Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vadné čidlo kliky, chyba v zapalovani

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od Kami1 »

ja bych je taky nemenil (a nebudu), ale zas ti to muze usetrit komplikace
Viz moje Vectra: dve hodiny jsem se s tim drbal, pak koupil kabl za 150Kc...... usetril jsem
V servise ti vymeni kable a svicky za 2k................................................... jsem v klidu
nekomu to za to stoji.......................................................................... Ano / Ne
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#22 Příspěvek od Killca »

kable na 4val iso stojej kolem 5k no :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od Kami1 »

Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#24 Příspěvek od Killca »

stojej podobne jako z tesly tady http://www.tesla-blatna.cz/cs/index.php , ale ja bych je do bawce nedal, brali sme z tesly na CLIO babicce a to je nekvalitni jak prase, ty v kliu jsou zapusteny az pod vikem ventilu, skoro nejsou videt, takze origo maj takovy plastovy haky az na viko, ale tyhle blatnacky jsou jen kratoucky a uz je nidky nevyndas :-D

edit: no i kdyz ty z pelicanu nevypadaj tak spatne, jen s nima nemam zkusenosti no
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#25 Příspěvek od Paavo »

Takze nakonec shoda nahod, spatny relatko paliv. cerpadla(neco takovyhjo blekotal kamik,a auto vubec nenaskocilo).Civky meneny(vypujceny ze 320) a problem pretrvava.Nasledne projeto s mechanikem a ten me utvrdil, ze zustava viset jeden z valcu.Takze se vrhnu na svicky a snad bude po problemu....
Kostik
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 18.04.2006 00:00

#26 Příspěvek od Kostik »

cidlo klikovky to taky muze byt(cena cca 1500)
dost bolistka R6
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#27 Příspěvek od Kami1 »

Svicka nebo vstrik.... hlavne nepostupuj logicky -Márfy je svina - doporucuju URK
Drzim palce

Killca psal, ze bys mel zmerit tlaky!
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#28 Příspěvek od Paavo »

mel jsem napsat, ze jakykoliv studeny start je na 5.Pak se valec chyti, jde jen o to , za jakou dobu.Vcera cca 4km na5.Pak jsem se nasral a 1ka, 2ka do 5000,pri jednicce se uz chytil, krasne tahnul,ale v 5000 opet vynechal,sup dvojka a u 5tis dalsi zaskub,3->120 a uz jel krasne.

Jeste takova domenka , necha se zjistit, pokud opet naskoci na 5,kdyz budu pri volnobehu odpojovat jednotlivy kable k civkam,ktera svicka nepali?Muj typ je , ze pokud to nechcipne pri vypojeni,tak je svicka v kyblu.Nevim, ale jestli to neuskodi motoru a nasledne mne(abych nedostal pecku jako vrata) :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#29 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mas spatnou nejakou civku (zmer za studena odpor mezi piny 1 a 3, musi byt +/- u všech stejný), ale klidne jeste vymenuj vse okolo :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#30 Příspěvek od Paavo »

civky jsem mel pujceny z brachovo e36 320i kde vsechno slape jak ma a zadna zmena.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#31 Příspěvek od Kami1 »

Paavo píše:Jeste takova domenka , necha se zjistit, pokud opet naskoci na 5,kdyz budu pri volnobehu odpojovat jednotlivy kable k civkam,ktera svicka nepali?Muj typ je , ze pokud to nechcipne pri vypojeni,tak je svicka v kyblu.Nevim, ale jestli to neuskodi motoru a nasledne mne(abych nedostal pecku jako vrata) :D

motoru to neuskodi
katalyzatoru snad taky ne kdyz to nebudes moc turovat
vn kabelu to moc nprospeje ale co uz
:!: hlavne se nedrz pri odpojovani kostry auta, jinak muzes dostat serii poradnych slupek
kdys naposled menil svicky, ze bys to udelal komplet

civky jsem mel pujceny z brachovo e36 320i kde vsechno slape jak ma a zadna zmena.

kabely jsi pujceny nemel?
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#32 Příspěvek od JIP »

Mě to dělalo to samé a nakonec to taky byla cívka(viz.Hanz), ale tenhle problém s R6 se tady řešil už 100krát (téma "záhada století") a každému pomohlo něco jiného...svíčky, pal.filtr, čidlo vačky/kliky...diagnostika v neautorizovaném BMW servise mi řekla jen lambdu, kterou to ale zřejmě nebylo (respektive po její výměně bez znatelného zlepšení).
Držím palce...
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#33 Příspěvek od Paavo »

kabely jsem nemel pujceny,pokud mi reknes,jak se nechaj jednoduse odpojit, tak je od bratra pujcim.Dneska jsem to nahodil a sel jak svicary,pekne na 6.Ale logicky je mi divny, proz by kabel nepalil,najednou se umoudril a zapaloval a ve vysokejch ot zase nic.......
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#34 Příspěvek od Kami1 »

uz jsem psal, z m50 neznam, jetli tam mas neco takovyho, tak sem ti radil blbe - nejsou tam vn kabely. civky jsi zkousel, tak svicka nebo vstrik
Prisels uz na to, kterej valec nejde?

Obrázek
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#35 Příspěvek od Paavo »

jj presne tohle mam akorat s Vanosem,takze:civky odzkouseny(moje na bratrovo 320 slapou vpoho, jeho na mi 2.5 stejne jako s mema->problem nevyresen)ale civky jsou vpoho.Vcera ostra projizdka,asi 4km jsem jel na 5 ,pak rudo a 1,2,3 k 5tacum.Svete div se na jednicku si jeste cuknul ale pak sel hladce az k 5tis kde opet jakby vynechal,to samy na dvjku a 3 ke 120.Dneska dvakrat studeny start a sel jak po masle na vsech 6.Ze by nejka karbonova usadka na svicce.Nicmene svicky NGK BKR6E tam pujdou po novm roce at tak ci tak(cena za jednu 119,- s dani->za hubicku)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#36 Příspěvek od Kami1 »

Tak hodne stesti, na starejch svickach asi bude poznat, ktera je spatna
maguli
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 07.09.2008 00:00

#37 Příspěvek od maguli »

Oldman píše:Celkom mozne že to robi vysypany katalyzator, zapchany priechod :idea:

Přesně todle jsem měl ja
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#38 Příspěvek od Paavo »

a jak ti to jelo(nejelo)???
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od MagicMisel »

přesně tenhle problém řeším taky!už vím který valec nejede ted zistit proč!vymenim cívku a uvidí se!ty už si zjistil který valec nejede??
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#40 Příspěvek od Paavo »

no........popravde ne, kdyz jsem se to chystal zkusit, tak palily vsechny, sel krasne hladce.Nakonec mi to stejne nedalo a postupne jsem odpojoval ty kable k civkam.U kazdeho valce nasledoval vypadek.Takze cekam bud az se problem vyskytne a nebo jdu koupit novy svice(stejne tam mely bejt uz od koupe v zari)

Jenom mi nejak jeste vrtaj hlavou snimace (cidla) kliky a vacky.S tim jsem se jeste nesetkal,abych pak nekoupil svicky a byl na stejnym miste jako ted.A to stim katem co psal Maugli nejak nechapu.......(pri ucpanym katu vynechava valec????neni kat. nahodou pricpanej pro 3 nebo 6 valcu najedou?)
Odpovědět