Ahoj delal jsem tuning na rj motoru mam potahnutou palivovou mapu a zvysene max ot. auto se vytaci dle rozumu az pres cervene pole ! kdyby jste neco chteli tak muzete na ksobek@seznam.cz
LUBEC píše:tahle přestavba je nemožná protože 2,8 oproti 2,5 má o 9mm větší vrtání a né zdvih
bral sem informace z manuálu na E39 a tam je to napsáno takhle
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Jak udělat z motoru o obsahu 2,5l -> obsah 2,8l fakt nevim (?)..
Ale zajímalo by mě, jak do motoru M52 2,5l (323i) dostat oněch 192 koní, co má M50 2,5l (325i).
M52 má lepší krouťák, ale proč má jen 170 koňů ?
Totic píše:Jak udělat z motoru o obsahu 2,5l -> obsah 2,8l fakt nevim (?).. Ale zajímalo by mě, jak do motoru M52 2,5l (323i) dostat oněch 192 koní, co má M50 2,5l (325i). M52 má lepší krouťák, ale proč má jen 170 koňů ?
Protoze nemecko a jejich pojisteni dle vykonu. No treba FXova 323 ma tech 192 koni taky snad, zalezi na motoru...jinak vetsinou se upravuje tim, ze se da sani z M50 2.5 na M52 motor.
Totic píše:Jak udělat z motoru o obsahu 2,5l -> obsah 2,8l fakt nevim (?).. Ale zajímalo by mě, jak do motoru M52 2,5l (323i) dostat oněch 192 koní, co má M50 2,5l (325i). M52 má lepší krouťák, ale proč má jen 170 koňů ?
Protoze nemecko a jejich pojisteni dle vykonu. No treba FXova 323 ma tech 192 koni taky snad, zalezi na motoru...jinak vetsinou se upravuje tim, ze se da sani z M50 2.5 na M52 motor.
to mas odbrzdenych 20koni jen saním bez uprav nebo veris tem kecalistům tady ? koně stojí peníze , 1000kč za 1ps je pri vsech upravach tak nejak vychazi
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
tak to třeba bude jen 10ps, ale furt je to 1ps za 200kč, navíc proč by měla jinak M50B25 o tolik větší vykon jak M52B25 a přehrat si soft v jednotce je to poslední, vačky pokud vím sou stejny, vstřiky sou stejny. apod
né každý kůň navíc stojí hned 1000,- Motorář mi řikal, že sáním a výfukem jsou koně "zadarmo" ale, že další šáhnutí do motoru je 1kůň za 1000,- Ve své S14B20 jsem měl cca 221koní a za cca 70tis. včetně práce, karbon sání atd. řekl, že může garantovat 260koní a třeba i víc, v té částce je komplet překontrolování motoru a další věci. Bavil jsem se s nim i o 310koní a bylo mi řečeno, že do těch + - 260 koní je to vcelku sranda, nad 260koní by kůň zž vyšel třeba na 2000,-
balda88 píše:né každý kůň navíc stojí hned 1000,- Motorář mi řikal, že sáním a výfukem jsou koně "zadarmo" ale, že další šáhnutí do motoru je 1kůň za 1000,- Ve své S14B20 jsem měl cca 221koní a za cca 70tis. včetně práce, karbon sání atd. řekl, že může garantovat 260koní a třeba i víc, v té částce je komplet překontrolování motoru a další věci. Bavil jsem se s nim i o 310koní a bylo mi řečeno, že do těch + - 260 koní je to vcelku sranda, nad 260koní by kůň zž vyšel třeba na 2000,-
s tímdle přesně souhlasím, že základních par koní na víc je levných, viz třeba to sání nebo výfuk, kterej navíc dělá i slušny placebo.