Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pripravek na hydroštely
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
A máš zkušenost, co se s tím stane pokud to necháš být? Měl jsem to už v několika dílnách a někde říkali vyměnit komplet, jinak se prý odpálí ventily- jinde zase že se na to mám vyprdnout.. Minulej rok se to zlepšilo výměnou oleje, ale teď už mi nezabral ani výplach motoru - na volnoběh to cvaká jak starej diesel
Ale jinak jede ok a pruměrnou spotřebu mám 9. Našel jsem nějakej přípravek od Liquid Moly tak to zkusím, ale moc už ve zlepšení nedoufám..

Je treba taky rozlisovat jestli zdvihatka cvakají nebo mlatí.Pokud to zacvaka treba pri startu nebo kdyz je to rozpalene po nejakem blbnuti, tak ti ty adetiva nejspis pomuzou, ale po dalsi vymene oleje te nemine vymena zdvihatek pokud chces jeste nejakou dobu jezdit.
Tim cvakanim se vytlucou voditka ventilu a hadej co se zacne dit dal....
Tim cvakanim se vytlucou voditka ventilu a hadej co se zacne dit dal....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 02.04.2007 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 02.04.2007 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem to našel, otestuju a dám vědět:
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=757
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=757
dneska jsem byl s autem u Pupíků ve Svojeticích, byla to nakonec špatná svíčka, kterou tam při loňský výměně pan Franěk z Čejkovic u ČB fláknul takovým stylem, že ji urval. Tedy jel motor cca do 2000 ot./min na 5V a tedy to plácání.. Nicméně přípravek na hydroštely jsem tam stejně nalil, už jen kvůli prevenci 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 02.04.2007 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak už jsem s tim najel cca 200km a pořád nic... furt to cvaká stejně, nicméně na obalu bylo napsany že se projeví až po několika hodinách provozu
výrobek se jmenuje:
výrobek se jmenuje:
"LiquiMoly Přísada pro hydraulická zdvihátka (300 ml)"
Přísada tlumí hlučnost hydraulických zdvihátek ventilů a přispívá k jejich optimální funkci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Kontaktovat uživatele:
honza_strnad píše:tak už jsem s tim najel cca 200km a pořád nic... furt to cvaká stejně, nicméně na obalu bylo napsany že se projeví až po několika hodinách provozu
výrobek se jmenuje:"LiquiMoly Přísada pro hydraulická zdvihátka (300 ml)"
Přísada tlumí hlučnost hydraulických zdvihátek ventilů a přispívá k jejich optimální funkci.
tak co??prestalo to cvakani aspon trochu?? v praci si ze me delaj prdel at ty cvrcky s toho auta vyhodim

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 02.04.2007 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
do skody 120
ty ma tak hydrostely.....
vite nekdo jak poznat ten pokazenej?, pac se mne ted rozcvakal i na druhym aute.... 320i (M52B20) a ma 24 ventilu ....
jinak do obou aut liju olej Shell HELIX, do M40B18 liju 10w40 a do M52B20 liju 5w40(ten s logem ferrari)
M52B20 a 5w40: auto jsme koupily s 270 000 najeto od te doby jsme kazdych cca 12000 mnenili olej, pokazde helix 5w40, mam pocit ze tenhle olej nemam rad vyssi teploty... hydrostely se mne poprve rozcvakali po hodine jezdeni na mas.okruhu a podruhe v zacpe na dalnici v italii (pri 290 000) (teplota vody byla porad v normalu) a od te doby neprestali v jakkychkoliv otackach a teplotach (akorat obcas na chvilku prestanou)
M40B18 s 10w40 najeto 260 000: ten motor je zrout oleje, to vim ale neni to zas tak sileny, kdyz jsem auto koupil, predchozi majitel mne rekl ze do toho lil 10w40, ale nevedel jakej!!!, tak jsme tam zacal dolivat 10w40 hellix (jeste jsem olej komplet nemenil) a ejhle... po 2000km a doliti dvou litru Helixu motor cvaka jako sici stroj...... jedinny kdy prestava cvakat je pri vysokym zatizeni(napr. na BIGu cca 15 minut dokola RZtka nebo vic jak 160 po dalnici)
LiquiMoly jsem dolival a temer nic....
v cem je problem ???
shell tvrdi na svych letaccich ze helix cisti usazeniny.... nemuze byt problem v tom, ze uvolnil usazeniny ? nebo je problem s teplotama? Oba dva maji schvaleni BMW Long life a ten 5w40 ma dokonce BMW special oil list..
a vzhledem k tomu ze tenhle olej rozcvakal obe auta tak ho NEDOPORUCUJUJI a prechazim na jinej (asi total)


vite nekdo jak poznat ten pokazenej?, pac se mne ted rozcvakal i na druhym aute.... 320i (M52B20) a ma 24 ventilu ....
jinak do obou aut liju olej Shell HELIX, do M40B18 liju 10w40 a do M52B20 liju 5w40(ten s logem ferrari)
M52B20 a 5w40: auto jsme koupily s 270 000 najeto od te doby jsme kazdych cca 12000 mnenili olej, pokazde helix 5w40, mam pocit ze tenhle olej nemam rad vyssi teploty... hydrostely se mne poprve rozcvakali po hodine jezdeni na mas.okruhu a podruhe v zacpe na dalnici v italii (pri 290 000) (teplota vody byla porad v normalu) a od te doby neprestali v jakkychkoliv otackach a teplotach (akorat obcas na chvilku prestanou)
M40B18 s 10w40 najeto 260 000: ten motor je zrout oleje, to vim ale neni to zas tak sileny, kdyz jsem auto koupil, predchozi majitel mne rekl ze do toho lil 10w40, ale nevedel jakej!!!, tak jsme tam zacal dolivat 10w40 hellix (jeste jsem olej komplet nemenil) a ejhle... po 2000km a doliti dvou litru Helixu motor cvaka jako sici stroj...... jedinny kdy prestava cvakat je pri vysokym zatizeni(napr. na BIGu cca 15 minut dokola RZtka nebo vic jak 160 po dalnici)
LiquiMoly jsem dolival a temer nic....
v cem je problem ???
shell tvrdi na svych letaccich ze helix cisti usazeniny.... nemuze byt problem v tom, ze uvolnil usazeniny ? nebo je problem s teplotama? Oba dva maji schvaleni BMW Long life a ten 5w40 ma dokonce BMW special oil list..
a vzhledem k tomu ze tenhle olej rozcvakal obe auta tak ho NEDOPORUCUJUJI a prechazim na jinej (asi total)