Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vibrace do volantu - při brzdění

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#1 Příspěvek od sadamcx65 »

Vím, že to tu někde už určitě bylo, ale nějak mě to nejde najít a tak se omlouvám.
Mám problém: Při brzdění mě přecházejí vibrace do volantu a docela dost..... Když jedu a třeba i rychleji tak to nedělá až do tý doby, než zase začnu brzdit. Co by to mohlo být?
askul11
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: ned 24.09.2006 00:00

#2 Příspěvek od askul11 »

Křivý nebo mastný brzdovy kotouče :(
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#3 Příspěvek od sadamcx65 »

askul11 píše:Křivý nebo mastný brzdovy kotouče :(
A nešlo by mě to i do brzdovýho pedálu? Kotouče nejsou zase tak starý, asi rok měněný Bremba společně s deskami ;)
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od kosa »

hele nemusí pokud je to zkřivení lehké ...jinak kromně kotoučů vůle v zavěšení kol event vybité silen. ramen a zkontroluj i tyčky řízení
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Leveler »

Viděl bych to na ty brzdy..
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ELiLOBO »

mam ten stejný problém a technik mi řekl že sou to špatný kotouče, a to je tam mam nový, to znamená že mi tam ten blbeček co mi dělal auto předtim dal šmejdy:(
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Maikl »

nebo špatně očistil dosedací plochu, nebo si je špatně zajel :D
krtek
Registrovaný
Příspěvky: 363
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary

#8 Příspěvek od krtek »

úplně stejnej problém...a měl jsem to samé u předchozího(E36 318i) vyměnily jsme kotouče i s deskama samozřejmě a na nějakej čas to přestalo a pak to pomalinku začínalo znova...holt soudruzi z BMW tohle nevychytali...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#9 Příspěvek od Killca »

je to shitama kotoucema no, chce to kvalitni kotouce, coz znamena vic jak dvojku za jeden, taky sem uvazoval na brembama kotoucema za 1700 ale bremba sou gut az nad 5 litru za jeden, takze ATE powerdisc, jedina volba a mnoho lidi s mnoho pozitivnimi zkusenostmi

z cehoz vyplyva jasne mas kotouce v hajzlu, me to delalo FIAT bravo gt, byly tam nejaky shity a po chvili brzdeni zacalo zvukove vibrovat cely auto, pak zas chvili dobry a pri delsim brzdeni zase vibrace

na zkousku vem cistic na brzdy a proste ty kotouce uplne vystrikej a uvidis potom jestli si mel mastny kousky kotouce nebo ne

(ted mam nejaky normalni kotouce (osobne bych rekl ze sou jeste origo) sou sjety na srac, maj snad 17 milimetru (original je 22 a minimum je 21) a brzdej jako svine dobre, takze to nejaky mrchy taky nejsou)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MRi
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Louny

#10 Příspěvek od MRi »

Kvalitou kotoucu to moc neni.Mam Zimmermany a Ferodo 2500 a dela mi to taky.Jenze ja je vul spalil :oops: v Moste na autodromu.
Muzes je mit novy.Ale staci parkrat blbe zabrzdit a zkrivej se.A pak to haze.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od castro »

docela dost pomůžou ty "ofuky" brzd co vedou z předního nárazníku, pokud to tam nemáte a brzdíte z velkých rychlostí tak se potom nedivte - a samo kvalita kotoučů hraje dost velkou roli...
MRi
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Louny

#12 Příspěvek od MRi »

Tak sem to nemyslel.Kvalita urcite dost rozhoduje.To je jasny...Ale chtel jsem rict ze je to taky tim jak se brzdi.Omlouvam se za nesrozumitelnost :oops:
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od fix »

kosa píše:hele nemusí pokud je to zkřivení lehké ...jinak kromně kotoučů vůle v zavěšení kol event vybité silen. ramen a zkontroluj i tyčky řízení

a co začít od těch levnějších věcí? tyto díky podvozku jsou přece spotřebák, ne?
Hemll
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 27.02.2007 01:00

#14 Příspěvek od Hemll »

Tak přesně tohle mi to dělalo taky. Taky jsem si myslel, že mám křivé kotouče a chystal se na výměnu, jenže před tím jsem musel vyměnit čepy a tyčky řízení. Po výměně to přestalo, takže bych to na kotouče neviděl....
los-puntos
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: stř 07.04.2004 00:00
Bydliště: od Vrchlabí

#15 Příspěvek od los-puntos »

ono kdyz mas dobry kotouce a spatny desky tak to je taky pruser.. mel jsem vrtany Zimmermany a desticky lucas a ty mi ty kotouce zkrivili.. tak jsem se rozhodl dat cely origo brzdy M3 a max spokojenost :lol:
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#16 Příspěvek od mamouschek »

sadamcx65 píše:
askul11 píše:Křivý nebo mastný brzdovy kotouče :(
A nešlo by mě to i do brzdovýho pedálu? Kotouče nejsou zase tak starý, asi rok měněný Bremba společně s deskami ;)


Když už se tu mluví o kvalitě, byl někdo z Vás upozorněn, že se musí zakalit? Asi né co. Takže si přečtěte příbalový informační leták, kde se dozvíte, že po montáži brzdových kotoučů je nutné je zakalit. Toho docílíme vyvarováním se nadměrného zahřátí kotoučů prudkým nebo dlouhodobým bržděním. Česky řečeno, prvních cca 500km se vyvarujte prudkého brždění nebo sjíždění Grossglockneru. Zkrátka spíše opatrnou jízdou je několikrát zahřát. Máte to i v manuálu na nový vůz. :!:
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od _peper »

Zkusil bych taky nechat vyvážit kola. Je to levnější jak nové brzdy a třeba mě to pomohlo. Dal jsem zimní vyvážené plecháče a vybrace nikde. Jinak na letních mi volant vybroval třeba při sjíždění z dálnice a brždění nad 100km/h.
Frenk900
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 02.06.2006 00:00
Bydliště: Olomoucký kraj úplně nahoře
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Frenk900 »

Mě to dělalo taky a výměna kotoučů nepomohla, byl špatný otočňák na tyči řízení...
Ace
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: stř 21.11.2007 01:00
Bydliště: Višnová a Liberec
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Ace »

Me to dalo taky,tak sem pod to vlezl a byl to čep spodniho ramene vnitřní(ten delší)
Odpovědět