
PROSIM O RADUUU






-jirik- píše:Ahoj, prosim moc o jakoukoilv radu ci indicii... Prehazoval jsem motor (stary mi klepal na vacce) za jiny (ale typove naprosto stejny, presne M43 1895cc 77kW) a porad jde ted spatne startovat, volnobeh je nepravidelny jak za tepla tak i za studena a do otacek se mu nechce, pak se ale nejak chytne a jede (pri vyssich otackach), ma diagnostika mi pise spatne cidlo vacky, to jsem vymenil (prestoze tam bylo puvodni z klepajiciho motoru, ktery jen klepal ale letel jak kr..a) a hlasi mi to stale spatne cidlo a motor se houpe jak na houpacce... vsechny konektory mam dokonce zapojeny, nic nezbyloa sedi mi i na delku ...
PROSIM O RADUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-jirik- píše:Ahoj, moc dekuji, dnes to jdu znova otevrit... napsala mi to diagnostika Launch X-431 ( http://www.rychlajizda.cz/diagnostika.htm ) ktera vypada ze s BMW dobre komunikuje.. jdu cistit a odpojovat vecer napisu zda se povedlo...
-jirik- píše:Ahoj takze potvrzuji, ze to bylo opravdu jen hloupe cidelko na klice !!!![]()
hura. Vymena byla jednoducha, kdekoliv na parkovisti, mechanik montoval za motorem na ridicove strane, trochu ku...val, protoze tam je malo mista a parkrat mu tam spadla racna, ale po vymene jsem startnul a sepot kvetin !!! Nekde jsem cetl, ze po takoveto uprave je nejlepsi vyresetovat data rid. jednotky motoru (dele jak na hodinu odpojit baterii), pote se s autem projet a nechat alepsob 10 min klapat... nevim, udelal jsem to a bezi to stejne.. dobre
![]()
Jeste mam zajimavy poznatek, pred vymenou cidla mi neslo ASC - na diagnostice mi to psalo ze rid. jednotka (ted si nepamatuji zda abs nebo asc) nekomunikuje s rid. jednotkou motoru... No a po instalaci cidla kliky ASC zhaslo a vse jede bezproblemove... dalsi mala BMW zahada ...
kazdopadne nepodcenovat cidlo otacek kliky a hlavne si ho nezamenit na diagnostice, jako s cidlem otacek vacky... zacinaji oba stejne - Hall Sensor ...
ahoj