Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320d r.v. 2000-01 100kw
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
Ahoj, ja mam 320d z roku 1999, cca 1 rok, za tu dobu jsem na motoru nemenil lautr nic,(zato jsem menil loziska, tlumice a silentbloky - asi dan za 17ctky kola no
Jinak tankuju "svou" naftu a pridavam VIF aditivum pro lepsi pocit... ono fakt asi zalezi, co ten motor driv zral no...hlavne to projet, aspon tak 30km, abys fakt videl, co ten motor/dela nedela (piska turbo, plynulost zatahu atd...)

Turbo, vaha vzduchu = klasika, jako u kazdeho dieslu, turbo obvykle odejde az po chipu...
Cerpadlo se da sehnat nove i kolem 28 000 bez papiru (to jsem sehnal ja, kdyz mi kleklo), ty se proste driv nebo pozdejc vyserou...
U vstriku mi bylo receno, ze se nejak zasadne neserou, na rozdil od common railu (jedina trosku nevyhoda novejsiho motoru 110KW oproti starsimu)...
Cerpadlo se da sehnat nove i kolem 28 000 bez papiru (to jsem sehnal ja, kdyz mi kleklo), ty se proste driv nebo pozdejc vyserou...
U vstriku mi bylo receno, ze se nejak zasadne neserou, na rozdil od common railu (jedina trosku nevyhoda novejsiho motoru 110KW oproti starsimu)...
Tak přidám taky nějaký dotazy do topicu.
Vážně uvažuju o koupi e 46 320 dA touring.
Chci automat, najezdim dost km, takže benzin v kombinaci s automatem vzhledem ke spotřebě nepřipadá v úvahu. 330 d nepotřebuju, závodit s tím nebudu.
Včera jsem se byl na jednu mrknout, je to sice 2001, takže 100 kw, ale od známého v pěkném stavu, najeto poctivě 135.000 km, slušná výbava, jediný problém je v mechanismu zapínání bezp. pásu.
Jinak turbo nepíská, zátah jak má být, automat taky v pohodě. Výhodu vidím v tom, že tam nejsou vstřiky, tzn. menší riziko opravy.
Cenovka cca 210 tis., zdá se vám to být ok?
Kolik může stát oprava nebo nový mechanismus zapínání?(někdy se zacvakne, někdy ne).
Díky za info
Vážně uvažuju o koupi e 46 320 dA touring.
Chci automat, najezdim dost km, takže benzin v kombinaci s automatem vzhledem ke spotřebě nepřipadá v úvahu. 330 d nepotřebuju, závodit s tím nebudu.
Včera jsem se byl na jednu mrknout, je to sice 2001, takže 100 kw, ale od známého v pěkném stavu, najeto poctivě 135.000 km, slušná výbava, jediný problém je v mechanismu zapínání bezp. pásu.
Jinak turbo nepíská, zátah jak má být, automat taky v pohodě. Výhodu vidím v tom, že tam nejsou vstřiky, tzn. menší riziko opravy.
Cenovka cca 210 tis., zdá se vám to být ok?
Kolik může stát oprava nebo nový mechanismus zapínání?(někdy se zacvakne, někdy ne).
Díky za info
vstriky sice niesu, ale je vstrekovacie cerpadlo + vstrekovace
cize tiez nie velka vyhra... bohuzial vstrekovacie cerpadlo casto odchadza kvoli nekvalitnej nafte... pokial je tych 135t km realnych, tak dalsich 50t km by som este nemal obavy, ale okolo 200t uz to cerpadlo moze odist...
Ono tie 110kW commonraily od BMW su menej kazove ako 100kW
bohuzial tiez mam tuto 100kW verziu 

Ono tie 110kW commonraily od BMW su menej kazove ako 100kW

