Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolísání otáček na volnoběh
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
konkretne u me to vzniklo tak ze u M10 je ze spodu na vaze vzducu po cele vaze takovi viko ktery odpadlo a salo to pres to moc vzduchu...zalepno silikonem...za studene to i tak salo spatnej vzduch a klapka chodila spatne a jak se zahralo tak to slo relativne dobre ale volnobeh vysoko okolo 1200... vyzkousej spis asi jinou nez odpojeni...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
No mě se zdá v pohodě, ale tak může to bejt tim. Já sem právě myslel, že to bude lambda, že nerozpozná kdy je to studený a kdy zahřátý a když je to studený tak to tam dává málo benzínu a proto to dělá. Toť jen moje domněnka, ale sem rád když mi někdo poradí komu se to stalo. A nemůže to bejt tim vlnovcem od váhy? Ale to pak by si přisávalo pořád vzduch a blblo by to furt ne? Jinak mam E36 coupe 318 iS M42
mne zase robi len prezblnknutie , tzn. napriklad blizim sa k krizovatke na konci vyradim rychlost, otacky spadnu cca na 600 potom vyskocia na 900 zase spadnu na 600 a potom sa ustalia na 800 a stabilne sa drzia, to iste napriklad pri pridani plynu na mieste, najprv poklesnu pod volnobezne potom vyskocia nmierne nad volnobezne zase spadnu na cca 600 a potom sa to uz drzi na 800
neviete niekto cim to moze byt ???? pocasie a telpota na to nema vplyv
uz som pocul aj take ze to moze byt dvojhmotovy setrvacnik
tak teda neviem, asi diagnostika bude nutna, nakolko tak vyjde diagnostika v BMW ?
neviete niekto cim to moze byt ???? pocasie a telpota na to nema vplyv
uz som pocul aj take ze to moze byt dvojhmotovy setrvacnik
tak teda neviem, asi diagnostika bude nutna, nakolko tak vyjde diagnostika v BMW ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Bydliště: OtrokovicE
- Kontaktovat uživatele:
Mam uplne stejny problem,prave by me zajimalo jestli se to da na diagnostice nejak zjistit.. A jestli sou ty dily co pisete stejny na Vanosu a i Bezvanosu,ja mam 325i E36 bezVanos a otec to ma s vanosem,to samy,ja 92r.v. on 94,tak jestli sou ty dily stejne,a kdyz to vymenim tak jestli prijdu nato co to dela,ted sem menil svicky,filtry,a dela to porad,900-600 +-, kdyz pridam plyn,tak se to na chvili spravi,proste to nedela pravidelne,oni mi to vymenili a nedelalo jim to,ja stim jezdil dva dny a zase to zacalo.. zacne to proste jak se tomu zachce.. Nejaka rada?
mám ten samý problém na M44 motoru, dost se to jebe, při zastavení to třikrát houpne dolu, někdy to chcípne úplně, pak se to tak nějak ustálí, někdy se to dusí při akceleraci, někdy to jede jako šlak, myslím, že to žere jak tank, zatím jsem vyměnil svíčky neb jedna byla kapku napálená do porcelánu...ale nepomohlo to, prohledal jsem tu všechny diskuze a může to být takových věcí, že je mi až blivno to opravovat, takový malý výčet co jsem našel, co by to mohlo být : děravý vlnovec, váha, palivový filtr, čidlo volnoběhu, čidlo vačky, kliky, zanesená klapka, děravé podtlak hadice,svíčky, kabely k svíčkám, cívky, prokouslý kabel od myšek (krys) o))))),lambda,atd,atd...zítra jdu na diagnostku, pak se uvidí..ale dost mne v tomhle BMW zklamalo...
yard píše:mám ten samý problém na M44 motoru, dost se to jebe, při zastavení to třikrát houpne dolu, někdy to chcípne úplně, pak se to tak nějak prokouslý kabel od myšek (krys) o))))),lambda,atd,atd...zítra jdu na diagnostku, pak se uvidí..ale dost mne v tomhle BMW zklamalo...
11 let stary BMW hochu, ale furt to slape lip jak felda, ta by byla na GO
jinak k problemu: mas spatnou smes a pokud ti to zere benal, tak je to lambda sonda, vymenuj ji za tepleho vyfuku, jinak ji nevyndas, kdyz to bude delat dal, tak ti jeste k tomu prisava vzduch a tvori se chuda smes ale to by ti i podpalilo pist no, tak to vymen rychle, vlnovec- prasklinka, netesnost mezi dily i treba v airboxu
vlevo je matal
a vpravo Killca 


takže zatím jsem zjistil že je kaput cívka...zespoda co do ní jdou kabely od svíček, tak dva jsou úplně zoxidovaný a uhnilý, cívka po proměření kaput, kabely taky ...čekám na díly a uvidí se jestli je to celá ta sranda...jinak z té diagnostiky jsem moc nepoznal, neb takto zásadní problém nejspíš ukáže řadu dalších problémů a tedy chyb...uvidím co bude po výměně, doporučuji tedy občas každému kabely na vstupu do cívky vyčistit prostříknout kontaktolem...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 177
- Registrován: úte 27.05.2008 00:00
- Bydliště: Chotěboř na Vysočině ;)
- Kontaktovat uživatele:
čauec chlapi,
takže se přidám do kroužku smolařů. Ten samý problém- 318iS M44 r.97
Při studeném i teplém motoru kolísají otáčky, ale po čase se ustálí. Má na to vliv i poloha volantu a poloha spojky, takže se to stává třeba při záběru- když dám míň plynu nebo při dotočení volantu skoro na doraz apod., ale i běžně při vyřazení na neutrál se otáčky 3x-4x zhoupnou. Začalo mi to dělat hlavně až teď v poslední době. Nevím si rady... taky asi budu muset zajet na diagnostiku.
takže se přidám do kroužku smolařů. Ten samý problém- 318iS M44 r.97
Při studeném i teplém motoru kolísají otáčky, ale po čase se ustálí. Má na to vliv i poloha volantu a poloha spojky, takže se to stává třeba při záběru- když dám míň plynu nebo při dotočení volantu skoro na doraz apod., ale i běžně při vyřazení na neutrál se otáčky 3x-4x zhoupnou. Začalo mi to dělat hlavně až teď v poslední době. Nevím si rady... taky asi budu muset zajet na diagnostiku.
pri dotoceni do dorazu je houpani normalni, koukni jestli mas poradne zandany merak oleje, potom postrikej hadice sani (jak psal FX v jinem tematu) cisticem na brzdy a jestli se otacky zvysi na volnobeh, tak mas nekde prasklinu, nejspis gumove koleno sani, pak si pujc vahu vzduchu od nekoho se stejnym motorem (kdyby ses dostal do prahy podle me by ti pujcil majitel myho byvalyho isa) a potom bych to videl na diagnostiku a sceknout hodnoty davane lambdami
ale muze to byt cidlo polohy klikove hridele, polohy vackove hridele (nebo otacek?!?) pak zasrany volnobezny ventil
ale muze to byt cidlo polohy klikove hridele, polohy vackove hridele (nebo otacek?!?) pak zasrany volnobezny ventil
vlevo je matal
a vpravo Killca 

