Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

320d r.v. 2000-01 100kw

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
petrgt
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01.04.2008 00:00

#1 Příspěvek od petrgt »

Mam dotaz, shanim zkusenosti s timto typem... moznost poruchovosti motoru a pripadne nutne invetsice.... dekuji vsem
lingam2
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 12.12.2007 01:00
Bydliště: praha

#2 Příspěvek od lingam2 »

Cus,
myslim, ze to bude kus od kusu, zalezi kolik na nem bude nalitano a jak se k nemu kdo choval....atd..
petrgt
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01.04.2008 00:00

#3 Příspěvek od petrgt »

Jde mi hlavne o moznosti poruch nebo nutne udrzby... U tech novejsich CR se tu psalo o vstrikach. Da se rict ze jsem novacek neco jsem tady na foru precet ale o techto motorech jsem toho moc nenasel... mozna jsem slepej 8)
Beefeater-64
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 21.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od Beefeater-64 »

diesel - vstriky, cerpadlo, turbo - vsechno toto zalezi od kvality tankovane nafty a zachazeni s autem.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

jak rika befeater, to jsou nejcastejsi hrozby a taky ty nejhorsi, radsi bych volil benzina r6 :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
petrgt
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01.04.2008 00:00

#6 Příspěvek od petrgt »

A nahodou nejaka priblizna cena oprav?? nejaky zkusenosti... :)
lingam2
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 12.12.2007 01:00
Bydliště: praha

#7 Příspěvek od lingam2 »

tebe asi zajima jak je drahy provoz? Je to jako u kazdeho jineho auta, podivej se treba na ETK a vyhledej si ho tam,uvidis realne ceny dilu.
Beefeater-64
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 21.09.2008 00:00

#8 Příspěvek od Beefeater-64 »

3vstrikovace 4500 za kus, 4tej 7400, cerpadlo 36000, turbo 29800 musis k tomu jeste pocitat nejaky to tesneni a hlavne praci.
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od jura55 »

Ahoj, ja mam 320d z roku 1999, cca 1 rok, za tu dobu jsem na motoru nemenil lautr nic,(zato jsem menil loziska, tlumice a silentbloky - asi dan za 17ctky kola no :) Jinak tankuju "svou" naftu a pridavam VIF aditivum pro lepsi pocit... ono fakt asi zalezi, co ten motor driv zral no...hlavne to projet, aspon tak 30km, abys fakt videl, co ten motor/dela nedela (piska turbo, plynulost zatahu atd...)
Infe
Registrovaný
Příspěvky: 601
Registrován: úte 07.10.2008 00:00

#10 Příspěvek od Infe »

Turbo, vaha vzduchu = klasika, jako u kazdeho dieslu, turbo obvykle odejde az po chipu...
Cerpadlo se da sehnat nove i kolem 28 000 bez papiru (to jsem sehnal ja, kdyz mi kleklo), ty se proste driv nebo pozdejc vyserou...
U vstriku mi bylo receno, ze se nejak zasadne neserou, na rozdil od common railu (jedina trosku nevyhoda novejsiho motoru 110KW oproti starsimu)...
begbie
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: stř 29.08.2007 00:00

#11 Příspěvek od begbie »

Tak přidám taky nějaký dotazy do topicu.
Vážně uvažuju o koupi e 46 320 dA touring.
Chci automat, najezdim dost km, takže benzin v kombinaci s automatem vzhledem ke spotřebě nepřipadá v úvahu. 330 d nepotřebuju, závodit s tím nebudu.
Včera jsem se byl na jednu mrknout, je to sice 2001, takže 100 kw, ale od známého v pěkném stavu, najeto poctivě 135.000 km, slušná výbava, jediný problém je v mechanismu zapínání bezp. pásu.
Jinak turbo nepíská, zátah jak má být, automat taky v pohodě. Výhodu vidím v tom, že tam nejsou vstřiky, tzn. menší riziko opravy.
Cenovka cca 210 tis., zdá se vám to být ok?
Kolik může stát oprava nebo nový mechanismus zapínání?(někdy se zacvakne, někdy ne).
Díky za info
alfi666
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 14.09.2008 00:00

#12 Příspěvek od alfi666 »

vstriky sice niesu, ale je vstrekovacie cerpadlo + vstrekovace ;) cize tiez nie velka vyhra... bohuzial vstrekovacie cerpadlo casto odchadza kvoli nekvalitnej nafte... pokial je tych 135t km realnych, tak dalsich 50t km by som este nemal obavy, ale okolo 200t uz to cerpadlo moze odist...

Ono tie 110kW commonraily od BMW su menej kazove ako 100kW ;) bohuzial tiez mam tuto 100kW verziu :(
Odpovědět