mam E36 316i r.v.1998, ted poslednich par dni pozoruju napr. po delsi jizde po dalnici nebo trochu ostrejsi jizde to zacne v motoru pomerne dost klapat (jak starej diesel), klapani mi prijde fakt od motoru, jde podle otacek, poslechove je to nejvic slyset u vika ventilu.. rekl bych ze to bude asi tim ze hydrostely uz maj svy nalitano (180tis.km) a kdyz se to proste ted v lete vic ohreje tak i olej samozrejme "zridne" a hydrostely klapou (a to jako fakt dost), kdyz to necham vychladnout tak to je pak celkem v pohode...
takze ted resim takovy drobny dilema a chtel bych od vas nejaky rady..
Planoval jsem stejnak ted do auta neco investovat takze resim zhruba 2 moznosti:
1) udelat takovy GO a vyladeni tomuhle 1.6 motoru (sundat hlavu, pretesnit, vymenit hydrostely, mozna nechat trochu prolestit kanaly v hlave, podivat se na ventily, a dal jsem uvazoval o ladenych svodech a bude potreba asi i katalyzator/rezonator, protoze ten muj uz asi taky nebude uplne ok
2) zkusit sehnat motor z ISa, kterej by tam (pokud bude nastrojenej) nemelo bejt takovej problem dostat, otazka je v jakym se pripadne sezene stavu a co na nem jeste bude potreba stejnak dodelat..
v BMW se az tolik neorientuju, proto se ptam na vase postrehy, verim ze mi urcite nekdo z vas pomuze a poradi...co by bylo lepsi jak by to vychazelo cenove a tak..
ale nepiste at to auto prodam a koupim si 6-ti valec, celkem mi prirostlo k srdci a zbavovat se ho jeste nejakej ten rok nehodlam (i kdyz za urcitych okolnosti bych se tomu v podstate asi taky nebranil
