Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výkon 318is
Zdravim mám iso M 42 má najeto 240000km a zdá se mi že to asi nejede tak jak by mělo,těžko se dostanu na 200km/h přitom to má psaný nějakejch 213km/h čím by to mohlo být ?,jsou celkem hlučný rozvody ale tím by to asi nemělo být,jinak motor běží pěkně dával jsem novou lambdu, sání mám přetěsněný otáčky nekolísají, nebude to tím že už má tolik najeto ? dík za odpovedi Bart
Je to sice málopravděpodobný ale zkontroluj ložoska na nápravách,taky velká vůle na stálým převodu by mohla trošku brzdit.Ale určitě bych změříl kompres ve válcích a kdyžtak by ses moch kouknout na vačky jestli už nejsou ojetý a potom by měla malej zdvih(špatný plnění válců).Jestli tohle všecko prohlídneš a pořád to nepojede tak už fakt newm.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Kontaktovat uživatele:
bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
moc se omluvám,ale kdy konečně lidi pochopí,že BMW je o řadových 6-ti válcích!!
A jinak dej tlačítko hledat a na tvůj dotaz vyjede dost odpovědí,ale nejlepší je prodat a koupit jiný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Qido píše:bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
moc se omluvám,ale kdy konečně lidi pochopí,že BMW je o řadových 6-ti válcích!!
A jinak dej tlačítko hledat a na tvůj dotaz vyjede dost odpovědí,ale nejlepší je prodat a koupit jiný.
No ty jseš srandista

dsvatos píše:Měří se to kompresiometrem (200 Kč), tlaky musí být všude stejný, max +- 1atm. rozdíl ve válcích. Předělávat auto na šesivál smysl nemá..
To neni az tak pravda, je za malo penez velka muzika. Uz jsem to letos delal a stalo me to cca 20 tis. Coz neni tak hrozne a navic 2.5l v kupesu se strasne spatne schani.
bart318is píše:Jen teoreticky jen kdyby ten motor byl v háji, je velikej problém šoupnout tam motor 2,5 V6? asi by se musela dát jiná převodovka nebo to pasuje? dík za odpověď
Tady podporu pro vymenu nenajde. (taky jsem ji hledel), ale rekl bych, ze vetcina lidi co te odrazuji nevedi co to obnasi. Je to jednoduche. Potrebujes kratsi kardan a tahla razeni, jine hadice k chladici a klimatizaci, pak jiny plast kolem chladice, motor musis koupit i s kabelazi. pak jeste vahu vzduchu (pozor na 2,5l je jina nez na 2.0 a 2.

Mam to uz za sebou. Uplne idealni je sehnat bouranou 2.5 a vsechno to prehazet.
Kdyz si to nechas delat v servisu tak si kup rovnou jiny auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bart318is píše:Tak jsme to z kamarádem měřili, tři válce mají okolo 9.5 a ten jeden nemá ani 9 tak abych začal scháněl nějakej nevilítanej motor, dá se dobrá M 42 sehnat? a jak na ni poznám že není v háji jak ta moje?
tak to je hodně špatný, to se nedivim že je to mrtvý.. 11 a 9,5 je sakra rozdíl... Tam muže být v háji potom i více věcí, dobrý IS má od 4800otáček nakopnout a jet dál, relativně prudkej nárust výkonu...
tenhle motor se shání vyloženě blbě( každej tomu dává kouř a motor je dost našponovanej.)... podle mě je to až nereálný a kupovat motor který neni v autě jakoby bez vyzkoušení je podle mě taky dost ošemetný...
Doporučuju GO, pokud za to auto stojí.