Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kolísání otáček E46 316i za tepla..poradí někdo??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
twitousek
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od twitousek »

Čauves lidičky může mě nikdo poradit zda se nesetkal u E46 316i s kolísání otáček za tepla???mám problém s tím že za studena je vše v pořádku ale za tepla když přijedu a nechám motor stát tak patnáct minut až jednu hodku a pak nastartuji a rozjedu se a opět zastavím nebo když vyjíždím z parkoviště a do toho točím volantem tak mě začnou kolísat otáčky 500 až 1000 otáček třeba takhle 3 minuty a pak se vše sklidní pouze při tomto startu to dělá..nevíte někdo co stím??měl jsem to v bmw tam mě vyměnili odsávání par z klikové skříně ale dělá to stejně a zkoušel jsem i volnoběžný motůrek vyměnit a též stejné..poradte..děkuji..
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od castro »

tak, netvrdím že je to tvůj problém ale mě se po teplém startu taky vždycky zhouply otáčky, spíš tak jako klesly, že to málem chcíplo. Nastříkal jsem kontaktolem konektor od váhy vzduchu a problémy se minimalizovaly. Ale netvrdím že to bude zrovna tim, nicméně zkus to, je to řešení zadarmo.
twitousek
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#3 Příspěvek od twitousek »

zkusím to,máš pravdu je to zadarmo ještě aby to pomohlo..uvidíme..ani značkový servis bmw neví co s tím že prý jim to nikdy nedělalo-nesmysl jen mě stáhli o prachy..pak dám vedět jak to dopadlo
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#4 Příspěvek od sanchezer »

ahoj..mam nemlich ten samej problém už asi 3/4 roku...od tý doby co tohle začalo menší výkon a větší zpotřeba..byl sem taky v BMW servisu...nic jim to nenašlo a přesto chtěli měnit lambdu za 4200,-..řekl sem "a ven!!!"..zlodějíci...!!byl sem i na domácí diagnostice a prej taky nic!
když sem procáknul jednim sprejem konektor váhy vzduchu...bylo to jen na chvíli o něco lepší..!!poté mi odešla pumpa...vyměnil sem ji...a od té doby je to ještě lepší..ale furt to nejni ono(makám v boschi na vývojovém prostředí pump,tak jsem myslel že to kolísalo jen ze začátku než stará unavená pumpa vyvynula správnej tlak-další věc-proč jen za tepla?..když benzín má za tepla lepší vlastnosti co se týče průtoku..ani ING. z vývoje mi to nedokázali vysvětlit=trubky)...prostě je to starý auto a hraje tam všechno se všim..doteď další vlivy nenalezeny...a problém stále stejný...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

hmm, mam to asi stejné.... cvakal mi motor jak diesl a nejel za plynem. Vyměnil jsem vstřiky a na 2dny problém vyřešen..... Pak to samé znova... prostříknul jsem kontaktolem konektor od váhy vzduchu a zase na chvíli vyřešeno, ale ted mam pocit že jsem zase skoro na začátku... :-/
twitousek
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#6 Příspěvek od twitousek »

tak lidičky zkoušel jsem prostříknout ten konektror váhy vzduchu a furt stejné..v bmw mě řekli že váha vzduchu je o.k tak ji měnit nebudu ale problém furt stejný..je to značka že jo oproti jiným značkám vozu a takhle to zlobí což mě docela mrzí,ale jak tak koukám tak s tím má problém skoro každý,asi nějak se jim to nepovedlo..měl jsem předtímhle megana r.v 2000 1.6 16v najeto 180 000km a šlapal jak hodinky.navíc abych furt platil za diagnostiky to se mi nechce když nikdo neví co stím..no uvidíme budu ještě bádat a nebo to prodám..
twitousek
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#7 Příspěvek od twitousek »

jo a ještě jen tak mimochodem jsem zkoušel i přetěsnit komplet sání od hlavy a stejné...
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#8 Příspěvek od mamouschek »

Zkus vyčistit váhu vzduchu. Pokud se to změní, tak je před smrtí a po několika KM se to začne opět zhoršovat. Škrtící klapka je čistá? Membránový odlučovač oleje taky rád zlobí včetně tý žvejkavý hadice. Atd. Možností je ještě hodně.
Bilstein
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 21.08.2005 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#9 Příspěvek od Bilstein »

Už mě připadá že kolísání otáček je docela chronickou závadou čtyřhrnků. Mam Is a řešim víceméně to samy. No a potom co sem vyměnil teplotní čidlo a bylo to furt o tom samym tak sem zajel na emise. Výsledek...naprosto v háji lambda. Už se tešim až me to nebude zrat 13litru a volnobech bude OK.
twitousek
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#10 Příspěvek od twitousek »

na diagnostice to ukazuje vše o.k i lambdu..zkusím vyměnit tu váhu za jinou a uvidím..klapku jsem už též čistil
TomE46
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: stř 18.07.2007 00:00

#11 Příspěvek od TomE46 »

twitousek píše:na diagnostice to ukazuje vše o.k i lambdu..zkusím vyměnit tu váhu za jinou a uvidím..klapku jsem už též čistil


Cus chlapaci,
take jsem to resil, zkuste si procist tohle tema, tam je vse popsano, mne to pomohlo...

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ob%ECh+e46
Odpovědět