Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kolísání otáček

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmwmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od bmwmaniac »

Mám e 36 325i rok 91 a gdyž bylo venku kolem nuly kolísali po nastertování otáčky od 600 po 1500.gdyž sem hned vyjel bawo kuckalo a nedalo se s ním jet,cca 5 minut dokud se trocha nezahřálo pak v poho.Měnil sem nový čidlo teploty chladící kapaliny a NIC.Napadá mě zž jen čidlo teploty nasávanýho vzduchu v sacím potrubí.určitě je to něco s teplotou,doufám že ne vaha vzduchu nebo takový podobný drahý atrakce.Chcu koupit sportovní vzduchový filtr GREEN (mám otvor v kapotě takže teplej vzduch od motoru snad nebude problém)ale nemam odvahu aby to nezačalo dělat i za tepla..
poradí něgdo??
phoenix00
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#2 Příspěvek od phoenix00 »

to bude vzduchem.musis zkouset zkus po startu pootocit kabelem od vahy vzduchu jestli to pujde co to udela .....menil jsi svicky??? ty delaj hodne problemu.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od castro »

kabelem od váhy vzduchu za chodu nehýbej... načteš si chybu a diagnostika ti ji pak bude hlásit... zbytečně..

1. co bych udělal je ta diagnostika než zkoušet všechno možný...

čidlo teploty je ještě jedno v bloku motoru, resp. v hlavě.
phoenix00
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#4 Příspěvek od phoenix00 »

to mas vlastne pravdu ze ti to nacte chybu...
bmwmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od bmwmaniac »

Diagnostika nic nenašla.ted když je teplo nic to nedela uple v pohode,zacne to zas az v zime :( svícky sem nemenil nevím ktery sou dobrý.. mam malou prasklinu na vzduchovym kolenu od vahy vzduchu,ale je zalepena,neoriginál neprodavaji :( pouze u bmw.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od castro »

bmwmaniac píše:Diagnostika nic nenašla.ted když je teplo nic to nedela uple v pohode,zacne to zas az v zime :( svícky sem nemenil nevím ktery sou dobrý.. mam malou prasklinu na vzduchovym kolenu od vahy vzduchu,ale je zalepena,neoriginál neprodavaji :( pouze u bmw.


tak co váháš, to bude nejspíš ono! neni to tak drahý.. cca 700,- Zalepení nepomůže... nebo to zjistíš že na to stříkneš za chodu benzín ve spreji. Jestli se ti zvýší otáčky, prasklina přisává.
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#7 Příspěvek od beann »

castro píše:
bmwmaniac píše:Diagnostika nic nenašla.ted když je teplo nic to nedela uple v pohode,zacne to zas az v zime :( svícky sem nemenil nevím ktery sou dobrý.. mam malou prasklinu na vzduchovym kolenu od vahy vzduchu,ale je zalepena,neoriginál neprodavaji :( pouze u bmw.


tak co váháš, to bude nejspíš ono! neni to tak drahý.. cca 700,- Zalepení nepomůže... nebo to zjistíš že na to stříkneš za chodu benzín ve spreji. Jestli se ti zvýší otáčky, prasklina přisává.


hlavne to ma tzv pytel pri zatahu. ja to vymenil na svoji 320 a bylo to znat v reakci na plyn docela dost.
bmwmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od bmwmaniac »

O.K. dííky MOC určitě to zkusim obědnat a vyměnit!!!!!
phoenix00
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#9 Příspěvek od phoenix00 »

a pak jeste ty svicky ty mi taky v zime delaly bordel...ale taky bych byl pro tu hadici
John112
Registrovaný
Příspěvky: 1089
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od John112 »

Měl jsem přesně ten stejný problém a bylo to tou hadicí jak říkáte. Takže vyměnit a je klid.
bmwmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od bmwmaniac »

Tak mám obědnanou tu hadicu-koleno v RENOCARU a cena..... 440Kč-radost nakupovat.Krom to na e30 320i plastáka stojí 300Kč. Fakt koukám 8O a to sem měl strach co tam na mě vybalí za pálku. Na vrakáčích sou pěkní zloději gdyž chrlily ty jejich ceny :mad:
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#12 Příspěvek od JIP »

bmwmaniac píše:Tak mám obědnanou tu hadicu-koleno v RENOCARU a cena..... 440Kč-radost nakupovat.Krom to na e30 320i plastáka stojí 300Kč. Fakt koukám 8O a to sem měl strach co tam na mě vybalí za pálku. Na vrakáčích sou pěkní zloději gdyž chrlily ty jejich ceny :mad:

Vrakáči rýžujou na lidské blbosti a přístup k zákazníkovi mají asi jako věčně nasraná hajzlbába...já to musím vědět, já tam kupoval celé auto... :lol:
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#13 Příspěvek od sanchezer »

tenhle problém sem tady četl už mockrát..sám mam takový u svý vyčáchlý 1,6i..
začalo to před necelym rokem..nastartoval sem rozjel se a najednou přestal reagovat plyn..otáčky okolo 3set..po chvíli vše skoro v normálu krom toho že od tý doby furt kolísaji otáčky..a téměř vždy po druhym startu pár minut od prvního...zase padaj na 300 a auto musim rozjet co nejdřív aby se vše uklidnilo do normálu..většinou kritičtější je to při větších teplotách(takže teď)..

navštívil sem BMW..kde se na toho mojeho bavoráčka seběhli klucí mladší než já...diagnostikou na nic nepřišli...prej jen velký spaliny jinak nic..další diagnozu mi dělal známej a taky na nic nepřišel..
chystám se do třetice na další diagnozu..a to je poslední naděje...pak asi vyměnit 10 věcí za nekonečný měšec plnej pravejch tisícovek..abych zjistil že to byl nakonec takovej ten malinkej nenápadnej červenej kabílek tam dole v pravo a hodně vzadu za takovou tou věcí o který nevim ani co to je...

s tímhle už tu asi nikdo víc nevymyslí co??
John112
Registrovaný
Příspěvky: 1089
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od John112 »

sanchezer píše:tenhle problém sem tady četl už mockrát..sám mam takový u svý vyčáchlý 1,6i..
začalo to před necelym rokem..nastartoval sem rozjel se a najednou přestal reagovat plyn..otáčky okolo 3set..po chvíli vše skoro v normálu krom toho že od tý doby furt kolísaji otáčky..a téměř vždy po druhym startu pár minut od prvního...zase padaj na 300 a auto musim rozjet co nejdřív aby se vše uklidnilo do normálu..většinou kritičtější je to při větších teplotách(takže teď)..

navštívil sem BMW..kde se na toho mojeho bavoráčka seběhli klucí mladší než já...diagnostikou na nic nepřišli...prej jen velký spaliny jinak nic..další diagnozu mi dělal známej a taky na nic nepřišel..
chystám se do třetice na další diagnozu..a to je poslední naděje...pak asi vyměnit 10 věcí za nekonečný měšec plnej pravejch tisícovek..abych zjistil že to byl nakonec takovej ten malinkej nenápadnej červenej kabílek tam dole v pravo a hodně vzadu za takovou tou věcí o který nevim ani co to je...

s tímhle už tu asi nikdo víc nevymyslí co??


Tomu řikam odbornej popis :D :) :lol: :cool2:
Tomassino
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: čtv 27.07.2006 00:00
Bydliště: Pardubice

#15 Příspěvek od Tomassino »

mel sem presne to samy... vypada to, ze zakopanej pes je ve vaze, protoze po odpojeni motor slape jak hodinky. Tak snad to bude tim.
bmwmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od bmwmaniac »

JO,TOS TEDA VYSTIHL UPLNĚ PŘESNĚ !!!!!!!!!!!!!
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#17 Příspěvek od sanchezer »

John112 píše:
sanchezer píše:tenhle problém sem tady četl už mockrát..sám mam takový u svý vyčáchlý 1,6i..
začalo to před necelym rokem..nastartoval sem rozjel se a najednou přestal reagovat plyn..otáčky okolo 3set..po chvíli vše skoro v normálu krom toho že od tý doby furt kolísaji otáčky..a téměř vždy po druhym startu pár minut od prvního...zase padaj na 300 a auto musim rozjet co nejdřív aby se vše uklidnilo do normálu..většinou kritičtější je to při větších teplotách(takže teď)..

navštívil sem BMW..kde se na toho mojeho bavoráčka seběhli klucí mladší než já...diagnostikou na nic nepřišli...prej jen velký spaliny jinak nic..další diagnozu mi dělal známej a taky na nic nepřišel..
chystám se do třetice na další diagnozu..a to je poslední naděje...pak asi vyměnit 10 věcí za nekonečný měšec plnej pravejch tisícovek..abych zjistil že to byl nakonec takovej ten malinkej nenápadnej červenej kabílek tam dole v pravo a hodně vzadu za takovou tou věcí o který nevim ani co to je...

s tímhle už tu asi nikdo víc nevymyslí co??


Tomu řikam odbornej popis :D :) :lol: :cool2:


odbornej protože už z toho mam normálně prdel...a zmatek v hlavě... :lol: :lol:
bmwmaniac
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od bmwmaniac »

Nová váha vzduchu,to musí být taky balík jako prase. Jeden chytrej "servisman" mě tvrdil že váha není mechanicky namáhaná tudíš musí být v O.K. protože se tam nemá co pokazit. To je podle mě pěkná pič..... .Mechanicky namáhaná není,ale nesmrtelná určitě nebude..
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#19 Příspěvek od sanchezer »

tak to byl asi ještě větší mekánik než já..jo to je jako kterékoliv čidlo..taky nejni namáhané mechanicky a stejně vždycky má nějakou životnost.. :lol:
Odpovědět