Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kolísání otáček E46 316i za tepla..poradí někdo??
Čauves lidičky může mě nikdo poradit zda se nesetkal u E46 316i s kolísání otáček za tepla???mám problém s tím že za studena je vše v pořádku ale za tepla když přijedu a nechám motor stát tak patnáct minut až jednu hodku a pak nastartuji a rozjedu se a opět zastavím nebo když vyjíždím z parkoviště a do toho točím volantem tak mě začnou kolísat otáčky 500 až 1000 otáček třeba takhle 3 minuty a pak se vše sklidní pouze při tomto startu to dělá..nevíte někdo co stím??měl jsem to v bmw tam mě vyměnili odsávání par z klikové skříně ale dělá to stejně a zkoušel jsem i volnoběžný motůrek vyměnit a též stejné..poradte..děkuji..
ahoj..mam nemlich ten samej problém už asi 3/4 roku...od tý doby co tohle začalo menší výkon a větší zpotřeba..byl sem taky v BMW servisu...nic jim to nenašlo a přesto chtěli měnit lambdu za 4200,-..řekl sem "a ven!!!"..zlodějíci...!!byl sem i na domácí diagnostice a prej taky nic!
když sem procáknul jednim sprejem konektor váhy vzduchu...bylo to jen na chvíli o něco lepší..!!poté mi odešla pumpa...vyměnil sem ji...a od té doby je to ještě lepší..ale furt to nejni ono(makám v boschi na vývojovém prostředí pump,tak jsem myslel že to kolísalo jen ze začátku než stará unavená pumpa vyvynula správnej tlak-další věc-proč jen za tepla?..když benzín má za tepla lepší vlastnosti co se týče průtoku..ani ING. z vývoje mi to nedokázali vysvětlit=trubky)...prostě je to starý auto a hraje tam všechno se všim..doteď další vlivy nenalezeny...a problém stále stejný...
když sem procáknul jednim sprejem konektor váhy vzduchu...bylo to jen na chvíli o něco lepší..!!poté mi odešla pumpa...vyměnil sem ji...a od té doby je to ještě lepší..ale furt to nejni ono(makám v boschi na vývojovém prostředí pump,tak jsem myslel že to kolísalo jen ze začátku než stará unavená pumpa vyvynula správnej tlak-další věc-proč jen za tepla?..když benzín má za tepla lepší vlastnosti co se týče průtoku..ani ING. z vývoje mi to nedokázali vysvětlit=trubky)...prostě je to starý auto a hraje tam všechno se všim..doteď další vlivy nenalezeny...a problém stále stejný...
tak lidičky zkoušel jsem prostříknout ten konektror váhy vzduchu a furt stejné..v bmw mě řekli že váha vzduchu je o.k tak ji měnit nebudu ale problém furt stejný..je to značka že jo oproti jiným značkám vozu a takhle to zlobí což mě docela mrzí,ale jak tak koukám tak s tím má problém skoro každý,asi nějak se jim to nepovedlo..měl jsem předtímhle megana r.v 2000 1.6 16v najeto 180 000km a šlapal jak hodinky.navíc abych furt platil za diagnostiky to se mi nechce když nikdo neví co stím..no uvidíme budu ještě bádat a nebo to prodám..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
twitousek píše:na diagnostice to ukazuje vše o.k i lambdu..zkusím vyměnit tu váhu za jinou a uvidím..klapku jsem už též čistil
Cus chlapaci,
take jsem to resil, zkuste si procist tohle tema, tam je vse popsano, mne to pomohlo...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ob%ECh+e46