Tak mám první, i když zatím relativně drobný problém se svou 323i E36 r.v. 1996:
Když jedu na dvojku - trojku okolo 1800 otáček a přidám plyn, motor trochu cuká, jedná se o takový pohyb dopředu - dozadu. Při brzdění motorem na dvojku občas, ne vždy, dejme tomu z 2300 otáček po puštění plynu otáčky plynule padají k 2000 ot, tam se nějakou dobu drží a potom padají dolů až k volnoběhu a motor opět brzdí.
Této věci při brzdění motorem jsem si všiml až dnes, cukání při přidávání trvá cca 2 týdny. Prvně jsem myslel, že to je špatným benzinem, tak jsem dal V-Power Racing (z ukazatele cca ve čtvrtině nádrže do plna) a problém se zmírnil, ale pořád to není ono.
U toho padání otáček mě napadlo, jestli to není udržování otáček jednotkou kvůli řazení - u předchozího auta i při vytočení motoru na neutrál nad 2000 ot. se padání otáček okolo 1900 ot. zastavilo a po chvíli padaly dál, byl to standardní výrobcem zamýšlený stav. Ale když to samé zkusím u mé 323i na neutrál, ta hranice je někde okolo 1300 otáček.
Při jiných otáčkách to nedělá, všiml jsem si toho jen na druhý a třetí rychlostní stupeň, diagnostika Carsoft žádnou chybu nehlásí.
Tuší někdo, kde by mohl být problém? Nechci vysloveně zkoušet metodou pokus-omyl, nedostává se na to času.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Cukání v tahu a při brzdění motorem okolo 2000 otáček
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Fx píše:Tak mám první, i když zatím relativně drobný problém se svou 323i E36 r.v. 1996:
Když jedu na dvojku - trojku okolo 1800 otáček a přidám plyn, motor trochu cuká, jedná se o takový pohyb dopředu - dozadu. Při brzdění motorem na dvojku občas, ne vždy, dejme tomu z 2300 otáček po puštění plynu otáčky plynule padají k 2000 ot, tam se nějakou dobu drží a potom padají dolů až k volnoběhu a motor opět brzdí.
Této věci při brzdění motorem jsem si všiml až dnes, cukání při přidávání trvá cca 2 týdny. Prvně jsem myslel, že to je špatným benzinem, tak jsem dal V-Power Racing (z ukazatele cca ve čtvrtině nádrže do plna) a problém se zmírnil, ale pořád to není ono.
U toho padání otáček mě napadlo, jestli to není udržování otáček jednotkou kvůli řazení - u předchozího auta i při vytočení motoru na neutrál nad 2000 ot. se padání otáček okolo 1900 ot. zastavilo a po chvíli padaly dál, byl to standardní výrobcem zamýšlený stav. Ale když to samé zkusím u mé 323i na neutrál, ta hranice je někde okolo 1300 otáček.
Při jiných otáčkách to nedělá, všiml jsem si toho jen na druhý a třetí rychlostní stupeň, diagnostika Carsoft žádnou chybu nehlásí.
Tuší někdo, kde by mohl být problém? Nechci vysloveně zkoušet metodou pokus-omyl, nedostává se na to času.
to dela porad akorat na dalsi kvalty neni jiz takova akcelerace abys jsis toho vsiml.
jinak to same jsem resil a vymenil sjem svicky a palivovy filtr nic jineho by to nemelo delat a vyjde te to na cca 1200kc + -