Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Při volnoběhu na 5 válců?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon 29.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Typoval bych to na vahu vzduchu. Teda az po tech svickach. Ale i tak muzes zkusit odpojit vahu vzduchu a uvidis jestli to bude lepsi. Po odpojeni bude mit auto mensi vykon, ale bude pravidelny chod.
Je to dil c.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB31&mospid=47444&btnr=13_0381&hg=13&fg=15
Je to dil c.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB31&mospid=47444&btnr=13_0381&hg=13&fg=15
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 03.02.2008 01:00
- Bydliště: Lužice u Mostu
- Kontaktovat uživatele:
Kubin píše:RaczDavid píše:Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??
co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny
ta hadice k váze je sice prasklá ale zalepil sem to a drží, mam objednanou novou neni to kolísání otáček kdyby to bylo kolísání tak by se ten motor tolik netřepotal a z vejfuku nestřílelo, svíčky sou nový jedine že by to dělaly ty zapalovací cívky
papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
sorry za OT,ale jak se ti tam prosimtě dostala voda? Já teda myju auto maximálně na wapce, ale pak vždycky koukám do motorovýho prostoru kam všude se dostala voda a vždy tak max kolem světel

No na to jsem právě taky čuměl jak cyp, a navíc to neudělalo hned po té myčce ale až tak po 40km, prostě jak to ojel tou wapkou tak musel asi víc stříknout na díry mezi ostřikovači a pak to přes ty plasty proteklo až tam. Jinak je to kvalitní a jediná myčka kam jezdím - fakt si s tím tam pohrajou a super, na laku nikdy ani škrábanec, jinak ale meju ručně.Spajky píše:papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
sorry za OT,ale jak se ti tam prosimtě dostala voda? Já teda myju auto maximálně na wapce, ale pak vždycky koukám do motorovýho prostoru kam všude se dostala voda a vždy tak max kolem světel
Nový ještě neznamená že dobrý, takže bych to prolez od nich přes ty cívky a pak řešil dál, jinak ten palivák by to mohl dělat taky, pokud je to ještě starej origoš.RaczDavid píše:Kubin píše:RaczDavid píše:Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??
co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny
ta hadice k váze je sice prasklá ale zalepil sem to a drží, mam objednanou novou neni to kolísání otáček kdyby to bylo kolísání tak by se ten motor tolik netřepotal a z vejfuku nestřílelo, svíčky sou nový jedine že by to dělaly ty zapalovací cívky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 03.02.2008 01:00
- Bydliště: Lužice u Mostu
- Kontaktovat uživatele:
Nový ještě neznamená že dobrý, takže bych to prolez od nich přes ty cívky a pak řešil dál, jinak ten palivák by to mohl dělat taky, pokud je to ještě starej origoš.[/quote]papyk píše:RaczDavid píše:Kubin píše:[quote="RaczDavid"]Ahoj Koupil sem si nedávno BMW e36 325i a občas se mi stává že při volnoběhu jde na 5 válců a když přidám plyn nechce jít do otáček nevýte čím by to mohlo být??
co svicky?? jiskra jde?? koukni tydle veci nepodstatny
ta hadice k váze je sice prasklá ale zalepil sem to a drží, mam objednanou novou neni to kolísání otáček kdyby to bylo kolísání tak by se ten motor tolik netřepotal a z vejfuku nestřílelo, svíčky sou nový jedine že by to dělaly ty zapalovací cívky
tak už vim čim to je byl sem na diagnostice a je vadná lambda sonda no tak jí vyměním a uvidím
Mě se to takto chová taky, to střílení a smrad z laufu, nepravydelný chod, ..., svíčky taky nové, mám podezdření na cívky, teplotní čidlo a na lambdu. Ta lambda ale funguje jak jsem se dočetl po cca 2 minutách až se dosáhne nějaké teplotní hodnoty, ne? Dělá mi to i za studena, takže jsem ji vyloučil. Pak tu máme teplotní čidlo, špatné by po studeném startu dávalo jednotce údaje jako že je motor teplý, jenže je to furt stejný.
Že by cívky? zjistí je diagnostice?
Že by cívky? zjistí je diagnostice?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 03.02.2008 01:00
- Bydliště: Lužice u Mostu
- Kontaktovat uživatele:
jumbo píše:Mě se to takto chová taky, to střílení a smrad z laufu, nepravydelný chod, ..., svíčky taky nové, mám podezdření na cívky, teplotní čidlo a na lambdu. Ta lambda ale funguje jak jsem se dočetl po cca 2 minutách až se dosáhne nějaké teplotní hodnoty, ne? Dělá mi to i za studena, takže jsem ji vyloučil. Pak tu máme teplotní čidlo, špatné by po studeném startu dávalo jednotce údaje jako že je motor teplý, jenže je to furt stejný.
Že by cívky? zjistí je diagnostice?
Zajdi si na tu diagnostiku když bude cívka vadná tak to zjistí, a to kolísání my potom dělalo i zastudena dnes sem jí vyměnil a už je to v poho
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
papyk píše:Svíčky, cívky a pak ta váha nebo gumové koleno u ní. Mě se ted stalo něco podobnýho, byl jsem na myčce a natekla mi voda přes cívku až ke svíčce, chvilku jsem měl R5, ale vyfoukáno, vysušeno a už zas přede jak kotě.
hmm přesně to se mi teď stalo. tak tejden se mi stávalo, že jednou to jelo v poho,pak z ničeho nic se to začalo klepat a rázem sem měl odhadem 100 koňovýho závoďáka. neska sem sundal cívky, a u šestýho válce byla celá svíčka pod vodou,netušim kudy se tam dostala,každopádně už zas jede jak má
