Vím, že to tu někde už určitě bylo, ale nějak mě to nejde najít a tak se omlouvám.
Mám problém: Při brzdění mě přecházejí vibrace do volantu a docela dost..... Když jedu a třeba i rychleji tak to nedělá až do tý doby, než zase začnu brzdit. Co by to mohlo být?
mam ten stejný problém a technik mi řekl že sou to špatný kotouče, a to je tam mam nový, to znamená že mi tam ten blbeček co mi dělal auto předtim dal šmejdy:(
úplně stejnej problém...a měl jsem to samé u předchozího(E36 318i) vyměnily jsme kotouče i s deskama samozřejmě a na nějakej čas to přestalo a pak to pomalinku začínalo znova...holt soudruzi z BMW tohle nevychytali...
je to shitama kotoucema no, chce to kvalitni kotouce, coz znamena vic jak dvojku za jeden, taky sem uvazoval na brembama kotoucema za 1700 ale bremba sou gut az nad 5 litru za jeden, takze ATE powerdisc, jedina volba a mnoho lidi s mnoho pozitivnimi zkusenostmi
z cehoz vyplyva jasne mas kotouce v hajzlu, me to delalo FIAT bravo gt, byly tam nejaky shity a po chvili brzdeni zacalo zvukove vibrovat cely auto, pak zas chvili dobry a pri delsim brzdeni zase vibrace
na zkousku vem cistic na brzdy a proste ty kotouce uplne vystrikej a uvidis potom jestli si mel mastny kousky kotouce nebo ne
(ted mam nejaky normalni kotouce (osobne bych rekl ze sou jeste origo) sou sjety na srac, maj snad 17 milimetru (original je 22 a minimum je 21) a brzdej jako svine dobre, takze to nejaky mrchy taky nejsou)
Kvalitou kotoucu to moc neni.Mam Zimmermany a Ferodo 2500 a dela mi to taky.Jenze ja je vul spalil v Moste na autodromu.
Muzes je mit novy.Ale staci parkrat blbe zabrzdit a zkrivej se.A pak to haze.
docela dost pomůžou ty "ofuky" brzd co vedou z předního nárazníku, pokud to tam nemáte a brzdíte z velkých rychlostí tak se potom nedivte - a samo kvalita kotoučů hraje dost velkou roli...
Tak přesně tohle mi to dělalo taky. Taky jsem si myslel, že mám křivé kotouče a chystal se na výměnu, jenže před tím jsem musel vyměnit čepy a tyčky řízení. Po výměně to přestalo, takže bych to na kotouče neviděl....
ono kdyz mas dobry kotouce a spatny desky tak to je taky pruser.. mel jsem vrtany Zimmermany a desticky lucas a ty mi ty kotouce zkrivili.. tak jsem se rozhodl dat cely origo brzdy M3 a max spokojenost
A nešlo by mě to i do brzdovýho pedálu? Kotouče nejsou zase tak starý, asi rok měněný Bremba společně s deskami
Když už se tu mluví o kvalitě, byl někdo z Vás upozorněn, že se musí zakalit? Asi né co. Takže si přečtěte příbalový informační leták, kde se dozvíte, že po montáži brzdových kotoučů je nutné je zakalit. Toho docílíme vyvarováním se nadměrného zahřátí kotoučů prudkým nebo dlouhodobým bržděním. Česky řečeno, prvních cca 500km se vyvarujte prudkého brždění nebo sjíždění Grossglockneru. Zkrátka spíše opatrnou jízdou je několikrát zahřát. Máte to i v manuálu na nový vůz.
Zkusil bych taky nechat vyvážit kola. Je to levnější jak nové brzdy a třeba mě to pomohlo. Dal jsem zimní vyvážené plecháče a vybrace nikde. Jinak na letních mi volant vybroval třeba při sjíždění z dálnice a brždění nad 100km/h.