a táhlo jí to taky.
Asi to bude chtít sundat středový panel kolem řadičky jestli pod ním nechybí nějaká izolace.
Lukybar
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14.04.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Lukybar »

Mam dotaz. Když projedu kaluž tak mi začne děsně škubat řadící páka a auto úplně ztratí výkon a cuká. Může to být tím že se dostane voda na rozdělovač nebo tak někam do motoru a pak to cuká. Přestane to asi za 5 - 10 vteřin. Pomohl by mi kryt motoru?????
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#23 Příspěvek od michal09 »

Tak jsem zjistil, že ten kryt motoru asi taky nemám, jinak co se foukání týče, tak jsem nic nezaregistroval... K tomu krytu - Myslí se tím kryt pod chladičem a vrtulý? Nejsem si jist který díl to podle ETK je, asi tento že? http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_4132/ díl číslo 9

Obrázek

Díky za odp. :wink:
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Hitman »

zjistete odkud to fouka docela by me zajimalo jak je to mozne :-D i kdyz e36 jsem nikdy nemel a nikde mi nic nefouka :)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od castro »

to bude asi kryt akorát do nárazníku, řekl bych že to má chladit vanu, nebo jinak nevim k čemu by to tam bylo. Ale ještě se dělá kryt pod motor kterej pokračuje za timhle...
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#26 Příspěvek od michal09 »

castro píše:to bude asi kryt akorát do nárazníku, řekl bych že to má chladit vanu, nebo jinak nevim k čemu by to tam bylo. Ale ještě se dělá kryt pod motor kterej pokračuje za timhle...


To je fakt, že tohle bude kryt do nárazníku, kterej je pod chladičem a tou vrtulí, ale jak potom vypadá ten krat motoru (ten za tímhle)?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od _peper »

Kryt pod motorem je tady http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_2047/ jako díl č.1 ;)
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#28 Příspěvek od michal09 »

_peper píše:Kryt pod motorem je tady http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_2047/ jako díl č.1 ;)


Díky, to by mě nenapadlo... Hlele a to se jako ty dva díly na sebe napojujou??? (myslím tím již zmiňovaný plast do nárazníku a kryt motoru.) Nebo to se přidělává úplně někde jinde?

Jinak zásadní význam krytu motoru kromě toho, že tedy chrání před solí, , sněhem, blátem, mokrem atd...? Páč přemýšlím že je to "zbytečný"

Jo a nemůžu najít na ETK cenovku, ani číslo dílu toho platu nárazníku, kryt pod motor je v AuTecu za cca 1600kč...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od castro »

podle mě to co jsi napsal, jsou dostatečný důvody proč ho tam mít. Ještě třeba když přejedeš nerovnosti nebo vjedeš někam do rozoranýho pole, nevytrhá ti to čidla, hadičky atd.. takže taková ochrana. Myslim že je to dobrý, akorát to chce dávat na auto když máš podle mě vpořádku motor a odnikud ti nic neteče protože to potom nepoznáš pod autem že je něco v nepořádku.

jo a taky to usměrňuje tok vzduchu pod autem, takže i kvuli aerodynamice... ;-)
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od _peper »

Castro: To je ale asi jediná nevýhoda, když máš kryt pod motorem :) JInak samé výhody jak už jste psali. Takže já bych ho určitě dal.
Nemohl by ho někdo z toho polska dovést? Určitě by se našlo víc lidí, kteří by ho vzali.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#31 Příspěvek od Slid »

Ten kryt co jste dali díl číslo 1, začíná u nárazníku mezi trojúhelníkama vede pod chladičema kryje řemenici a za ní končí, tento kryt zabraňuje aby si tam nedostala voda a bordel.
A pak je další kryt co na něj navazuje a ten zakrývá motor - vanu, převodovku a vede až na její konec v ETK je to značené jak číslo 9.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od castro »

teď nevim jestli to bylo z tohoto topicu nebo ze slovenskyho klubu ale někdo psal že ty neorigo kryty měli jinak úchyty a bylo to na ho***

ještě jsem zapoměl napsat že to usměrňuje tok vzduchu pod autem a tim zlepšuje aerodynamiku.. ;-)
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#33 Příspěvek od michal09 »

castro píše:ještě jsem zapoměl napsat že to usměrňuje tok vzduchu pod autem a tim zlepšuje aerodynamiku.. ;-)


Bomba, takže mi to bude jezdit rychlejc :lol: No každopádně zkusim sehnat oba díly (kryty), kdyby někdo o něčem věděl, dejte mi echo :wink: Díky

Narazil jsem akorát na kryt motoru v Kellyně a to za cca 800,- se slevou a v AuTecu cca 1600,-, ale na ten plast v nárazníku jsem nenarazil nikde, jen AuTecu a tam neni katalog. číslo, tudíš ani nemůžu zjistit cenu... :roll: :P Nevíte někdo ?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#34 Příspěvek od Slid »

Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od castro »

rychleji ti to nepojede ale v takových 160+km/h to už má asi smysl tam mít...
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#36 Příspěvek od Slid »

no já poznal veliký rozdíl když jsem urval kryt v tom že řemenice byla total zasraná, ložiska na altiku mi začala chrčet kladky napinací i vodici začaly být hlučný a bordel na motoru.Jak jsem dal ten kryt číslo 1 sundal vše vyčistil vystříkal silik.olejem tak je zase klid a čisto
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#37 Příspěvek od michal09 »

Slid píše:Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.


Na polsko prdim :P , kryt motoru (č.1) koupim v kelly za těch cca 800 no a ten plast do nárazníku (č.9) budu muset teda v AuTecu, počítám že by mohl bejt kolem toho litru, nebo mrknu po vrakáčích, páč pochybuju že někdo z klubu ho má "navíc" :P

Díky za užitečné info pánové :wink:
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#38 Příspěvek od CZAirwolf »

michal09 píše:
Slid píše:Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.


Na polsko prdim :P , kryt motoru (č.1) koupim v kelly za těch cca 800 no a ten plast do nárazníku (č.9) budu muset teda v AuTecu, počítám že by mohl bejt kolem toho litru, nebo mrknu po vrakáčích, páč pochybuju že někdo z klubu ho má "navíc" :P

Díky za užitečné info pánové :wink:


Neni to spis 9 a 1 ? 9 kryt motoru, 1 dil do narazniku...
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#39 Příspěvek od Slid »

CZAirwolf píše:
michal09 píše:
Slid píše:Ten co se nabízí v kelly, aci, elit, atd jako kryt motoru je kryt číslo 1.Já mám repliku stejně tak jo je v kelly, atd. z Polska a padnul přesně na díry a stál mě 500,- ten druhý kryt 9 v replice se nedělá a já ho sehnal na Slovensku za 1100,- on pro TDS je dražší protože ještě na sobě má odhlučovací deku,stejně tak kryt 1.


Na polsko prdim :P , kryt motoru (č.1) koupim v kelly za těch cca 800 no a ten plast do nárazníku (č.9) budu muset teda v AuTecu, počítám že by mohl bejt kolem toho litru, nebo mrknu po vrakáčích, páč pochybuju že někdo z klubu ho má "navíc" :P

Díky za užitečné info pánové :wink:


Neni to spis 9 a 1 ? 9 kryt motoru, 1 dil do narazniku...


ano je, oni to furt otáčí :lol: a kelly a aci to má blbě pojmenované oni díl číslo 1 maj jako kryt motoru, přitom on končí u řemenice a motor vůbec nekryje
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#40 Příspěvek od michal09 »

Tak teď jsem z toho blbej... :lol: Tady http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_4132/ je díl č. 9 plast do nárazníku, mezi těma trojúhelníkama a tady http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-51_2047/ je to díl č.1 kryt motoru, nebo až č. 9 v tomto obrázku je kryt motoru, a co je potom ten druhý díl v tomto obrázku, když jeden je kryt motoru? :lol: Sry, pátek odpoledne... :lol:
Odpovědět