Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
podivne startovani pomoci dvou baterek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
- Kontaktovat uživatele:
nazdar kluci... mam problem kterej zatim zadnej amaterskej mechanik nevyresil a proto nez to dam k poradnymu chcu se tady zeptat... Občas se mě stane že když chcu nastartovat studeny auto tak baterka proste toci ale auto nechytne.... takhle startuju 2x (se zhavenim) a nic... po treti to udela jak kdyby byla baterka vybita... proste cvakne a nic.... jenze vybita neni.... Dam tam druhou baterku, kterou vozim v aute od toho co me to poprvy takhle v zime vypeklo, a chytne to nadrc.... stalo se nekdy nekomu z vas neco podobnyho nebo vite cim by to mohlo byt? podotykam ze obe baterky sou absolutne v poradku, dobijeni funguje jak ma a odber z auta je taky v poradku.. Diky za odpovedi
Buď má jedna z nich menší kapacitu, to snad zjistíš. Nebo pokud jsou stejné kapacity tak je u jedné špatný jeden článek a na nastartování už nemá sílu. Měl jsem stejný problém, ale ta "porouchaná" slouží dodnes dobře v kámošově feldě. Problém na straně auta bych spíš nehledal.
Dej vědět jak to dopadlo.
Dej vědět jak to dopadlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
- Kontaktovat uživatele:
prohazuju je dycky kdyz nenastartuju.... jednou za cas to proste nechytne.... tu co nechytne hodim do kufra a vozim ju tam.. pak nenastartuju na tu co mam pripojenou a prohodim je.. (nenabijim je)... stava se me to tak cca 1x za mesic.. pripojuju minus primo na minus.... borec delal kdysi ve Varte. cca pred 6-7 letma... (nedelal primo ty moje dve baterky
... dela me to od toho co zacly prvni mrazy...

sezen 75Ah baterku a soupni ji tam na mesic a uvidime, podle me je 65 malo na dizla
jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem
jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
- Kontaktovat uživatele:
Kami1 píše:Uz chapu![]()
asi sou v haji obe dve(nebo nenabity). Jak jezdis dlouhy streky?
zkus zmerit napetí na baterii pred a pri startovaní, pripadne klidovej odber proudu.
Pred zimou rozhodne doporucuju baterku nabit
pokud maj clanky vicka tak zmer hustotu elytu, pripadne by slo provest oziveni s h2o2
jak sem psal obe sou uplne v poho...

Tu baterku skusim nekde splasit mozna by to tim mohlo bet... kostru skontroluju, mrknu aj na to podavaci cerpadlo.... vstrikovaci cerpadlo a vstriky sou v pohode... to sem nedavno delal.... Diky za radyKillca píše: sezen 75Ah baterku a soupni ji tam na mesic a uvidime, podle me je 65 malo na dizla
jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem
zmer to napeti pri startovani, pokud bude v poho, tak to baterkou neni, ale tou kostrou nebo spatnym kontaktem.
kdyz to bude pod 10V, tak je spatna baterka, nebo starter prekonava prilis velkej odpor(coz se v zime znacne projevi).
Na kapacite zas tak moc nezalezi, dulezitej je max proud tzn vnitrni odpor baterky a pokud je baterka stara tak uz to tak nezvlada.
Klidne tam dej tu 75, ale myslim, ze dobra 65 by to mela taky zvladat -tvoje rozhodnuti, nejlepsi zkusit oboji
PS: Kazda baterka vyzaduje udrzbu
kdyz to bude pod 10V, tak je spatna baterka, nebo starter prekonava prilis velkej odpor(coz se v zime znacne projevi).
Na kapacite zas tak moc nezalezi, dulezitej je max proud tzn vnitrni odpor baterky a pokud je baterka stara tak uz to tak nezvlada.
Klidne tam dej tu 75, ale myslim, ze dobra 65 by to mela taky zvladat -tvoje rozhodnuti, nejlepsi zkusit oboji
PS: Kazda baterka vyzaduje udrzbu
to s tim opetovnym startem po urcitym case je ale mozny, osobne bych asi jeste i vyndal starter a vycistil ho, stavalo se ze byl zasranej a nechtel se moc tocit a u dizla staci, aby se tocil o otacku min a uz to nenastartuje a po chvili co menis baterku se zatim starter vzpamatuje a na druhy brnknuti uz frci
vlevo je matal
a vpravo Killca 


tak zapoj a jezdi na obe, ale fakt bych zkusil jeste poradne otestovat ty veci kolem, hlavne kontakty kolem baterky, kontakty ukostreni motoru, muzou byt zrezly, kamosovi na 325tds se ten drat skoro celej upizlal, takze mu to jen cvakalo pri zkousce startu a koukni na ten starter, mozna cisteni stacit nebude, ale bude to chtit repas
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Žernovník (okr. Blansko)
- Kontaktovat uživatele:
tak sem zkontroloval co sem mohl sam.... draty sou v poho vcetne ukostreni... akorat sem odmontoval spodni kryt baterky a cela ta konstrukce na ktere je pripevnej ukostrovak byla totalne zaoxidovana tak sem to ocistil hodil sem tam baterku z nabijecky a chytlo to na drc.... treba to bylo tim.... na ostatni se podivam behem tydna... ted to jaksi vsechno nestiham......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Bělá pod Bezdězem