Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

podivne startovani pomoci dvou baterek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Krab »

nazdar kluci... mam problem kterej zatim zadnej amaterskej mechanik nevyresil a proto nez to dam k poradnymu chcu se tady zeptat... Občas se mě stane že když chcu nastartovat studeny auto tak baterka proste toci ale auto nechytne.... takhle startuju 2x (se zhavenim) a nic... po treti to udela jak kdyby byla baterka vybita... proste cvakne a nic.... jenze vybita neni.... Dam tam druhou baterku, kterou vozim v aute od toho co me to poprvy takhle v zime vypeklo, a chytne to nadrc.... stalo se nekdy nekomu z vas neco podobnyho nebo vite cim by to mohlo byt? podotykam ze obe baterky sou absolutne v poradku, dobijeni funguje jak ma a odber z auta je taky v poradku.. Diky za odpovedi
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Leveler »

Kolikátku máš tu baterku?
jammbox
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 23.08.2006 00:00

#3 Příspěvek od jammbox »

Buď má jedna z nich menší kapacitu, to snad zjistíš. Nebo pokud jsou stejné kapacity tak je u jedné špatný jeden článek a na nastartování už nemá sílu. Měl jsem stejný problém, ale ta "porouchaná" slouží dodnes dobře v kámošově feldě. Problém na straně auta bych spíš nehledal.
Dej vědět jak to dopadlo.
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Krab »

obě sou to 65 Ah clanky sou urcite v poho... obe je kontroloval borec z prace kterej je pred par letma vyrabel....
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Kami1 »

zkousels je prohodit?
pri pripojeni minus pripojujes na minus nebo na kostru?
zajimalo by mne pred kolika rokama a jak je vyrabel
od kdy ti to dela
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Krab »

prohazuju je dycky kdyz nenastartuju.... jednou za cas to proste nechytne.... tu co nechytne hodim do kufra a vozim ju tam.. pak nenastartuju na tu co mam pripojenou a prohodim je.. (nenabijim je)... stava se me to tak cca 1x za mesic.. pripojuju minus primo na minus.... borec delal kdysi ve Varte. cca pred 6-7 letma... (nedelal primo ty moje dve baterky :)... dela me to od toho co zacly prvni mrazy...
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od Kami1 »

Uz chapu :)
asi sou v haji obe dve(nebo nenabity). Jak jezdis dlouhy streky?
zkus zmerit napetí na baterii pred a pri startovaní, pripadne klidovej odber proudu.
Pred zimou rozhodne doporucuju baterku nabit
pokud maj clanky vicka tak zmer hustotu elytu, pripadne by slo provest oziveni s h2o2
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

sezen 75Ah baterku a soupni ji tam na mesic a uvidime, podle me je 65 malo na dizla

jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Krab »

Kami1 píše:Uz chapu :)
asi sou v haji obe dve(nebo nenabity). Jak jezdis dlouhy streky?
zkus zmerit napetí na baterii pred a pri startovaní, pripadne klidovej odber proudu.
Pred zimou rozhodne doporucuju baterku nabit
pokud maj clanky vicka tak zmer hustotu elytu, pripadne by slo provest oziveni s h2o2

jak sem psal obe sou uplne v poho... :) napeti a odber taky.... jezdim kazdej 3ti den do hokny 20 km + nejaky to jezdeni k mlade a tak.... s nabijenim problem nebude....

Killca píše: sezen 75Ah baterku a soupni ji tam na mesic a uvidime, podle me je 65 malo na dizla

jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem
Tu baterku skusim nekde splasit mozna by to tim mohlo bet... kostru skontroluju, mrknu aj na to podavaci cerpadlo.... vstrikovaci cerpadlo a vstriky sou v pohode... to sem nedavno delal.... Diky za rady
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Kami1 »

zmer to napeti pri startovani, pokud bude v poho, tak to baterkou neni, ale tou kostrou nebo spatnym kontaktem.
kdyz to bude pod 10V, tak je spatna baterka, nebo starter prekonava prilis velkej odpor(coz se v zime znacne projevi).
Na kapacite zas tak moc nezalezi, dulezitej je max proud tzn vnitrni odpor baterky a pokud je baterka stara tak uz to tak nezvlada.
Klidne tam dej tu 75, ale myslim, ze dobra 65 by to mela taky zvladat -tvoje rozhodnuti, nejlepsi zkusit oboji
PS: Kazda baterka vyzaduje udrzbu
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od Kami1 »

ps: 20km kazdej 3. den taky nic moc, ale dobry baterce by to melo stacit
psps: pokud rikas, ze baterka je ok, tak musel ten vnitrni odpor merit.
Oldman
Registrovaný
Příspěvky: 836
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Ostrava,Čr,Žilina,Sr
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Oldman »

Az ti to urobi nabuduce, nemen baterku, len vydrz stejnu dobu ako by trvala vymena baterky a skus nastartovat, vsadim galoty ze to pojde :D
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Krab »

Díky vám všem... zetra na to vlitnu..... jak na to prindu tak sem hodim jak to dopadlo.... treba se to taky nekdy bude nekomu hodit
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#14 Příspěvek od Killca »

to s tim opetovnym startem po urcitym case je ale mozny, osobne bych asi jeste i vyndal starter a vycistil ho, stavalo se ze byl zasranej a nechtel se moc tocit a u dizla staci, aby se tocil o otacku min a uz to nenastartuje a po chvili co menis baterku se zatim starter vzpamatuje a na druhy brnknuti uz frci
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Krab »

Oldman píše:Az ti to urobi nabuduce, nemen baterku, len vydrz stejnu dobu ako by trvala vymena baterky a skus nastartovat, vsadim galoty ze to pojde :D
tak dneska rano to zrovna nevyslo :)....... ani jedna se nechytla... hodil sem je na nabijecku a uvidim
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#16 Příspěvek od Killca »

tak zapoj a jezdi na obe, ale fakt bych zkusil jeste poradne otestovat ty veci kolem, hlavne kontakty kolem baterky, kontakty ukostreni motoru, muzou byt zrezly, kamosovi na 325tds se ten drat skoro celej upizlal, takze mu to jen cvakalo pri zkousce startu a koukni na ten starter, mozna cisteni stacit nebude, ale bude to chtit repas
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Krab »

tak sem zkontroloval co sem mohl sam.... draty sou v poho vcetne ukostreni... akorat sem odmontoval spodni kryt baterky a cela ta konstrukce na ktere je pripevnej ukostrovak byla totalne zaoxidovana tak sem to ocistil hodil sem tam baterku z nabijecky a chytlo to na drc.... treba to bylo tim.... na ostatni se podivam behem tydna... ted to jaksi vsechno nestiham......
Alfonso1987
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

#18 Příspěvek od Alfonso1987 »

každopádně bych doporučoval silnější baterku... mám 85Ah a 850 startovací proud a už mockrát mě to zachránilo od jízdy busem, kor teď, když mám v prdeli žhavení... ale mám 325tds, na ten čtyřválec to ale taky určo nebude marná investice...
Krab
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Krab »

asi ju koupim ale az na pristi zimu..... ted to este nejak doklepu
shade120l
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: Příšovice
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od shade120l »

Kami1 píše:zkousels je prohodit?
pri pripojeni minus pripojujes na minus nebo na kostru?
zajimalo by mne pred kolika rokama a jak je vyrabel
od kdy ti to dela


mínus a kostra je to samý :mad:
Odpovědět