
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ztrácí se voda z 328i E36 -> kouř z pod kapoty - vyřešeno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1977
- Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
me ste ztracela voda taky, asi 2x sem si vsiml ze mi jde malinko pary z pod kapoty, rikal jsem si chladic asi tece, neresil jsem to zatim, voda se ztracela jen malinko.. No a pak jeden krasnej den jedu z regionalu a po ceste psouk zepredku a pomalu zacla narustat teplota, zastavim a z chladice valily oblaka a ted uz me to aspon dokope k jeho vymene 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
řekl bych, že to nebude z chladiče...prostě se mi kouří zpod sání...nevím kde tam:( někdo mě strašil prasklou hlavou...(i tady se to objevilo) ale pak mi to bylo vyvráceno, že kdyby byla prasklá hlava, šla by voda do oleje a oleje by muselo přibýt...a je ho furt stejně...navíc má klasickou barvu, kdyby v něm byla voda, byl by takovej hnusně blátivej. ne? (opravdu netuším, jestli je to pravda nebo není, co tady píšu...nerozumím tomu, jen se chci ujistit...)
jinak...chtěl jsem se zeptat, nějakej šikovnej člověk tady z Hranic, Přerovska, nebo Olomouce, kdo by na to koukl a případně opravil?
jinak...chtěl jsem se zeptat, nějakej šikovnej člověk tady z Hranic, Přerovska, nebo Olomouce, kdo by na to koukl a případně opravil?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
takže záhada vyřešena (doufám)...jsem dolil, odvzdušnil, jel to projet...pak jsem přijel...zkouknul všecko pořádně a pečlivě...no a z hadičky, co vede do bloku motoru pod sáním takovým čůrkem utíkala voda, která kapala na blok a ten to hned "odpařoval"...takže zejtra frčím do zlína...(doufám, že tam je bmw) koupit hadičku...bo v obyč mototechně ju asi těžko seženu, ne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Pazdi píše:Vyřešeno...je to hadička, co vede do motoru pod sáním...z pohledu zepředu auta je vpravo...vede tak nějak z vrchu a pak se láme a jde doprava...už jen objednat a vyměnit...
jen nevím, kterej díl to v ETK je...vyfotím, až budu u auta:)
Tak to je vyhřívání škrtící klapky ne? Nebo vede až úplně vzadu za motorem podel motorové příčky?
Ahojte mám rovnaký problém ale pekne po poriadku , skúste mi poradiť kde začať !!!
Mám BMW 325 Compact z roku 2002 takže E46
Vsetko bolo v poriadku ale cez leto som si bol zajazdiť na Brnenskom okruhu ,, v pohode som dosiel domou do BA na druhy den som isiel do práce a ukáazala sa mi kontrolka vody neriešil som to dolial som vodu a isiel dalej ,, o tyzden znova , tak som znova dolial. Potom sa začali intervali obakovať castejšie tak som vliezol do jamy dal som dole krit a zistil som že prepúšta chladic ( ked sa pozeráte z jami zo zadu do predu na neho tak na pravej strane ) tak hovorim niake utesnovacie veci nechcem liat uvidim co to bude dalej robiť ,, ako žačala zima a zacal som kuriť spotreba vody radikalne stupla aš teraz to mám tak že 1 ra den musím doliať teda cca 200 km ??? čo mám stím robiť ??
tečie to zboku takze netuším či to začalo tiecť obrovským tlakom ktory mohol na okruhu nastať alebo niecim inim
ako dokážem vilúčit praskunte tesnenie pod hlavou alebo hlavu ???
- vecko motora je krásne čisté a nevidím z výfuku ziadny biely dim ani nič podobné
skúste mi poradiť , zistil som že auto viac zere vody ked mu nalozim teda pri vysokich otáčkach nad 5000 rapídne stupne spotreba vody
bojím sa toho tesnenia pod hlavou alebo hlavy kua
Mám BMW 325 Compact z roku 2002 takže E46

Vsetko bolo v poriadku ale cez leto som si bol zajazdiť na Brnenskom okruhu ,, v pohode som dosiel domou do BA na druhy den som isiel do práce a ukáazala sa mi kontrolka vody neriešil som to dolial som vodu a isiel dalej ,, o tyzden znova , tak som znova dolial. Potom sa začali intervali obakovať castejšie tak som vliezol do jamy dal som dole krit a zistil som že prepúšta chladic ( ked sa pozeráte z jami zo zadu do predu na neho tak na pravej strane ) tak hovorim niake utesnovacie veci nechcem liat uvidim co to bude dalej robiť ,, ako žačala zima a zacal som kuriť spotreba vody radikalne stupla aš teraz to mám tak že 1 ra den musím doliať teda cca 200 km ??? čo mám stím robiť ??
tečie to zboku takze netuším či to začalo tiecť obrovským tlakom ktory mohol na okruhu nastať alebo niecim inim
ako dokážem vilúčit praskunte tesnenie pod hlavou alebo hlavu ???
- vecko motora je krásne čisté a nevidím z výfuku ziadny biely dim ani nič podobné
skúste mi poradiť , zistil som že auto viac zere vody ked mu nalozim teda pri vysokich otáčkach nad 5000 rapídne stupne spotreba vody
bojím sa toho tesnenia pod hlavou alebo hlavy kua
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned 30.03.2008 01:00
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Dodoone píše:Ahojte mám rovnaký problém ale pekne po poriadku , skúste mi poradiť kde začať !!!
Mám BMW 325 Compact z roku 2002 takže E46
Vsetko bolo v poriadku ale cez leto som si bol zajazdiť na Brnenskom okruhu ,, v pohode som dosiel domou do BA na druhy den som isiel do práce a ukáazala sa mi kontrolka vody neriešil som to dolial som vodu a isiel dalej ,, o tyzden znova , tak som znova dolial. Potom sa začali intervali obakovať castejšie tak som vliezol do jamy dal som dole krit a zistil som že prepúšta chladic ( ked sa pozeráte z jami zo zadu do predu na neho tak na pravej strane ) tak hovorim niake utesnovacie veci nechcem liat uvidim co to bude dalej robiť ,, ako žačala zima a zacal som kuriť spotreba vody radikalne stupla aš teraz to mám tak že 1 ra den musím doliať teda cca 200 km ??? čo mám stím robiť ??
tečie to zboku takze netuším či to začalo tiecť obrovským tlakom ktory mohol na okruhu nastať alebo niecim inim
ako dokážem vilúčit praskunte tesnenie pod hlavou alebo hlavu ???
- vecko motora je krásne čisté a nevidím z výfuku ziadny biely dim ani nič podobné
skúste mi poradiť , zistil som že auto viac zere vody ked mu nalozim teda pri vysokich otáčkach nad 5000 rapídne stupne spotreba vody
bojím sa toho tesnenia pod hlavou alebo hlavy kua
A kouří to kdyby to bylo těsnení tak se ti z toho hodne kouri a udelej tohle nastartuj to bez vicka chladice a dej tam ruku poznas jestli to tlakuje do chladice tak je to tesneni......
Dakujem za radu
Ok o tom som uš pocul
Takže nie vobec žiadny smart ani nic podomne ziadna para z motora ani nič také
v akom stave zohriatia má biť ten motor ked to mám skúšat ( viem že som pocul dačo aj o lieviku z vodou ale neviem ... )
EDIT
takže dal som dole viecko od chladicka ,, auto nastartované zapchal som ho rukou a necítil som ziadne tlaky na ruku ,, teplota bola na konci modreho plného prúžku takže skoro úplné studené auto
________________
p.s. pre adminou - mohly bi ste ešte na chvílu zmazať z názvu ,, vyřešeno ,, nechem koli tomu zakladať novi Topic nech ich tu neni 200
Ok o tom som uš pocul
Takže nie vobec žiadny smart ani nic podomne ziadna para z motora ani nič také
v akom stave zohriatia má biť ten motor ked to mám skúšat ( viem že som pocul dačo aj o lieviku z vodou ale neviem ... )
EDIT
takže dal som dole viecko od chladicka ,, auto nastartované zapchal som ho rukou a necítil som ziadne tlaky na ruku ,, teplota bola na konci modreho plného prúžku takže skoro úplné studené auto
________________
p.s. pre adminou - mohly bi ste ešte na chvílu zmazať z názvu ,, vyřešeno ,, nechem koli tomu zakladať novi Topic nech ich tu neni 200
