
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
central na dalku
nene, ja ne, ja sem byl chytrej uz predtim
jinak jak koukam kazda jednotka je jina a kazda funguje jinak pri stejnym zapojeni, takze se moc poradit ani neda, je to cely uplne totalne magicky, zapojoval sem asi 6 dalek na e36 a z toho jedou jen 3 a na dalsi se jeste musim experimentalne podivat

jinak jak koukam kazda jednotka je jina a kazda funguje jinak pri stejnym zapojeni, takze se moc poradit ani neda, je to cely uplne totalne magicky, zapojoval sem asi 6 dalek na e36 a z toho jedou jen 3 a na dalsi se jeste musim experimentalne podivat

vlevo je matal
a vpravo Killca 


noMemfis píše:kdyz sem hledal jak to zapojit tak sem to nemohl najit a ted sou vsichni chytri????????![]()
![]()
![]()
![]()
Já byl taky chytrej už předtím

A asi jsi hledal špatně, ono to tu je v nějakém topicu cca 2 roky starém včetně popisu PINů, atd ...


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
noMemfis píše:lidicky dnes sem pripojil na auto DO. vse funguje jak ma ovlada se to +. a malinkaty navod::ja mam E36 r.v. 94, jednotka byla ta stara, bily konektor 26pinovy. konektor se musi rozebrat a na pozici 25 se musi pridat kabel (UNLOCK) a na pozici 20 (bilo cerveny kabel) se pripoji LOCK. a vse funguje
Prosím Tě jsi si jistý žes dával lock na bílo červený drát, pin 20? U mě je pin 20 bílo-zelený a LOCK na něm nefunguje.
Bílo červený má být na pinu 24, což je signál lock z origo dálky jak tady psal Killca a tam mi to bohužel dělá jen single lock (což mi zamyká i nádrž, ale klikou zevnitř jde otevřít, na rozdíl od double locku).
Jinak díky všem, už mi dálka fachá

Jo a rada pro všechny. Až vám přestane fungovat centrál, tak namísto kontroly všech pojistek, odpojení toho co jste naposled zapojili a třískání si hlavou o rám dveří zkuste nejdříve zasunout zpátky ten konektor do ŘJ

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Jo a rada pro všechny. Až vám přestane fungovat centrál, tak namísto kontroly všech pojistek, odpojení toho co jste naposled zapojili a třískání si hlavou o rám dveří zkuste nejdříve zasunout zpátky ten konektor do ŘJ
to je presny


vlevo je matal
a vpravo Killca 


Fx píše:jarda: A co alarm, spokojenost?
jasně, dosah dobrej, dneska mě trochu překvapil když mě na jízdu zamknul a pak zase když mě po zastavení odemknul

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Fx píše:jarda: A co alarm, spokojenost?
jasně, dosah dobrej, dneska mě trochu překvapil když mě na jízdu zamknul a opak zase když mě po zastavení odemknulA začal se mi hrozně líbit ten klíč...
kurna, ze bych taky upgradoval?! neee, e36 s immo a dl uplne staci, cigo nebo feting s tim jen tak neodjede a profici na tyhle stary vrany nejdou

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
- Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice
jarda píše:noMemfis píše:lidicky dnes sem pripojil na auto DO. vse funguje jak ma ovlada se to +. a malinkaty navod::ja mam E36 r.v. 94, jednotka byla ta stara, bily konektor 26pinovy. konektor se musi rozebrat a na pozici 25 se musi pridat kabel (UNLOCK) a na pozici 20 (bilo cerveny kabel) se pripoji LOCK. a vse funguje
Prosím Tě jsi si jistý žes dával lock na bílo červený drát, pin 20? U mě je pin 20 bílo-zelený a LOCK na něm nefunguje.
Bílo červený má být na pinu 24, což je signál lock z origo dálky jak tady psal Killca a tam mi to bohužel dělá jen single lock (což mi zamyká i nádrž, ale klikou zevnitř jde otevřít, na rozdíl od double locku).
Jinak díky všem, už mi dálka fachá![]()
Jo a rada pro všechny. Až vám přestane fungovat centrál, tak namísto kontroly všech pojistek, odpojení toho co jste naposled zapojili a třískání si hlavou o rám dveří zkuste nejdříve zasunout zpátky ten konektor do ŘJ
sory je to pin 19 bilo-cerveny. kazda jednotka je jina mam v aute ZV-modul verze 4 a facha. na stole mam verzi 2, a nemuzu najit signal UNLOCK
jo, to vypadá dobře, pin 19, červeno bílá, "lock for arrest"... já mam dvojku a unlock jsem si musel dodělat na pin 25, jak jsi tady psal... funguje v pohodě..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
hm, to je divny, tak to sou snad 3 typy jednotky, stara kde je lock a unlock na 5ti pinu, nejaka prostredni kde je bilej 26pin a nase novejsi kde je 26ti pin ale konektor zelenej
na tom nasem je vstup od dalkoveho origo na 17 (lock s DL) a 4 unlock a na nekterych autech to jde a na nekterych ne, a 19tkaj e lock bez dl, divne divny kurna
na tom nasem je vstup od dalkoveho origo na 17 (lock s DL) a 4 unlock a na nekterych autech to jde a na nekterych ne, a 19tkaj e lock bez dl, divne divny kurna
vlevo je matal
a vpravo Killca 


nene, jednotka je jen starší a novější (ještě to ověřím podle různých etm), ale s tou starší jsou dva způsoby zapojení - Buď na 26ti pinový VSTUP přes piny kterými tyto signály dává origo alarm, anebo na 5ti pinový VÝSTUP kterým jednotka dává příkaz motorkům ve dveřích.
EDIT: tak ověřeno, jednotky jsou jen dvě - do roku 94 je to ZVM II čistě na centrální zamykání a od roku 94 je to jednotka ZKE IV (central body electronics) která má více funkcí a její část ovládající centrální zamykání se jmenuje ZV. V ETM z roku 94 je tato část ZV vyobrazena a popsána samostatně, v pozdějších už je celá jednotka ZKE IV popsána najednou. Howgh
EDIT: tak ověřeno, jednotky jsou jen dvě - do roku 94 je to ZVM II čistě na centrální zamykání a od roku 94 je to jednotka ZKE IV (central body electronics) která má více funkcí a její část ovládající centrální zamykání se jmenuje ZV. V ETM z roku 94 je tato část ZV vyobrazena a popsána samostatně, v pozdějších už je celá jednotka ZKE IV popsána najednou. Howgh

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:nene, jednotka je jen starší a novější (ještě to ověřím podle různých etm), ale s tou starší jsou dva způsoby zapojení - Buď na 26ti pinový VSTUP přes piny kterými tyto signály dává origo alarm, anebo na 5ti pinový VÝSTUP kterým jednotka dává příkaz motorkům ve dveřích.
AHAAAAA, tak t pak jo kurna, tak to mam zapojeny pak hnedka, ale je mi divny ze kdyz to poslu do toho 5pinu, tak musi bejt ten druhej drat dycky zapojenej a jde dycky zapojit jen zamykani, nebo jen odemykani, no ok, tak teda do biliho to pude, tak to snad bude cajk
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:jarda píše:nene, jednotka je jen starší a novější (ještě to ověřím podle různých etm), ale s tou starší jsou dva způsoby zapojení - Buď na 26ti pinový VSTUP přes piny kterými tyto signály dává origo alarm, anebo na 5ti pinový VÝSTUP kterým jednotka dává příkaz motorkům ve dveřích.
AHAAAAA, tak t pak jo kurna, tak to mam zapojeny pak hnedka, ale je mi divny ze kdyz to poslu do toho 5pinu, tak musi bejt ten druhej drat dycky zapojenej a jde dycky zapojit jen zamykani, nebo jen odemykani, no ok, tak teda do biliho to pude, tak to snad bude cajk
já bych se na ten 5ti pinovej výstup na Tvém místě vykašlal a zapojoval to na těch vstupech, s těma 5ti pinama jsem to zkoušel pořád něco nefungovalo a teď když noMemfis objevil ty vstupy tak to bylo hned. Jsou to piny 24 a 25, až na to že to nedělá double lock. Ten prý dělá pin 19, i podle ETM to tak vypadá, ale ještě jsem to nezkoušel.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé