Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ztrácí se voda z 328i E36 -> kouř z pod kapoty - vyřešeno

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od youwee »

me ste ztracela voda taky, asi 2x sem si vsiml ze mi jde malinko pary z pod kapoty, rikal jsem si chladic asi tece, neresil jsem to zatim, voda se ztracela jen malinko.. No a pak jeden krasnej den jedu z regionalu a po ceste psouk zepredku a pomalu zacla narustat teplota, zastavim a z chladice valily oblaka a ted uz me to aspon dokope k jeho vymene :)
svatik
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 19.01.2008 01:00
Bydliště: Neratovice-Libiš

#22 Příspěvek od svatik »

Mě se taky ztrácí chladící kapalina, ale jen tak asi 0,3lt za 14dní. Zjistil jsem fouklý těsnění pod hlavou vzadu u termostatu. Poraďte někdo, kde v Praze mi to udělají nejlevnějc?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Pazdi »

řekl bych, že to nebude z chladiče...prostě se mi kouří zpod sání...nevím kde tam:( někdo mě strašil prasklou hlavou...(i tady se to objevilo) ale pak mi to bylo vyvráceno, že kdyby byla prasklá hlava, šla by voda do oleje a oleje by muselo přibýt...a je ho furt stejně...navíc má klasickou barvu, kdyby v něm byla voda, byl by takovej hnusně blátivej. ne? (opravdu netuším, jestli je to pravda nebo není, co tady píšu...nerozumím tomu, jen se chci ujistit...)
jinak...chtěl jsem se zeptat, nějakej šikovnej člověk tady z Hranic, Přerovska, nebo Olomouce, kdo by na to koukl a případně opravil? :(
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od youwee »

me sel kour z ledvinek
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Pazdi »

takže večer jsem zjistil, že zmizela voda...takže dnes doliju doplna odvzdušním to...doliju a uvidím, jestli to bude dál "kouřit"..a budu doufat, že je to jen voda...

co ty utěsnovače? zkoušel někdo, případně může opravdu poškodit pumpu nebo termostat?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Pazdi »

jinak kdyby byla prasklá hlava, tak by se to mělo přehřívat ne? (alespoň, co jsem tu četl všude)...ale přehřívat se to nepřehřívalo...no zkusím to odvzdušnění a uvidím :roll:
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Pazdi »

takže záhada vyřešena (doufám)...jsem dolil, odvzdušnil, jel to projet...pak jsem přijel...zkouknul všecko pořádně a pečlivě...no a z hadičky, co vede do bloku motoru pod sáním takovým čůrkem utíkala voda, která kapala na blok a ten to hned "odpařoval"...takže zejtra frčím do zlína...(doufám, že tam je bmw) koupit hadičku...bo v obyč mototechně ju asi těžko seženu, ne?
lingam2
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 12.12.2007 01:00
Bydliště: praha

#28 Příspěvek od lingam2 »

Ahoj,

mizela mi voda u e46 316i, nejdriv asi tak 0.2l na 100km pak 1l na 100km, nalil jsem utesnovak a prestala se ztracet uplne, jezdil jsem s tim pul roku a pak jsem prodal, takze nevim jak drzelo dal,ale po dobu co jsem mel, mohu utesnovak doporucit.
X-ventura
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 19.03.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od X-ventura »

Mam 325i a taky se mi strácí voda. Co jsem mluvil s kamarádem co dělá brambory, tak E36 na to hodně trpí, prý je to většinou nějaké těsnění na spodku expanzní nádobky, odkud mi taky občas jak se auto rozhodne teče voda.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Pazdi »

Vyřešeno...je to hadička, co vede do motoru pod sáním...z pohledu zepředu auta je vpravo...vede tak nějak z vrchu a pak se láme a jde doprava...už jen objednat a vyměnit...
jen nevím, kterej díl to v ETK je...vyfotím, až budu u auta:)
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od xSAFA »

Pazdi píše:Vyřešeno...je to hadička, co vede do motoru pod sáním...z pohledu zepředu auta je vpravo...vede tak nějak z vrchu a pak se láme a jde doprava...už jen objednat a vyměnit...
jen nevím, kterej díl to v ETK je...vyfotím, až budu u auta:)


Tak to je vyhřívání škrtící klapky ne? Nebo vede až úplně vzadu za motorem podel motorové příčky?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Pazdi »

nevím, co tam je zač:) psal jsem Ti na ICQ, že su na motory tatar...
vede to do motoru někde v půlce bych řekl...
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od xSAFA »

Tak to bude výhřev tej klapky tam nic jinýho není, když koukneš pod škrtící klapku tak tam je připojená a z tama vede do motoru :wink:
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Pazdi »

a kterou hadičku, teda kupit? :wink: 14? :wink:
Přílohy
OTE3X3A=.gif
OTE3X3A=.gif (25.09 KiB) Zobrazeno 93 x
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od xSAFA »

No podle tvého popisu by to měla být ona ale to nejlíp musíš vědět ty sám když koukneš do motoru a víš která je prasklá tak už přece není tak složité ji rozpoznat na nákresu :wink:
Dodoone
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#36 Příspěvek od Dodoone »

Ahojte mám rovnaký problém ale pekne po poriadku , skúste mi poradiť kde začať !!!

Mám BMW 325 Compact z roku 2002 takže E46 :-)

Vsetko bolo v poriadku ale cez leto som si bol zajazdiť na Brnenskom okruhu ,, v pohode som dosiel domou do BA na druhy den som isiel do práce a ukáazala sa mi kontrolka vody neriešil som to dolial som vodu a isiel dalej ,, o tyzden znova , tak som znova dolial. Potom sa začali intervali obakovať castejšie tak som vliezol do jamy dal som dole krit a zistil som že prepúšta chladic ( ked sa pozeráte z jami zo zadu do predu na neho tak na pravej strane ) tak hovorim niake utesnovacie veci nechcem liat uvidim co to bude dalej robiť ,, ako žačala zima a zacal som kuriť spotreba vody radikalne stupla aš teraz to mám tak že 1 ra den musím doliať teda cca 200 km ??? čo mám stím robiť ??

tečie to zboku takze netuším či to začalo tiecť obrovským tlakom ktory mohol na okruhu nastať alebo niecim inim

ako dokážem vilúčit praskunte tesnenie pod hlavou alebo hlavu ???
- vecko motora je krásne čisté a nevidím z výfuku ziadny biely dim ani nič podobné

skúste mi poradiť , zistil som že auto viac zere vody ked mu nalozim teda pri vysokich otáčkach nad 5000 rapídne stupne spotreba vody

bojím sa toho tesnenia pod hlavou alebo hlavy kua
Petr320ie36
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Petr320ie36 »

Dodoone píše:Ahojte mám rovnaký problém ale pekne po poriadku , skúste mi poradiť kde začať !!!

Mám BMW 325 Compact z roku 2002 takže E46 :-)

Vsetko bolo v poriadku ale cez leto som si bol zajazdiť na Brnenskom okruhu ,, v pohode som dosiel domou do BA na druhy den som isiel do práce a ukáazala sa mi kontrolka vody neriešil som to dolial som vodu a isiel dalej ,, o tyzden znova , tak som znova dolial. Potom sa začali intervali obakovať castejšie tak som vliezol do jamy dal som dole krit a zistil som že prepúšta chladic ( ked sa pozeráte z jami zo zadu do predu na neho tak na pravej strane ) tak hovorim niake utesnovacie veci nechcem liat uvidim co to bude dalej robiť ,, ako žačala zima a zacal som kuriť spotreba vody radikalne stupla aš teraz to mám tak že 1 ra den musím doliať teda cca 200 km ??? čo mám stím robiť ??

tečie to zboku takze netuším či to začalo tiecť obrovským tlakom ktory mohol na okruhu nastať alebo niecim inim

ako dokážem vilúčit praskunte tesnenie pod hlavou alebo hlavu ???
- vecko motora je krásne čisté a nevidím z výfuku ziadny biely dim ani nič podobné

skúste mi poradiť , zistil som že auto viac zere vody ked mu nalozim teda pri vysokich otáčkach nad 5000 rapídne stupne spotreba vody

bojím sa toho tesnenia pod hlavou alebo hlavy kua


A kouří to kdyby to bylo těsnení tak se ti z toho hodne kouri a udelej tohle nastartuj to bez vicka chladice a dej tam ruku poznas jestli to tlakuje do chladice tak je to tesneni......
Dodoone
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 11.06.2007 00:00

#38 Příspěvek od Dodoone »

Dakujem za radu

Ok o tom som uš pocul

Takže nie vobec žiadny smart ani nic podomne ziadna para z motora ani nič také

v akom stave zohriatia má biť ten motor ked to mám skúšat ( viem že som pocul dačo aj o lieviku z vodou ale neviem ... )


EDIT
takže dal som dole viecko od chladicka ,, auto nastartované zapchal som ho rukou a necítil som ziadne tlaky na ruku ,, teplota bola na konci modreho plného prúžku takže skoro úplné studené auto

________________
p.s. pre adminou - mohly bi ste ešte na chvílu zmazať z názvu ,, vyřešeno ,, nechem koli tomu zakladať novi Topic nech ich tu neni 200 :-)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#39 Příspěvek od Tompo »

to mě zas hulí topení do auta, že není nic samozřejmě vidět a u spolujezdce je na podlaze mokro.... :( , to bude asi radiátor, že? nebo povolená hadice, kapající na radiátor?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#40 Příspěvek od Tompo »

to mě zas hulí topení do auta, že není nic samozřejmě vidět a u spolujezdce je na podlaze mokro.... :( , to bude asi radiátor, že? nebo povolená hadice, kapající na radiátor?
Odpovědět