
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ukazatel aktuální spotřeby
Při vyplém . Nula. Po startu za 30. Brždění motorem nad 1500 ot. 0 vyřazení za jízdy 1-2 l/100km. Tak je to u mě a i u jiných bmw co jsem měl to tak bylo. Byla by blbost kdyby to na volnoběh u stání bralo ve skutečnosti 0 . Tak to ukazují pojebané renaulty. Přece běží-li motor ( stání a volnoběh) bere palivo - tak kurva jaká nula. Sice ve vztahu na 100km se to těžko přepočte, ale do průměru by se to mělo odrazit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 231
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: Příšovice
- Kontaktovat uživatele:
John112 píše:to shade120l:
Nechces sem hodit odkaz na ten českej manual. Nebo mi ho pošli na email: jankolar@seznam.cz Diky
http://www.edisk.cz/stahni/52500/BMW_E36_Navod.pdf_34.31MB.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 342
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Jížní Čééchy
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem nic nepochopil. Promiňte mi jestli vám přijdu hloupější než syn rosničky a venkovského sedláka.
Když nastartuju studenej motor spotřeba 0l. Když jdedu z kopce na volnoběh to žere tak asi 1l a když tam dám rychlost tak brzdím motorem tak to logicky nic nežere, je to tak?
Protože si myslím, že když nastartuju studenej motor, tak to musí něco žrát. Alespoň tak mi to ukazuje palubní počítač v VW Golfu.
Když nastartuju studenej motor spotřeba 0l. Když jdedu z kopce na volnoběh to žere tak asi 1l a když tam dám rychlost tak brzdím motorem tak to logicky nic nežere, je to tak?
Protože si myslím, že když nastartuju studenej motor, tak to musí něco žrát. Alespoň tak mi to ukazuje palubní počítač v VW Golfu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1000
- Registrován: ned 30.12.2007 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
shade120l píše:MatyACS píše:na volnoběh to žere něco málo, studenej na volnoběh žere o malinko víc (podle stavu motoru), a když brzdíš motorem (např. jedeš z kopce bez plynu se zařezeným kvaltem) nežere to vůbec nic
Studenej voloběh žere víc jen do doby než se vypne sytič většinou to bívá jen pár vteřin
sytič


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 585
- Registrován: úte 20.02.2007 01:00
- Bydliště: Libčice nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
MatyACS píše:chip píše:A co je na tom tak vtipnýho? Jak bys to nazval ty, že do studenýho motoru jde bohatší směs, než do zahřátýho.
sytič se tomu říkalo na stodvacátý...to je jedno to mám z toho sluníčka
Jee tak co je podle tebe sytič?Sytic to byl a bude vzdycky.Akorat byval mechanickej a ted je elektricky rizenej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř 21.11.2007 01:00
- Bydliště: Višnová a Liberec
- Kontaktovat uživatele:
To je fakt,jinak by ti studenej motor dál problémo a nevědel bys jak se rozjetHanz318iS píše:MatyACS píše:chip píše:A co je na tom tak vtipnýho? Jak bys to nazval ty, že do studenýho motoru jde bohatší směs, než do zahřátýho.
sytič se tomu říkalo na stodvacátý...to je jedno to mám z toho sluníčka
Jee tak co je podle tebe sytič?Sytic to byl a bude vzdycky.Akorat byval mechanickej a ted je elektricky rizenej...

