Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pískání brzd! Hrůza!
je to na tuty deskama. medena pasta je ok, ale piskani nezabrani. ani diskama to neni. celej problem je ve spatne zvolenych deskach. je znamy, ye nektere kombinace desek a kotoucu proste piskaji a nejde s tim nic delat. proto jsou origo o tolik drazsi. sice jsou od texaru ale jinde nez v bmw nedostupne......
mam to od kamosu z e46fanatics.com a evotechnik.net
mam to od kamosu z e46fanatics.com a evotechnik.net
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Podle mojich zkušeností je to druhem brzdových destiček. Jsou destičky tvrdší, které jsou určeny pro velmi intenzivní brzdění a destičky měkčí pro "nezávodníky". U tvrdších destiček se totiž při lehkém brzdění vytvoří lesklý, hladce sklovitý povrch, který při styku s brzdovým kotoučem píská. Možnosti :
- vyndat destičky, šmirglpapír na rovnou plochu a styčnou plochu destičky obrousit (asi jen jednou, víckrát mne to přestalo bavit)
- občas, několikrát, ale opravdu silně zabrzdit, brzdové koutouče i destičky se ohřejí na správnou teplotu a sklovitý povrch zmizí a už to potom nepíská. Že se to musí dělat na bezpečném místě je snad každému jasné, přehřáté brzdy nějakou dobu nefungují naprosto ideálně.
- příště koupit měkčí destičky a ty polozávodní, co jsem si koupil, že jako budou lepší, dám kolegovi, co jezdí brzda-plyn.
Vyzkoušeno na Žiguli, Forman, Opel, teď u 5er s origo problém nemám.
- vyndat destičky, šmirglpapír na rovnou plochu a styčnou plochu destičky obrousit (asi jen jednou, víckrát mne to přestalo bavit)
- občas, několikrát, ale opravdu silně zabrzdit, brzdové koutouče i destičky se ohřejí na správnou teplotu a sklovitý povrch zmizí a už to potom nepíská. Že se to musí dělat na bezpečném místě je snad každému jasné, přehřáté brzdy nějakou dobu nefungují naprosto ideálně.
- příště koupit měkčí destičky a ty polozávodní, co jsem si koupil, že jako budou lepší, dám kolegovi, co jezdí brzda-plyn.
Vyzkoušeno na Žiguli, Forman, Opel, teď u 5er s origo problém nemám.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 640
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Náchod, Hradec Králové
Musim rict ze mam tedka na deskach najeto cca. 2000Km a taky me to zacalo delat,vse je vycistene a namazane....Servisak me taky rekl ze kdyby to nedela nejak moc,ze je muze vyreklamovat a dat me nove...Muze to bejt spatnou smesi v deskach a s tim asi uz nikdo nic neudela....Stalo se me to poprve,po vsech autech co jsem mel...Je pravda ze me to dela pouze kdyz prolitnu treba kaluzej,nebo po desti,tak pak to piska!!!! 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Pánové tohle mi nějak nebere hlava!!!Pokud říkáte měděnka a jine desky tak to musí být dvě různé závady na deskách protože tu měděnku musím namazat na druhou stranu desky né na tu na které dosedá kotoučem a taky jsem koupil Nové ATE kotouče i desky a myslím že to nejsou závodní brzdy.Vždycky jsem použil měděnku a nikdy nepískalo teď jsem ji neměl a začlo pískat nehledal bych v tom záhadu.
na sednoum seminari o brzdach a oblozeni jsem se dozvedel, ze nejcastejsi pricinou piskani brzd, je fakt, ze pri brzdeni se desticka rozechviva a drnci o pistovej valecek. z 95% pomuze povrch desticky namazat spec. vazelinkou. podotykam neni to medena, je to specialni antivibracni a antipiskaci sracka. tuba stoji cca 40kc.
nějaky odkaz jak vypada? co mame hledat? ja probem nemam ale kolega s NEbmw dnes jel vyměnit destičky jak to řve, samozřejmě koupil ty same co tam byly BAHAHAWizarDEAD píše:na sednoum seminari o brzdach a oblozeni jsem se dozvedel, ze nejcastejsi pricinou piskani brzd, je fakt, ze pri brzdeni se desticka rozechviva a drnci o pistovej valecek. z 95% pomuze povrch desticky namazat spec. vazelinkou. podotykam neni to medena, je to specialni antivibracni a antipiskaci sracka. tuba stoji cca 40kc.
