Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolísání otáček na volnoběh

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
MartyLin
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od MartyLin »

Poradí mi někdo, čím to může být, že když stojím na neutrál tak se stává, že se auto zaklepe a kolísají otáčky mezi 500-800. např. když stojím na semaforech
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

lambda sonda, vaha vzduchu, cidlo volnobeznych otacek, cidlo polohy vackove hridele, cidlo polohy klikove hridele, zasrane odvetravani klikove hridele, zasrany benzinovy filtr
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
bobosnow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Břasy

#3 Příspěvek od bobosnow »

Čau mě to dělá hned po startu když je to úplně studený a jde to klidně až na 200 otáček a když se to ohřeje tak pohoda a drží krásně. Vyměnil sem čidla teploty, termostat, novej vzduch filtr, svíčky, už si nevim rady co s tim podle mě to bude asi lambda co vy na to? Díky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

me toto presne delala vaha vzduchu...vymeneno a parada , zkus jinou a uvidis ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
bobosnow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Břasy

#5 Příspěvek od bobosnow »

sakra to sem přesně tohle nechtěl aby byla!!! :x No zkusim jí odpojit jestli se to změní ten chod motoru. A mam jí odpojit když je to ohřatý a má to ty nízký otáčky až to chcípá nebo když je to ohřátý a je to v pohodě???
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

konkretne u me to vzniklo tak ze u M10 je ze spodu na vaze vzducu po cele vaze takovi viko ktery odpadlo a salo to pres to moc vzduchu...zalepno silikonem...za studene to i tak salo spatnej vzduch a klapka chodila spatne a jak se zahralo tak to slo relativne dobre ale volnobeh vysoko okolo 1200... vyzkousej spis asi jinou nez odpojeni...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
bobosnow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Břasy

#7 Příspěvek od bobosnow »

No mě se zdá v pohodě, ale tak může to bejt tim. Já sem právě myslel, že to bude lambda, že nerozpozná kdy je to studený a kdy zahřátý a když je to studený tak to tam dává málo benzínu a proto to dělá. Toť jen moje domněnka, ale sem rád když mi někdo poradí komu se to stalo. A nemůže to bejt tim vlnovcem od váhy? Ale to pak by si přisávalo pořád vzduch a blblo by to furt ne? Jinak mam E36 coupe 318 iS M42
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

za studena to dela vaha, lambda spis za tepla, pujc si od nekoho na stajyn motor a uvidis, jinak kdyz to prisaha falesnej tak klidne muze tim vlnovcem, stoji 4-5kil v autecu, tak kup, to se dykcy hodi mit novy, ale spis to vidim na vahu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#9 Příspěvek od vavrekj »

mne zase robi len prezblnknutie , tzn. napriklad blizim sa k krizovatke na konci vyradim rychlost, otacky spadnu cca na 600 potom vyskocia na 900 zase spadnu na 600 a potom sa ustalia na 800 a stabilne sa drzia, to iste napriklad pri pridani plynu na mieste, najprv poklesnu pod volnobezne potom vyskocia nmierne nad volnobezne zase spadnu na cca 600 a potom sa to uz drzi na 800

neviete niekto cim to moze byt ???? pocasie a telpota na to nema vplyv

uz som pocul aj take ze to moze byt dvojhmotovy setrvacnik

tak teda neviem, asi diagnostika bude nutna, nakolko tak vyjde diagnostika v BMW ?
Wmko
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
Bydliště: OtrokovicE
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Wmko »

Mam uplne stejny problem,prave by me zajimalo jestli se to da na diagnostice nejak zjistit.. A jestli sou ty dily co pisete stejny na Vanosu a i Bezvanosu,ja mam 325i E36 bezVanos a otec to ma s vanosem,to samy,ja 92r.v. on 94,tak jestli sou ty dily stejne,a kdyz to vymenim tak jestli prijdu nato co to dela,ted sem menil svicky,filtry,a dela to porad,900-600 +-, kdyz pridam plyn,tak se to na chvili spravi,proste to nedela pravidelne,oni mi to vymenili a nedelalo jim to,ja stim jezdil dva dny a zase to zacalo.. zacne to proste jak se tomu zachce.. Nejaka rada?
yard
Registrovaný
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
Bydliště: CHOMUTOV

#11 Příspěvek od yard »

mám ten samý problém na M44 motoru, dost se to jebe, při zastavení to třikrát houpne dolu, někdy to chcípne úplně, pak se to tak nějak ustálí, někdy se to dusí při akceleraci, někdy to jede jako šlak, myslím, že to žere jak tank, zatím jsem vyměnil svíčky neb jedna byla kapku napálená do porcelánu...ale nepomohlo to, prohledal jsem tu všechny diskuze a může to být takových věcí, že je mi až blivno to opravovat, takový malý výčet co jsem našel, co by to mohlo být : děravý vlnovec, váha, palivový filtr, čidlo volnoběhu, čidlo vačky, kliky, zanesená klapka, děravé podtlak hadice,svíčky, kabely k svíčkám, cívky, prokouslý kabel od myšek (krys) o))))),lambda,atd,atd...zítra jdu na diagnostku, pak se uvidí..ale dost mne v tomhle BMW zklamalo...
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#12 Příspěvek od vavrekj »

daj potom vediet ako dopadla autodiagnostika ,
asi pojdem aj ja najblizsie si nechat spravit
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#13 Příspěvek od Killca »

yard píše:mám ten samý problém na M44 motoru, dost se to jebe, při zastavení to třikrát houpne dolu, někdy to chcípne úplně, pak se to tak nějak prokouslý kabel od myšek (krys) o))))),lambda,atd,atd...zítra jdu na diagnostku, pak se uvidí..ale dost mne v tomhle BMW zklamalo...

11 let stary BMW hochu, ale furt to slape lip jak felda, ta by byla na GO

jinak k problemu: mas spatnou smes a pokud ti to zere benal, tak je to lambda sonda, vymenuj ji za tepleho vyfuku, jinak ji nevyndas, kdyz to bude delat dal, tak ti jeste k tomu prisava vzduch a tvori se chuda smes ale to by ti i podpalilo pist no, tak to vymen rychle, vlnovec- prasklinka, netesnost mezi dily i treba v airboxu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
CybreX
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: stř 01.10.2008 00:00
Bydliště: Uherskohradišťsko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od CybreX »

Nevim jestli vam to chlapi pomuze , ale pred tydnem jsme meli v servise Ochcavku benzin 1,6 se stejnym problemem, taky pri volnobehu letaly otacky 500-900. Vycistila se klapka sani + reset pres notebooka aby se zkalibrovala a problem vyresen.
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#15 Příspěvek od vavrekj »

tak ako dopadla autodiagnostika a nasledny servis ?
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#16 Příspěvek od zool »

uz vis vysledek?mam uplne stejnej problem (a koukam ze asi i dalsich 10 lidi tady co sem tak procital forum) ja uz menil svicky,civku,palivak, a porad to je to samy.. tipuju cerpadlo no ale nevim,diagnostika nic neukazala
yard
Registrovaný
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
Bydliště: CHOMUTOV

#17 Příspěvek od yard »

takže zatím jsem zjistil že je kaput cívka...zespoda co do ní jdou kabely od svíček, tak dva jsou úplně zoxidovaný a uhnilý, cívka po proměření kaput, kabely taky ...čekám na díly a uvidí se jestli je to celá ta sranda...jinak z té diagnostiky jsem moc nepoznal, neb takto zásadní problém nejspíš ukáže řadu dalších problémů a tedy chyb...uvidím co bude po výměně, doporučuji tedy občas každému kabely na vstupu do cívky vyčistit prostříknout kontaktolem...
yard
Registrovaný
Příspěvky: 656
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
Bydliště: CHOMUTOV

#18 Příspěvek od yard »

takže cívka nová, kabely nové, auto jde krásně za plynem a jede jako prase..no to se dalo ale čekat...nicméně volnoběh houpe stále a teď už stabilně ...jedu znova na diagnostiku a uvidím co dál...
Marry
Registrovaný
Příspěvky: 177
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: Chotěboř na Vysočině ;)
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Marry »

čauec chlapi,
takže se přidám do kroužku smolařů. Ten samý problém- 318iS M44 r.97
Při studeném i teplém motoru kolísají otáčky, ale po čase se ustálí. Má na to vliv i poloha volantu a poloha spojky, takže se to stává třeba při záběru- když dám míň plynu nebo při dotočení volantu skoro na doraz apod., ale i běžně při vyřazení na neutrál se otáčky 3x-4x zhoupnou. Začalo mi to dělat hlavně až teď v poslední době. Nevím si rady... taky asi budu muset zajet na diagnostiku.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#20 Příspěvek od Killca »

pri dotoceni do dorazu je houpani normalni, koukni jestli mas poradne zandany merak oleje, potom postrikej hadice sani (jak psal FX v jinem tematu) cisticem na brzdy a jestli se otacky zvysi na volnobeh, tak mas nekde prasklinu, nejspis gumove koleno sani, pak si pujc vahu vzduchu od nekoho se stejnym motorem (kdyby ses dostal do prahy podle me by ti pujcil majitel myho byvalyho isa) a potom bych to videl na diagnostiku a sceknout hodnoty davane lambdami

ale muze to byt cidlo polohy klikove hridele, polohy vackove hridele (nebo otacek?!?) pak zasrany volnobezny ventil
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět