Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 1,9i - cidlo otacek vacky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
-jirik-
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 14.04.2008 00:00

#1 Příspěvek od -jirik- »

Ahoj, prosim moc o jakoukoilv radu ci indicii... Prehazoval jsem motor (stary mi klepal na vacce) za jiny (ale typove naprosto stejny, presne M43 1895cc 77kW) a porad jde ted spatne startovat, volnobeh je nepravidelny jak za tepla tak i za studena a do otacek se mu nechce, pak se ale nejak chytne a jede (pri vyssich otackach), ma diagnostika mi pise spatne cidlo vacky, to jsem vymenil (prestoze tam bylo puvodni z klepajiciho motoru, ktery jen klepal ale letel jak kr..a) a hlasi mi to stale spatne cidlo a motor se houpe jak na houpacce... vsechny konektory mam dokonce zapojeny, nic nezbylo :-) a sedi mi i na delku ...

PROSIM O RADUUU :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#2 Příspěvek od Toydolls »

-jirik- píše:Ahoj, prosim moc o jakoukoilv radu ci indicii... Prehazoval jsem motor (stary mi klepal na vacce) za jiny (ale typove naprosto stejny, presne M43 1895cc 77kW) a porad jde ted spatne startovat, volnobeh je nepravidelny jak za tepla tak i za studena a do otacek se mu nechce, pak se ale nejak chytne a jede (pri vyssich otackach), ma diagnostika mi pise spatne cidlo vacky, to jsem vymenil (prestoze tam bylo puvodni z klepajiciho motoru, ktery jen klepal ale letel jak kr..a) a hlasi mi to stale spatne cidlo a motor se houpe jak na houpacce... vsechny konektory mam dokonce zapojeny, nic nezbylo :-) a sedi mi i na delku ...

PROSIM O RADUUU :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Vycistit skrtici klapku, vaha vzduchu (muzes ji odpojit), volnobezny ventil.

Zalezi jaka diag ti to napsala, pokud si na to zkousej nejaky VAG pres OBD tak se nedivim.
-jirik-
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 14.04.2008 00:00

#3 Příspěvek od -jirik- »

Ahoj, moc dekuji, dnes to jdu znova otevrit... napsala mi to diagnostika Launch X-431 ( http://www.rychlajizda.cz/diagnostika.htm ) ktera vypada ze s BMW dobre komunikuje.. jdu cistit a odpojovat vecer napisu zda se povedlo...
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Radim046 »

Mám u 318i M43 v E46 stejný problém. Mě tedy auto jede i startuje tak jak má a volnoběh nehoupe.Prostě vše ok ale na diagnostice mi to napsalo taky chybné čidlo vačky.Dal jsem nové a teď jsem koukal že to čidlo je zase v chybách a naskakuje tam pořád.Kontrolovali jsme dráty od čidla až k jednotce a vše v pořádku. Napojený jsem to měl na diagnostiku multidiag od ATAL. Ještě mě napadlo zda s tím nemá něco společného ta sekvence lpg ale vrací se to tam i když jsme to zkoušeli jen na benzin.
-jirik-
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 14.04.2008 00:00

#5 Příspěvek od -jirik- »

jojo presne tak dal jsem nove cidlo a stejna hlaska a kabliky tez promereny, navic moje bafuna je jen cisty benzin, takze sekvenci LPG to byt nemusi ...
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#6 Příspěvek od Toydolls »

-jirik- píše:Ahoj, moc dekuji, dnes to jdu znova otevrit... napsala mi to diagnostika Launch X-431 ( http://www.rychlajizda.cz/diagnostika.htm ) ktera vypada ze s BMW dobre komunikuje.. jdu cistit a odpojovat vecer napisu zda se povedlo...


Tu diag neznam, ale ciste muj tip je to, jelikoz to komunikuje s BMW pravdepodobne pres OBDII nebude to znat zdaleka vsechny "kody" BMW a pokud ti hlasi to spatne cidlo tak si ho menil zbytecne - tot muj nazor
Potvrdis si to jednoduse sjedes do BMW na diag a nebo pouzijes Carsoft

Samozhrejmne se muzu mylit.
-jirik-
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 14.04.2008 00:00

#7 Příspěvek od -jirik- »

No napichaval jsem ji pres kulaty konektor v motoru, jelikoz to dokaze ovladat pulku auta, tak bych ji uplne nezatracoval... Kazdopadne rada je racionalni a nic jineho mi opravdu pro potvrzeni nezbyva...
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Radim046 »

Pokud tam pojedeš dej pak vědět co jsi zjistil.
Borec
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: úte 13.01.2004 01:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Borec »

Jo jo taky jsem zvědaf jak dopaneš dej fjedět.
-jirik-
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 14.04.2008 00:00

#10 Příspěvek od -jirik- »

Ahoj kluci, takze chyba se ukazala u me, diagnostika mi to suprove nacetla, jen ja si to spatne prelozil a zamenil vacku s KLIKOU... chybne cidlo nebylo otacek vacky ale KLIKOVE HRIDELE. Dnes vecer menim cidlo a pevne verim, ze to bude v poradku, dam vedet... Jojo blbost chodi po lidech, kdybych si to prelozil dle slovniku, tak jsem usetril 2 mesice litani a jedno dobre cidlo otacek vacky
lason
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: úte 24.07.2007 00:00

#11 Příspěvek od lason »

zdárec... zrovna dneska jsem byl na diagnostice s tím samým problémem a řekli mi to samé jako tobě Jiří. Tak jsem zvědav jestli ti to pomůže,protože i mě pěkně se...re to kolísání otáček. Napiš jak to dopadlo, protože si ji jdu v pondělí objednat. Napiš zda jsi si ji vyměnil sám a jestli to je něco náročného i pro lajka. Mám e46. Díky moc. Čabas a držím palce
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#12 Příspěvek od Kostik »

Mel sem to same, a fakt to bylo cidlo otacek klikovky.
Skoda ze stoji skoro 2k :?
lason
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: úte 24.07.2007 00:00

#13 Příspěvek od lason »

opravím si to doma sám nebo musím do servisu? :?
-jirik-
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 14.04.2008 00:00

#14 Příspěvek od -jirik- »

Ahoj takze potvrzuji, ze to bylo opravdu jen hloupe cidelko na klice !!! :-) :lol: hura. Vymena byla jednoducha, kdekoliv na parkovisti, mechanik montoval za motorem na ridicove strane, trochu ku...val, protoze tam je malo mista a parkrat mu tam spadla racna, ale po vymene jsem startnul a sepot kvetin !!! Nekde jsem cetl, ze po takoveto uprave je nejlepsi vyresetovat data rid. jednotky motoru (dele jak na hodinu odpojit baterii), pote se s autem projet a nechat alepsob 10 min klapat... nevim, udelal jsem to a bezi to stejne.. dobre :-)

Jeste mam zajimavy poznatek, pred vymenou cidla mi neslo ASC - na diagnostice mi to psalo ze rid. jednotka (ted si nepamatuji zda abs nebo asc) nekomunikuje s rid. jednotkou motoru... No a po instalaci cidla kliky ASC zhaslo a vse jede bezproblemove... dalsi mala BMW zahada ...


kazdopadne nepodcenovat cidlo otacek kliky a hlavne si ho nezamenit na diagnostice, jako s cidlem otacek vacky... zacinaji oba stejne - Hall Sensor ... :-)

ahoj
Tomas8409
Registrovaný
Příspěvky: 1835
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Hlohovec
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Tomas8409 »

-jirik- píše:Ahoj takze potvrzuji, ze to bylo opravdu jen hloupe cidelko na klice !!! :-) :lol: hura. Vymena byla jednoducha, kdekoliv na parkovisti, mechanik montoval za motorem na ridicove strane, trochu ku...val, protoze tam je malo mista a parkrat mu tam spadla racna, ale po vymene jsem startnul a sepot kvetin !!! Nekde jsem cetl, ze po takoveto uprave je nejlepsi vyresetovat data rid. jednotky motoru (dele jak na hodinu odpojit baterii), pote se s autem projet a nechat alepsob 10 min klapat... nevim, udelal jsem to a bezi to stejne.. dobre :-)

Jeste mam zajimavy poznatek, pred vymenou cidla mi neslo ASC - na diagnostice mi to psalo ze rid. jednotka (ted si nepamatuji zda abs nebo asc) nekomunikuje s rid. jednotkou motoru... No a po instalaci cidla kliky ASC zhaslo a vse jede bezproblemove... dalsi mala BMW zahada ...


kazdopadne nepodcenovat cidlo otacek kliky a hlavne si ho nezamenit na diagnostice, jako s cidlem otacek vacky... zacinaji oba stejne - Hall Sensor ... :-)

ahoj

to asc je mazec :)
Odpovědět