martilulin píše:jsem to ted vydlabal,mam to taky od oleje,me by jen zajimalo co to tam dela.Jestlize je to nejaky odfuck od turba ,kam foukne vzduch a pokud je s olejem ,ten se zachyti.Kdyz je to ucpane,stece nekam zpatky,to jedine vy mohlo neco udelat.No vymenim to kdyz uz je to venku tak vycistim jeste vahu vzduchu.Jo a kdyby nekdo nahodou vedel kam pichnout drat od tempomatu do jednotky,budu rad.
kdyz si najdes elektricke schema (ETM) na e46 tak to tam urco najdes kam to vede, koukni do navodu tady v sekci nahore od kriznika
Proste jsem to nenasel,jen veci na e36.Jde mi jen o pin kam se zapoji drat od tempomatu,dnes jsem rozhrabal celou jednotku,ale kam to zapojit u diesela nevim.
Tak jsem ten odlučovač, Ölabscheider nebo také Oil separator
nakonec koupil u BMW v Německu a nechal si k tomu vysvětlit pár věcí.
- ten starý filtr v podobě malého houbového válečku "na malování" se již nevyrábí a je tímto plastovým separátorem tudíž nahražen.
- pod číslem 11127799367 koupíte už jen ten plastový separátor, který se má vyměňovat každou třetí výměnu oleje.
- mám tu nějaké fotky obou verzí, ale jelikož jsem neplatič, tak je zde nemohu upnout.
No,ja jsem ho chytil a vypral v redidle,vyplachl jsem i to co je kolem,asi byl puvodne bily,ted je hnedy.jde pekne profouknout,pochybuju ze se musi menit i ta upevnovaci hokejka,proste se da krasne vratit zpet
mira2 píše:Tak jsem ten odlučovač, Ölabscheider nebo také Oil separator nakonec koupil u BMW v Německu a nechal si k tomu vysvětlit pár věcí. - ten starý filtr v podobě malého houbového válečku "na malování" se již nevyrábí a je tímto plastovým separátorem tudíž nahražen. - pod číslem 11127799367 koupíte už jen ten plastový separátor, který se má vyměňovat každou třetí výměnu oleje. - mám tu nějaké fotky obou verzí, ale jelikož jsem neplatič, tak je zde nemohu upnout.
Dal jsem to k sobě na web:
1 - Nový plastový díl
2 - Starý díl
3 - Starý díl s držákem
4 - Místo starého válečku se vloží nový plastový díl