HanzE3 píše:Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede..
Jaký máš prosímtě motor? Taky M50 325i? Příznaky máme podobné...ještě mi po vyřazení klesnou otáčky těsně pod 500ot. hned to vystřelí na 1000ot. a tak ještě asi 3 krát, než se to ustálí zhruba na 700ot. Když to zrovna blbne, tak ten motor nemá do 3600ot. vůbec krouťák, no hrůza...
Tak dneska mě měřil tlak na palivovém čerpadle a říkal že je v pořádku. Já nevim jak se to dělá, ale on to dělal tak ,že jak je nahoře na vsřikovací liště ventýlek tak na to nasadil barometr otočil klíčkem a řekl že to tlačí 3 bary a že je čerpadlo v pořádku. Myslíte že takhle zjistí zda je čerpadlo funkční ?
miki píše:Tak dneska mě měřil tlak na palivovém čerpadle a říkal že je v pořádku. Já nevim jak se to dělá, ale on to dělal tak ,že jak je nahoře na vsřikovací liště ventýlek tak na to nasadil barometr otočil klíčkem a řekl že to tlačí 3,5 baru a že je čerpadlo v pořádku. Myslíte že takhle zjistí zda je čerpadlo funkční ?
mě to delalo u jineo auta a opravdu vymena kabelu od svíček pomohla no a nečekane u druheho auta to byla pumpa tavřila se dobře jenže mela skrat tak jse casem oddelala jinak ted maji na ebay pumpy z a 1000 i s poštovnym tak tam lidi skouknete ja uz obednavam dobředu
tak dneska jsem ještě zkusil vyměnit váhu vzduchu za jinou a dělalo to pořád to samé pak jsem ještě vyměnil i kabely od svíček a žádná změna už fakt nevim co stim.
HanzE3 píše:Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede..
Jaký máš prosímtě motor? Taky M50 325i? Příznaky máme podobné...ještě mi po vyřazení klesnou otáčky těsně pod 500ot. hned to vystřelí na 1000ot. a tak ještě asi 3 krát, než se to ustálí zhruba na 700ot. Když to zrovna blbne, tak ten motor nemá do 3600ot. vůbec krouťák, no hrůza...
Jj. Zkoušel jsem vše, novej palivák, svíčky, změřit tlaky atd. Už zas jedeme Váha vzduchu a lamda. Nová lamda stála 2200,- a váhu prostříkal čističem na brzdy.
Já mam zdechlou 1,6 M43 a teď jak to nejede jeto ještě horší. Zajímavé je že když je to studený tak to jede v pohodě i to slušně táhne,ale jak se rafika od teploty maličko zvedne už to začne vynechávat a do kopce to ještě občas začne kuckat. a když seřadim z pětky na čtyřku tak se to vůbec nechce sebrat a je to hrozně líný tak musim řadit až na trojku a pak to jede.
lidi co se stalo včera mě ani neuvěříte jel jsem na 4 stupeň asi 3500ot no a najednou mi auto zničeho nic cuklo a začalo zrychlovat hoooodně ještě jsem mrkl do zrcatka a zamnou byl obrovsky šedý mrak ale tak velky že to neni možne byl ucpany vyfuk od te doby mam stoho auta strach doporočuji skontrolovat vyfukovou soustavu konečne 320i naplnila mé očekavaní:-D
HanzE3 píše:Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede..
Jaký máš prosímtě motor? Taky M50 325i? Příznaky máme podobné...ještě mi po vyřazení klesnou otáčky těsně pod 500ot. hned to vystřelí na 1000ot. a tak ještě asi 3 krát, než se to ustálí zhruba na 700ot. Když to zrovna blbne, tak ten motor nemá do 3600ot. vůbec krouťák, no hrůza...
Jj. Zkoušel jsem vše, novej palivák, svíčky, změřit tlaky atd. Už zas jedeme Váha vzduchu a lamda. Nová lamda stála 2200,- a váhu prostříkal čističem na brzdy.
Lambdu jsem měnil hned loni, když jsem auto přivez a diagnostika mi ji nahlásila...váhu jsem taky čistil a myslím že je OK...kdyby nebyla, problém by zřejmě přetrvával stále, mě to občas jede, občas ne, jak se tomu chce... No ale včera jsem vypozoroval, že když to zrovna nejede, tak má slabší účinek posilovač brzd (prostě se změní odpor v pedálu brzdy), tak mě napadlo, jestli to neztratí podtlak v sání... Neznáte někdo přesnou funkci volnoběžného ventilu? Dle mého soudu reguluje přísun vzduchu do sání (otevře/zavře) a tím pádem by to mohlo být tím, ale neznám jeho přesnou funkci...
tupaccz píše:lidi co se stalo včera mě ani neuvěříte jel jsem na 4 stupeň asi 3500ot no a najednou mi auto zničeho nic cuklo a začalo zrychlovat hoooodně ještě jsem mrkl do zrcatka a zamnou byl obrovsky šedý mrak ale tak velky že to neni možne byl ucpany vyfuk od te doby mam stoho auta strach doporočuji skontrolovat vyfukovou soustavu konečne 320i naplnila mé očekavaní:-D
tos mel asi uplne zasr...ej katik a ted ti z nej asi vylitla streva
Mám jeden dotaz k váze vzduchu. Mám teď rozebrané celé sání a přemýšlel jsem nad tím kdy se otvírá klapka ve váze vzduchu Je tam nějaký teplotní čidlo, tak předpokládám že v závislosti na teplotě. Mě přijde, že se mi neotvírá vůbec, protože neslyším jak se vzduchový filtr nadechuje při sešlápnutí plynu. Řešil už tohle někdo?
Doufám, že to není na výměnu celé váhy vzduchu.
To čidlo je tam tedy kvůli teplotě vzduchu a klapka kvůli množství? A celá klapka se otvírá v závislosti na podtlaku? Já měl jednu hadici dost popraskanou v okolí spoje na volnoběžném ventylu (sama z něj spadla při demontáži), tak si říkám jestli by ta lenost auta mohla být tím.
No to já jak jsem si to tu četl mám skoro všechny vaše problémy mám 318is (m42b18 tedy pokud to tak je) a na 103 kw to fakt nejede skoro mne natřel kámoč s 1,8 golfem a navíc mi občas de cítit nespálenej benzín ale nikde neteče a sání jsem přetěsnil,taky mám novou lambdu,palivák,svíčky,kabely,vzduch.filtr,čistil jsem váhu a sání celkově i některé horší hadice jsem měnil nevíte co s tím? Možná ten katík nebo třeba ventily ? nevím poraďte někdo. Diagnostika nic nehlásí