Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
smrad z výfuku
z vyfuku samozrejme, jinak zralo by to olej i vodu no, to zkus kontrolovat vzdy kdyz je auto studene rano, jestli neubylo vody nebo oleje, jinak ten smrad nevim, mozna tankujes shit naftu, coz je casty problem u tehle aut a nasledne kupa problemu, nejkvalitneji se tankuje na OMV nebo BENZINE co sem slysel, a co znam ty vase benzinky na slovensku (konkretne v presove) tak to je hruza co tam tankujou lidem, sem tam byl ISem, natankoval sem plnou a auto vubec nejelo, dojel sem na prvni OMV a poradne to prostrik CARREROU 95 a slapalo to jak hodinky
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
chico69 píše:"kourí" myslíš z výfuku alebo v interiéry?
z výfuku moc nedymí-teraz v zime iba zo začiatku, ale to je normálka si myslím..
a v interiéry my to kúri tak normálne..
tak neviem...![]()
keby to bol olej tak by mi to asi aj žralo olej,nie? ale ja moc nebadám že by mi ubudlo z oleja...
tobě to kouří i do interiéru?
jina benzinka panove, na naftu je nej BENZINA - DIESEL VERVA a OMV, prave na shellku v jednom magazinu bonzli, ze ma nejhorsi naftu v CR, osobne jsem ten clanek nevidel, ale bylo mi to receno z vice stran
na benzin je shellka dobra, ale stejne doporucuju OMV CARRERA a BENZINA VERVA100 na procisteni a vyzkouseni
na benzin je shellka dobra, ale stejne doporucuju OMV CARRERA a BENZINA VERVA100 na procisteni a vyzkouseni
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Kami1 píše:kurenie je po slovensku topeni
kúri - topí
-tak tak..-som to nepochopil..
hmm...že by to bolo tou naftou? no poprípade vyskúšam tú OMV a uvidíme čo to spraví..ale raá si vypočujem aj iné názory že čo by to mohlo byť..keby náhodou nie tá nafta..
a aditívum som prídaval-ale smrdelo to tak pred-aj potom čo som ho tam pridal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Ozivim tuto starsiu temu.. Nedavno som kupil e46 320D 110kW fl motor M47TU.. Auto jazdi v pohode, vykon myslim, ze OK.. Nedymi, len za studena chvilu na bielo kym sa nezohreje, co je myslim normalne.. INPA ukazala 2 vadne zhavice, idu sa menit.. Ale trapi ma a dost, ze z vyfuku smrdi hodne nafta, stiplavo, ako avia... Cim to moze byt? Dopracoval sa uz niekto k vyrieseniu tohto problemu? Obcas niekto u bmw chrochtiakov otvori tuto temu, ale vysledok nejak ziaden.. Ja viem, ze diesel proste smrdi, ale toto je uz asi moc.. Katalizator fyzicky na potrubi je, ci je vykuchany neviem.. Dalej by to mohol robit vstrekovac? No korekcie mam celkom fajn, aj ked to nemusi znamenat, ze vstreky su v poriadku.. Na 4 valci je korekcia +0,50 a na 3tom -0,69 .. prve dva valce su v pohode.. snimac klepania chybu nevypisuje... Cize hodnoty aj celkom OK, ale nezda sa mi, ze tie na 3 a 4 valci dost lietaju pri zatazi, vyzera akoby sa vstrek na tretom valci snazil dorovnat ten na stvrtom.. Prve dva drzia v pohode.. A mam pocit, ze auto trosicku viac trasie na volnobehu ako je zdrave, ale je to moj prvy chrochtliak tak mozno len nezvyk.. ide mi hlavne teda o ten smrad a menit trysky sa mi koli tomu veru nechce, hlavne ak to ma byt z neurcitym vysledkom...
- Přílohy
-
- diag_zmens.jpg (115.12 KiB) Zobrazeno 556 x