Killca píše:neni tu moc lidi kteri tomu rozumi, ale vazne je to vahou nebo turbem, nebo nejakym aktivnim clenem regulujicim treba stisk plynu, pokud mas olej v trubkach od intercooleru (jakoze vic oleje) tak je ruply turbo, ale to ze to jednou funguje a jednou ne, tak asi bude problem spis nejaky elektriky, takze vaha vzduchu, ale na pujceni tu moc lidi neni no
no a jestli diag hlasi chybu rozsahu, tak je tlak bud moc maly, nebo moc velky, nemas tam chip? nejaka regulace tlaku turba-boost kontroler
takze nejdriv zkus jak pise martilulin a pak muzes v nedeli ve 3 dorazit na strahov a kouknem na to my ostatni, mozna prijede i jedno 320d 2001 tak muzem zkusit jiny sucastky
Díky za zájem.
První co bych teda ještě zkusil by bylo se podívat na vzduchovej filtr. Koupil jsem si raději novej, kdyby už byl příliš humusáckej. Bohužel se necejtím na jeho samo-výměnu. Sice mám strojárnu, ale nerad bych něco rozmontoval a potom nevěděl jak to dát dohromady. Poprvé bych potřeboval spíš někomu koukat pod ruce.

Tím by se ukázalo zda-li tam není olej, případně pročistit váhu vzduchu.
Potom bohužel už není v mé moci s tím cokoliv udělat. Krom nechat na test vyměnit turbo a váhu vzduchu za zdravé.
Je to klasická motorová sériovka. Žádné další přídavné vychytávky tam nejsou.
Servisák v AutoBase mi říkal, že ty tlaky jsou NAD rozsahem. Mám v ruce ty papíry z diagnostiky, ale nerozumím tomu.
Že řídící jednotka vyšle signál na regulaci, ale nic se nestane a potom si to nejspíš ta řídící jednotka utlumí nějak jinak. A to je ten následek, že ten motor "zvadne".
Servisák tvrdí že je špatná regulace turba. Nutná výměna celého turba.
Chápejte, nechce se mi dát tolik peněz za nové turbo a potom zjistit, že to je váhou vzduchu. Než něco koupím, chtěl bych mít aspoň větší jistotu z několika stran, že je to opravdu tím, či tím.
Ufff.. no jo, Strahov. Sakra, sakra. Já zrovna budu v Brně na "dušičkách".
