Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výkon 318is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bart318is
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od bart318is »

Zdravim mám iso M 42 má najeto 240000km a zdá se mi že to asi nejede tak jak by mělo,těžko se dostanu na 200km/h přitom to má psaný nějakejch 213km/h čím by to mohlo být ?,jsou celkem hlučný rozvody ale tím by to asi nemělo být,jinak motor běží pěkně dával jsem novou lambdu, sání mám přetěsněný otáčky nekolísají, nebude to tím že už má tolik najeto ? dík za odpovedi Bart
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Měřils kompresní tlaky ve válcích?
bart318is
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#3 Příspěvek od bart318is »

ne to jsem nedělal,čím se to měří ? a kolik by měli mít ?
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Koby »

nevim jestli si to pamatuju dobře, ale mělo by to být kolem 10,5 až 11... Já měl na všech čtyrech 10,3 - 10,9. Auto jelo jako z praku, maximálka 219kmh ( gps )
bart318is
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#5 Příspěvek od bart318is »

Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Měří se to kompresiometrem (200 Kč), tlaky musí být všude stejný, max +- 1atm. rozdíl ve válcích. Předělávat auto na šesivál smysl nemá..
fixCZer
Registrovaný
Příspěvky: 290
Registrován: ned 25.05.2008 00:00
Bydliště: Poděbradovo království

#7 Příspěvek od fixCZer »

puč si jinčí IS co je relativně ok ať vidíš rozdíl. Těch 200 dá i 1.6, pokud nemáš překopanej diferák tak je to málo
Malibu86
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: sob 28.06.2008 00:00

#8 Příspěvek od Malibu86 »

Je to sice málopravděpodobný ale zkontroluj ložoska na nápravách,taky velká vůle na stálým převodu by mohla trošku brzdit.Ale určitě bych změříl kompres ve válcích a kdyžtak by ses moch kouknout na vačky jestli už nejsou ojetý a potom by měla malej zdvih(špatný plnění válců).Jestli tohle všecko prohlídneš a pořád to nepojede tak už fakt newm.
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Qido »

bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď


moc se omluvám,ale kdy konečně lidi pochopí,že BMW je o řadových 6-ti válcích!!
A jinak dej tlačítko hledat a na tvůj dotaz vyjede dost odpovědí,ale nejlepší je prodat a koupit jiný.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od dsvatos »

Qido píše:
bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď


moc se omluvám,ale kdy konečně lidi pochopí,že BMW je o řadových 6-ti válcích!!
A jinak dej tlačítko hledat a na tvůj dotaz vyjede dost odpovědí,ale nejlepší je prodat a koupit jiný.


No ty jseš srandista :lol: Kdy pochopíš, že BMW není jen o šestiválech? To jako M3 e30, 320IS, 320SI, 540, nebo 750 nejsou BMW?
fixCZer
Registrovaný
Příspěvky: 290
Registrován: ned 25.05.2008 00:00
Bydliště: Poděbradovo království

#11 Příspěvek od fixCZer »

OT: kdy už konečně někteří lidi pochopí, že BMW není označení počtu válců v řadě ale značky
Ondra

#12 Příspěvek od Ondra »

dsvatos píše:Měří se to kompresiometrem (200 Kč), tlaky musí být všude stejný, max +- 1atm. rozdíl ve válcích. Předělávat auto na šesivál smysl nemá..


To neni az tak pravda, je za malo penez velka muzika. Uz jsem to letos delal a stalo me to cca 20 tis. Coz neni tak hrozne a navic 2.5l v kupesu se strasne spatne schani.
Ondra

#13 Příspěvek od Ondra »

bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď



Tady podporu pro vymenu nenajde. (taky jsem ji hledel), ale rekl bych, ze vetcina lidi co te odrazuji nevedi co to obnasi. Je to jednoduche. Potrebujes kratsi kardan a tahla razeni, jine hadice k chladici a klimatizaci, pak jiny plast kolem chladice, motor musis koupit i s kabelazi. pak jeste vahu vzduchu (pozor na 2,5l je jina nez na 2.0 a 2.8) A jine budiky aby ti ukazoval dobre otackomer, a pak uz je to sranda na jeden den.
Mam to uz za sebou. Uplne idealni je sehnat bouranou 2.5 a vsechno to prehazet.

Kdyz si to nechas delat v servisu tak si kup rovnou jiny auto.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dsvatos »

A diferák, zadní poloosy, silnější pružiny, to jsi jako neřešil??? :lol: A to nemluvím o papírech, tuhle přestavbu ti nikdo neschválí. A v dnešní době mít takovýho nepřepsatelnýho bastla, to je opravdu výhra :-)
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od aigo »

a ramena a silnejsi brzdy bych asi taky doporucoval aby si sve auto taky nemusel prodat jako bouracku za cenu motoru jako ton pred tebou :lol: :lol: :lol:
bart318is
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#16 Příspěvek od bart318is »

Tak jsme to z kamarádem měřili, tři válce mají okolo 9.5 a ten jeden nemá ani 9 tak abych začal scháněl nějakej nevilítanej motor, dá se dobrá M 42 sehnat? a jak na ni poznám že není v háji jak ta moje?
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od atimen »

ja je meřil nedávno a mechanik říkal ze toto u staryho motoru ještě nevidel ....naměřil :
1válec 15bar
2válec 15 bar
3válec 15.1bar
4válec 15bar

takze bych měl mít motor v cajku 8)
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Koby »

bart318is píše:Tak jsme to z kamarádem měřili, tři válce mají okolo 9.5 a ten jeden nemá ani 9 tak abych začal scháněl nějakej nevilítanej motor, dá se dobrá M 42 sehnat? a jak na ni poznám že není v háji jak ta moje?


tak to je hodně špatný, to se nedivim že je to mrtvý.. 11 a 9,5 je sakra rozdíl... Tam muže být v háji potom i více věcí, dobrý IS má od 4800otáček nakopnout a jet dál, relativně prudkej nárust výkonu...

tenhle motor se shání vyloženě blbě( každej tomu dává kouř a motor je dost našponovanej.)... podle mě je to až nereálný a kupovat motor který neni v autě jakoby bez vyzkoušení je podle mě taky dost ošemetný...

Doporučuju GO, pokud za to auto stojí.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od dsvatos »

Tak ty tlaky už jsou docela nízký. Ale zase jsou všude stejný, což je dobře. Motoru nic není (myslím závadu), jen už má prostě něco za sebou. Takže pokud nežere moc benzínu a oleje, tak s ním jezdi dál a nech ho v klidu dožít :wink:
bart318is
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#20 Příspěvek od bart318is »

Právě že mi to žere okolo 10l, a to s tím jezdím opatrně a o oleji ani nemluvim,čeho by se týkala Go?
Odpovědět