Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46- podivne chovani vetrani...?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Syrup »

Zatim jsem to moc neresil, ale jelikoz auto pujde do servisu, tak to chci zjistit. Od zacatku se stava, ze kdyz dam normalne teplotu na 16 stupnu a automatiku, tak to fouka jako zbesily, jakmile chci stahnout otacky vetraku, tak na displeji sice jdou dolu, ale porad to fouka jak zbesily. Pak to treba vypnu uplne, zapnu, a sem tam to fouka jemne, sem tam se to zas rozfuci... Je to docela neprijemny, spis na dlouhy cesty, protoze kdyz to jede na plnej knedlik tak to dela docela bordel, a neda se to moc ovlivnit. Nekde jsem cetl neco o nejakym "jezkovi" kterej kdyz je KO tak blbnou otacky vetraku, ale cetl jsem to v souvislosti s petkama... Zas na druhou stranu to obcas funguje v pohode a na automatiku to udrzuje teplotu v aute... nafouka tam studenej, pak to zas chvilku nefouka, pak foukani zacne narustat..... No proste, prijde mi to podivny...


tak jestli se s tim nekdo setkal a nejak to vyresil, budu rad za rady. Diky
buchtik
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Oldřišov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od buchtik »

Syrup píše:Zatim jsem to moc neresil, ale jelikoz auto pujde do servisu, tak to chci zjistit. Od zacatku se stava, ze kdyz dam normalne teplotu na 16 stupnu a automatiku, tak to fouka jako zbesily, jakmile chci stahnout otacky vetraku, tak na displeji sice jdou dolu, ale porad to fouka jak zbesily. Pak to treba vypnu uplne, zapnu, a sem tam to fouka jemne, sem tam se to zas rozfuci... Je to docela neprijemny, spis na dlouhy cesty, protoze kdyz to jede na plnej knedlik tak to dela docela bordel, a neda se to moc ovlivnit. Nekde jsem cetl neco o nejakym "jezkovi" kterej kdyz je KO tak blbnou otacky vetraku, ale cetl jsem to v souvislosti s petkama... Zas na druhou stranu to obcas funguje v pohode a na automatiku to udrzuje teplotu v aute... nafouka tam studenej, pak to zas chvilku nefouka, pak foukani zacne narustat..... No proste, prijde mi to podivny...


tak jestli se s tim nekdo setkal a nejak to vyresil, budu rad za rady. Diky


v podstatě jsi si odpověděl sám je to ten ježek kdysi ho tady opravoval Dargon ale ted jsem četl, že má nějaké problémy tak nevím ale jinak cena v BMW asi prý okolo 2500 kč
Kelvin
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Kelvin »

Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Syrup »



diky za link! asi to objednam tam...

btw: vite nekdo kam sahnout a jak to vymenit?:)
Kelvin
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Kelvin »

Ja ho vytahoval u E36, jenze ty mas E46 a tam muze byt jinde tak ti asi nepomuzu.Btw. jezka mi Dargon sice spravil,ale nebylo to tim-mel sem pridrenej motor ventilatoru, jezek se pritom brutalne zahrival a ventilator stejne nebezel ma 100%.Tak doufam ze to mas jezkem.
vrnk
Registrovaný
Příspěvky: 433
Registrován: pát 15.02.2008 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od vrnk »

Ahoj, tak doslo i na me. Mam stejne problemy, co popisuje Syrup, takze myslim, ze na 99% jde o jezka.

Jen pro zajimavost:

cena jezka v BMW ACR auto Plzen: 2200,-
cena jeho vymeny v BMW ACR auto: 3500,- 8O
Pry je na tu vymenu norma 2,5 hodiny

Takze jsem objednal dil a vymenit ho zkusim asi sam :roll:

To jen tak...
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Syrup »

vrnk píše:Ahoj, tak doslo i na me. Mam stejne problemy, co popisuje Syrup, takze myslim, ze na 99% jde o jezka.

Jen pro zajimavost:

cena jezka v BMW ACR auto Plzen: 2200,-
cena jeho vymeny v BMW ACR auto: 3500,- 8O
Pry je na tu vymenu norma 2,5 hodiny

Takze jsem objednal dil a vymenit ho zkusim asi sam :roll:

To jen tak...



Tak jezek se vymenil, protoze jsem to rovnou hazel do servisu... Ted je to OK... jezek byl asi za 2,2... nevim kde to kupovali. A pry se musi rozebrat kaslik a neco za tim, takze jsem rad ze jsem to nedelal ja, jelikoz bych tam urcite neco zkurvil :)
dist01
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dist01 »

kde jse nachází ježek u E46? prosteme to blblo vetrák jsi jel jak chtel a naráz jse začal kouřit z výdechů nejelo už nic ted ale co zhořelo jesli vetřák nebo ježek? když jsem potom zkusil dat ofuk předního skla na to jediny tlačítko větrák poslouchal a valil když jsem ho zmačkl potom tak nic
dusan
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 08.07.2006 00:00
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od dusan »

Ježek je prístupný po demontáži odkl.schránky u spolujazdca vpravo za vzduchovodom na nohy.viď obr.
Přílohy
PA050765.jpg
PA050765.jpg (56.28 KiB) Zobrazeno 1490 x
PA050763.jpg
PA050763.jpg (88.22 KiB) Zobrazeno 1490 x
Dino

#10 Příspěvek od Dino »

Ahoj, mam u sve E36ky taky problem s ventilaci. At delam co delam, prava pulka (spolujezdec) porad topi, i kdyz teplotu snizim az na 16. Stredove ofuky jsou OK a leva strana taky, i kdyz by mela asi chladit vice. Prosim o pomoc, kde by mohl byt problem??? :?: :?:
scepy
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: ned 24.07.2005 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od scepy »

ahoj, pekne prosim, co je ten "ježek"? nemužete někdo sem hodit obr. pres ETK nebo poslat číslo dílu..dekuji
dusan
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 08.07.2006 00:00
Bydliště: Bratislava

#12 Příspěvek od dusan »

Starší a novší model ježka.
Přílohy
FSR_new_old-low_res.jpg
FSR_new_old-low_res.jpg (85.6 KiB) Zobrazeno 239 x
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#13 Příspěvek od Killca »

scepy píše:ahoj, pekne prosim, co je ten "ježek"? nemužete někdo sem hodit obr. pres ETK nebo poslat číslo dílu..dekuji

jezek je laicky receno, vic odporu v krabicce, od maleho odporu (pro velky fucak vetraku) po velky odpor (male foukanicko) a ten odpor se zahriva a musi se chladit prochazejicim vzduchem ve vzduchove komore v palubce a proto tam jsou ty ostny

e36-cislo 8
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 64_0556/#7

e46-cislo 3
http://bmwfans.info/original/E46/Cou/32 ... 64_0820/#4
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od BMWAK »

Dino píše:Ahoj, mam u sve E36ky taky problem s ventilaci. At delam co delam, prava pulka (spolujezdec) porad topi, i kdyz teplotu snizim az na 16. Stredove ofuky jsou OK a leva strana taky, i kdyz by mela asi chladit vice. Prosim o pomoc, kde by mohl byt problem??? :?: :?:

máš KO ventyl od vody z motoru...jsou tam dva jeden pro pravou a jeden pro levou polovinu auta ...evidentně se ti zasekl a pořád to topí...stalo se mi to kdysi u 328 taky koupil jsem jiný ventyly a bylo to OK
Odpovědět