Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak zvýšit výkon u BMW 328ci E46 ???
Chces rict ze BMW se upravuje narvanim na kultovni sestivalec Turbo ci kompresor? Dle meho dat svody,vyfuk,chip je idealni volbou navic s daleko mensim rizikem a jednoduchosti budouci demontazi napr. pri prodejijacob píše:na nějaky čipy a vejfuky bych se vybod, to je bmw a né fábieJinak jestli si z Brna, tak to ti asi moc nepomůžu, protoze sem z Prahy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 622
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hopiondra píše:Chces rict ze BMW se upravuje narvanim na kultovni sestivalec Turbo ci kompresor? Dle meho dat svody,vyfuk,chip je idealni volbou navic s daleko mensim rizikem a jednoduchosti budouci demontazi napr. pri prodejijacob píše:na nějaky čipy a vejfuky bych se vybod, to je bmw a né fábieJinak jestli si z Brna, tak to ti asi moc nepomůžu, protoze sem z Prahy
neupravuje se tak bmw, ale upravuje se tak ku ceně každé auto u kterého je to možné. Právě proto, že je to povedený kultovní šestivál jde tato úprava svižně, jak jsem již argumentoval, tak díky kompresnímu poměru. Svody, aby opravdu stály za to, stojej pomalu to samé co turbo a efekt neni zdaleka takový. Jestli myslíš levnější svody, nikdy bych si to na bmw nedal, jako někteří členové, ten tichoučkej 6ti vál mi opravdu vyhovuje a turbo to ticho zachová, krom blow off efektu v otáčkách, kterej se mi rovněž líbí. Ale ať je úprava jakákoliv, sou to vždy zbytečně vyhozené peníze. Já osobně bych si radši počkal na tu M3 a nepiplal bych nějaky svody.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jak to tak čtu, tak ani nevíš o co jde, ale prostě to chceš... Moje rada zní VYPRDNI SE NA TO. Pokud to opravdu myslíš vážně, tak si nejdřív nastuduj potřebnou literaturu a pochopíš, že to není taková sranda jak ty si myslíš. Opravdu kvalitně udělaná a odladěná práce by tě vyšla dráž než celá kára..
ROFL. Hlavně by mne zajímalo, kdo Ti to naladí jednotku tady v ČR. Tlačit můžeš tak 0,3baru, jinak ten motor půjde fofrem k šípku. Komprese 10,8:1 nebo kolik to má není ideální pro velký tlak. Pokud to dáš někam udělat, bude to stát kolem 100k jako víno, uvědom si, že se to musí nějak přidělat a práce-vývoj není levná.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 622
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:ROFL. Hlavně by mne zajímalo, kdo Ti to naladí jednotku tady v ČR. Tlačit můžeš tak 0,3baru, jinak ten motor půjde fofrem k šípku. Komprese 10,8:1 nebo kolik to má není ideální pro velký tlak. Pokud to dáš někam udělat, bude to stát kolem 100k jako víno, uvědom si, že se to musí nějak přidělat a práce-vývoj není levná.
Vše dělá můj kamarád, má za sebou několik desítek turb na zakázku, stejně tak i řikal, stejnou hranici "0,3" bar. 80 až 100t mně to mělo stát u N/A mazdy nižšího obsahu. U 328 určitě o něco levnější, ale oficiální ceny u nějaké firmy budou určitě jiné.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 622
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
turbil konkrétně 328. Rozletí motor ?
) Tak to poznáš snad už při samotnym lazení a je jasný, že je to riziko a že tam prdnout turbo neni zrovna pro motor krom výkonu nějakej přínos, ale stim se počítá, mimojiné při slabém tlakování taková rizika nejsou, ani to neni pro motor takový boom, ale můžu se poptat na podrobnější tech. informace.
ale řikám od začátku, az ty prachy by mi to nestálo prznit auto, radši rovnou m3 když nestačí 330, protože na nárutu nějakých 50hp se zvyká během chvilky
ale faktem zůstává že blow efekt zní moc hezky + šestiválec = erekce

ale řikám od začátku, az ty prachy by mi to nestálo prznit auto, radši rovnou m3 když nestačí 330, protože na nárutu nějakých 50hp se zvyká během chvilky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak ja nevim, jsem opravdu laik v tomhle ale nejakej konik navic by se hodil:o) a pokud to nekdo takhle dela bezne tak s tim nejakou zkusenost asi mit bude ze.. Kazdopadne si myslim ze zachovaly baworacky R6 naturbenych + treba 25% vykonu pobrat mohl bez problemu, nebo ne?
A M3 je cenove porad 2-3x draz nez 330i.. A udrzba je taky trosku jinde..
A M3 je cenove porad 2-3x draz nez 330i.. A udrzba je taky trosku jinde..
To mi chceš říst že ti ten típek dá záruku? Když třeba špatně zajistí rozvody a popadají ventily dolů, .... Jeden bude říkat to, druhý zase ono a nakonec to dopadne tak že 330 bude stát venku bez motoru.
Nechci do nikoho rypat, ale tak to prostě je. Nikdo není sebevrah aby při práci za 100 000 u turba dával záruku za jetý motor, který stojí 300 000 Kč.

Nechci do nikoho rypat, ale tak to prostě je. Nikdo není sebevrah aby při práci za 100 000 u turba dával záruku za jetý motor, který stojí 300 000 Kč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 622
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kosh píše:To mi chceš říst že ti ten típek dá záruku? Když třeba špatně zajistí rozvody a popadají ventily dolů, .... Jeden bude říkat to, druhý zase ono a nakonec to dopadne tak že 330 bude stát venku bez motoru.![]()
Nechci do nikoho rypat, ale tak to prostě je. Nikdo není sebevrah aby při práci za 100 000 u turba dával záruku za jetý motor, který stojí 300 000 Kč.
nikdo tu o záruce nemluvil, jen o riziku, takže jsem v podstatě řekl to samé co ty, a máš pravdu, nikdo neni magor aby dával záruku na motor, jen říkám, že u banálních nárustech výkonu (+/- 50hp) tak velké riziko není, když se přii 0,3bar tlaku motor defakto skoro neladí, jede se na sérii.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 622
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Martyn píše:Tak ja nevim, jsem opravdu laik v tomhle ale nejakej konik navic by se hodil:o) a pokud to nekdo takhle dela bezne tak s tim nejakou zkusenost asi mit bude ze.. Kazdopadne si myslim ze zachovaly baworacky R6 naturbenych + treba 25% vykonu pobrat mohl bez problemu, nebo ne?
A M3 je cenove porad 2-3x draz nez 330i.. A udrzba je taky trosku jinde..
jasny, m3 je cenove porad jinde, ale porad motor ví vydrží, než přeboostovanej motor. A když jdeš na hardboost, cenově by se tu už dalo celkem polemizovat. Já zas nemám rád úpravy, který "kurví" auto. Boost je ideální věc pro člověka, co si to dělá sám, je mechanicky zručný, tam jsou jiné cenové hranice a nebo se pak najdou srdcaři, co se svyho miláčka vzdát nechtějí a ty prachy investují.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Takže o tomhle jsem taky dost premyslel:)Bud muzes mit napr. u 330i 286PS od infinitas.de ta asi 100tis pak muzes mit 369PS za 120tis od http://www.activeautowerke.com - coz je dobra cena a chtel jsem do toho jit ale vidina koupe kovaneho vnitrku motoru me odradila.Sral bych na to nikdy nevis jak to dlouho vydrzi.Kdyz kone tak si kup 330i v manualu a nebo nejlepe Alpinu B3 s 280PS!Ja to asi budu resit za 2 roky motorem z M5 e39 do meho 330Ci.