Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

central na dalku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
noMemfis
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice

#1 Příspěvek od noMemfis »

lidicky dnes sem pripojil na auto DO. vse funguje jak ma ovlada se to +. a malinkaty navod:: :D ja mam E36 r.v. 94, jednotka byla ta stara, bily konektor 26pinovy. konektor se musi rozebrat a na pozici 25 se musi pridat kabel (UNLOCK) a na pozici 20 (bilo cerveny kabel) se pripoji LOCK. a vse funguje
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od Dan td »

Akorát, že jsi to připojil na dráty některého z předních serv a nepůjde ti zřejmě double-lock :)
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

ten doublelock bys mel zjistit (kdyz otevres nadrz, tak DL nebylo aktivovano)

jinak pin 24 a 25 jsou podle etm vstupy z origo jednotky DO, takze by to DL melo udelat, ta 20tka je zamykani od kufru, ale taky to muze fachat :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
noMemfis
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice

#4 Příspěvek od noMemfis »

double lock mi funguje. moje jednotka ma na pozici 20 snimac klicku v druhe poloze (DOUBLELOCK) a jestli je 25 k origo DO to netusim jelikoz v zadnem schematu co mam tyhle pozice nejsou osazeny (Bily 26pinovy konektor) tam v tabulkach taky neni
noMemfis
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice

#5 Příspěvek od noMemfis »

kdyz sem hledal jak to zapojit tak sem to nemohl najit a ted sou vsichni chytri???????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

nene, ja ne, ja sem byl chytrej uz predtim :-D

jinak jak koukam kazda jednotka je jina a kazda funguje jinak pri stejnym zapojeni, takze se moc poradit ani neda, je to cely uplne totalne magicky, zapojoval sem asi 6 dalek na e36 a z toho jedou jen 3 a na dalsi se jeste musim experimentalne podivat :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#7 Příspěvek od Dan td »

noMemfis píše:kdyz sem hledal jak to zapojit tak sem to nemohl najit a ted sou vsichni chytri???????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Já byl taky chytrej už předtím :P
A asi jsi hledal špatně, ono to tu je v nějakém topicu cca 2 roky starém včetně popisu PINů, atd ... :)
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#8 Příspěvek od jarda »

noMemfis píše:lidicky dnes sem pripojil na auto DO. vse funguje jak ma ovlada se to +. a malinkaty navod:: :D ja mam E36 r.v. 94, jednotka byla ta stara, bily konektor 26pinovy. konektor se musi rozebrat a na pozici 25 se musi pridat kabel (UNLOCK) a na pozici 20 (bilo cerveny kabel) se pripoji LOCK. a vse funguje


Prosím Tě jsi si jistý žes dával lock na bílo červený drát, pin 20? U mě je pin 20 bílo-zelený a LOCK na něm nefunguje.

Bílo červený má být na pinu 24, což je signál lock z origo dálky jak tady psal Killca a tam mi to bohužel dělá jen single lock (což mi zamyká i nádrž, ale klikou zevnitř jde otevřít, na rozdíl od double locku).

Jinak díky všem, už mi dálka fachá 8)

Jo a rada pro všechny. Až vám přestane fungovat centrál, tak namísto kontroly všech pojistek, odpojení toho co jste naposled zapojili a třískání si hlavou o rám dveří zkuste nejdříve zasunout zpátky ten konektor do ŘJ ;)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

jarda: A co alarm, spokojenost? :)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#10 Příspěvek od Killca »

jarda píše:Jo a rada pro všechny. Až vám přestane fungovat centrál, tak namísto kontroly všech pojistek, odpojení toho co jste naposled zapojili a třískání si hlavou o rám dveří zkuste nejdříve zasunout zpátky ten konektor do ŘJ ;)

to je presny :-D taky kdyz nam nejdou zasunout okna a uz mame nandany kaslik na miste :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#11 Příspěvek od jarda »

Fx píše:jarda: A co alarm, spokojenost? :)


jasně, dosah dobrej, dneska mě trochu překvapil když mě na jízdu zamknul a pak zase když mě po zastavení odemknul :) A začal se mi hrozně líbit ten klíč...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#12 Příspěvek od Killca »

jarda píše:
Fx píše:jarda: A co alarm, spokojenost? :)


jasně, dosah dobrej, dneska mě trochu překvapil když mě na jízdu zamknul a opak zase když mě po zastavení odemknul :) A začal se mi hrozně líbit ten klíč...

kurna, ze bych taky upgradoval?! neee, e36 s immo a dl uplne staci, cigo nebo feting s tim jen tak neodjede a profici na tyhle stary vrany nejdou :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#13 Příspěvek od jarda »

no právě ale já tam neměl ani immo, ani DO, a dokonce ani comfort relay...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
noMemfis
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice

#14 Příspěvek od noMemfis »

jarda píše:
noMemfis píše:lidicky dnes sem pripojil na auto DO. vse funguje jak ma ovlada se to +. a malinkaty navod:: :D ja mam E36 r.v. 94, jednotka byla ta stara, bily konektor 26pinovy. konektor se musi rozebrat a na pozici 25 se musi pridat kabel (UNLOCK) a na pozici 20 (bilo cerveny kabel) se pripoji LOCK. a vse funguje


Prosím Tě jsi si jistý žes dával lock na bílo červený drát, pin 20? U mě je pin 20 bílo-zelený a LOCK na něm nefunguje.

Bílo červený má být na pinu 24, což je signál lock z origo dálky jak tady psal Killca a tam mi to bohužel dělá jen single lock (což mi zamyká i nádrž, ale klikou zevnitř jde otevřít, na rozdíl od double locku).

Jinak díky všem, už mi dálka fachá 8)

Jo a rada pro všechny. Až vám přestane fungovat centrál, tak namísto kontroly všech pojistek, odpojení toho co jste naposled zapojili a třískání si hlavou o rám dveří zkuste nejdříve zasunout zpátky ten konektor do ŘJ ;)

sory je to pin 19 bilo-cerveny. kazda jednotka je jina mam v aute ZV-modul verze 4 a facha. na stole mam verzi 2, a nemuzu najit signal UNLOCK
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#15 Příspěvek od jarda »

jo, to vypadá dobře, pin 19, červeno bílá, "lock for arrest"... já mam dvojku a unlock jsem si musel dodělat na pin 25, jak jsi tady psal... funguje v pohodě..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
noMemfis
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 03.04.2008 00:00
Bydliště: UH:Hradiste/ Pardubice

#16 Příspěvek od noMemfis »

jarda píše:jo, to vypadá dobře, pin 19, červeno bílá, "lock for arrest"... já mam dvojku a unlock jsem si musel dodělat na pin 25, jak jsi tady psal... funguje v pohodě..



aspon jeden komu to funguje jako me. sem rad ze sem nekomu dopomohl k dobremu vysledku
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#17 Příspěvek od Killca »

hm, to je divny, tak to sou snad 3 typy jednotky, stara kde je lock a unlock na 5ti pinu, nejaka prostredni kde je bilej 26pin a nase novejsi kde je 26ti pin ale konektor zelenej

na tom nasem je vstup od dalkoveho origo na 17 (lock s DL) a 4 unlock a na nekterych autech to jde a na nekterych ne, a 19tkaj e lock bez dl, divne divny kurna
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#18 Příspěvek od jarda »

nene, jednotka je jen starší a novější (ještě to ověřím podle různých etm), ale s tou starší jsou dva způsoby zapojení - Buď na 26ti pinový VSTUP přes piny kterými tyto signály dává origo alarm, anebo na 5ti pinový VÝSTUP kterým jednotka dává příkaz motorkům ve dveřích.

EDIT: tak ověřeno, jednotky jsou jen dvě - do roku 94 je to ZVM II čistě na centrální zamykání a od roku 94 je to jednotka ZKE IV (central body electronics) která má více funkcí a její část ovládající centrální zamykání se jmenuje ZV. V ETM z roku 94 je tato část ZV vyobrazena a popsána samostatně, v pozdějších už je celá jednotka ZKE IV popsána najednou. Howgh :)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#19 Příspěvek od Killca »

jarda píše:nene, jednotka je jen starší a novější (ještě to ověřím podle různých etm), ale s tou starší jsou dva způsoby zapojení - Buď na 26ti pinový VSTUP přes piny kterými tyto signály dává origo alarm, anebo na 5ti pinový VÝSTUP kterým jednotka dává příkaz motorkům ve dveřích.

AHAAAAA, tak t pak jo kurna, tak to mam zapojeny pak hnedka, ale je mi divny ze kdyz to poslu do toho 5pinu, tak musi bejt ten druhej drat dycky zapojenej a jde dycky zapojit jen zamykani, nebo jen odemykani, no ok, tak teda do biliho to pude, tak to snad bude cajk
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#20 Příspěvek od jarda »

Killca píše:
jarda píše:nene, jednotka je jen starší a novější (ještě to ověřím podle různých etm), ale s tou starší jsou dva způsoby zapojení - Buď na 26ti pinový VSTUP přes piny kterými tyto signály dává origo alarm, anebo na 5ti pinový VÝSTUP kterým jednotka dává příkaz motorkům ve dveřích.

AHAAAAA, tak t pak jo kurna, tak to mam zapojeny pak hnedka, ale je mi divny ze kdyz to poslu do toho 5pinu, tak musi bejt ten druhej drat dycky zapojenej a jde dycky zapojit jen zamykani, nebo jen odemykani, no ok, tak teda do biliho to pude, tak to snad bude cajk


já bych se na ten 5ti pinovej výstup na Tvém místě vykašlal a zapojoval to na těch vstupech, s těma 5ti pinama jsem to zkoušel pořád něco nefungovalo a teď když noMemfis objevil ty vstupy tak to bylo hned. Jsou to piny 24 a 25, až na to že to nedělá double lock. Ten prý dělá pin 19, i podle ETM to tak vypadá, ale ještě jsem to nezkoušel.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Odpovědět