Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Cuká, nejde do otáček, dusí se,...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#1 Příspěvek od sadamcx65 »

... tak se mě včera a dnes za jízdy stalo, že najednou jako kdyby došel benzin a auto se začne dusit a nechce jít do otáček, s postupným přidáváním plynu se dusí a otáčky né a né vylézt, po chvíli je zase vše OK a auto jede úplně normálně i na plnej plyn, stalo se mě to cca třikrát za jízdy po městě a jednou se to dusilo na volnoběh, dělá to i když je motor studený i když je zahřátý ... nemůže být špinavý palivový filtr? Dva dny zpět jsem měnil svíce origo NGK... takže tím by to být nemělo.. víte někdo čím by to mohlo být? Předem díky ;) BMW E36 318is PS: nevím jestli to s tím má spojitost, ale když je motor po delší jízdě zahřátý a chci nastartovat, tak někdy startér točí déle než je zvykem a krom toho nemám moc klidný volnoběh ;)
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#2 Příspěvek od zool »

heh to se tady řeší pořád dokola, naposled tušim tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0

já mám přesně to samý, ale nechám to až na jarní opravy, tipuju to na palivový čerpadlo, (filtr,svíčky,cívku sem měnil), mě se to objevuje nahodile, třeba 4 dny jezdim v pohodě a pak už se to zas poděla a pak zas je to okej)) nebo mám prostě ňákej bordel v nádrži, nebo hadičkách kdo ví
BMWandilek
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 03.08.2008 00:00
Bydliště: Střížovice (Mladá Boleslav)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od BMWandilek »

pokud se dusi a je to takove gumove tak se podivejte na lambdu :-)
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#4 Příspěvek od sadamcx65 »

BMWandilek píše:pokud se dusi a je to takove gumove tak se podivejte na lambdu :-)
to by docela i odpovidalo, ale nedelalo by to spiše zastudena?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

lambda by myslim pouze nedokazala udelat spravnou smes a tim by jen houpaly otacky a auto vic zralo, ale jelo, tohle vypada na palivovy cerpadlo ve spojeni s filtrem, mozna jen spina v nadrzi, dycky se nahrne k cerpadlo a pri sani se na nem udrzi, takze v te chvili saje mnohem min

chtelo by to zmerit, kolik dava tlaku a jestli i pri pohybu dava stejne
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#6 Příspěvek od sadamcx65 »

Tak jsem vyměnil palivový filtr a přijde mě, že auto celkově táhne mnohem lépe než před výměnou, zatím najeto cca 20km a OK, tak snad to tak i vydrží ;)
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#7 Příspěvek od zool »

a volnobeh uz je taky ok?
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#8 Příspěvek od sadamcx65 »

zool píše:a volnobeh uz je taky ok?
ne-e jenom se to už nedusí a jede to mnohem lépe, ale volnoběh zůstal .. až budu mít čas a chuť zkusím diag.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#9 Příspěvek od Paavo »

u me (asi)naprosto stejny problem,na letisti jsem s 325i dostal pokourino i od 320i.Proste jednu chvili nejde do otacek(bubla.....proste ma divnej zvuk)a to bud v celym spektru ot nebo pouze kolem 2000ot.Veskery filtry,lambdu,vahu,svicky(ngk) jsem menil ale tenhle problem zustava,sice se objevi sem-tam za cca 400km,ale auto se tim pro razantnejsi jizdu stava nepouzitelnym,o predjizdeni ani nemluvim.Potreboval bych nejak vyloucit ci potvrdit cerpadlo benzinu.Plus jeste jak pise kolega spatny starty,u teplyho motoru musim nejdrive protocit a az na dalsi otoceni klickem chytne,blbe ale chytne....
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Kami1 »

da se zmerit prutok a tlak benalu u vstriku,
ale jestli to dela obcas, tak jedine pujcit jiny
nebo ho zkus jenom rozebrat a slozit
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od Kami1 »

Paavo: Nejde mi odeslat sz, ale mozna ti to dojde 2x
Bohuzel je to tak, ze kdyz je odpor mimo dany hodnoty, tak je cidlo spatny,
ale kdyz ten odpor sedi, tak nemuzes rict, ze je cidlo urcite dobry.

Co jsem cet, tak par lidi meli problem co ty a pricina byla v ty pumpe,
ale s jistotou nemuzes rict v podstate nic.

Tedka nekdo psal, ze mu to jede lip s odpojenym cidlem vacky nez s nim, tak to muzes zkusit

http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/90.jpg
http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/91.jpg
kubac
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 26.08.2008 00:00
Bydliště: Teplice

#12 Příspěvek od kubac »

Měl sem ten samej problém. Bylo to tim že mi podfouklo těsnění u svodů a šli špatný informace do lambdy.
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#13 Příspěvek od Pietrooo »

Ahoj mel jsem uplne ten samej problem dovrsilo to tim ze jsm jednoho dne tocil a nic.. po poklepani na plastovej krat cerpadla slo nastartovat.. vymenil jsem cerpadlo a naprosta spokojenost auto zase jede jak ma jeste jsem vymeil i filtr paliva... ale stalo se mi ze mi to udelalo i potom ale zpusobeno nekvalitnim benzinem...
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#14 Příspěvek od Cuky »

AHoj mám dotaz měl jsem bouračku na zadek autu celkem nic není jen mi neukazuje palivo a auto občas za jízdy cuká a vynechává a někdy nedrží volnoběh je možné že tím nárazem umřelo čerpadlo? DO nádrže jsem koukal a je utržený ukazatel paliva ale mě j¨de o to jestly to může být čerpadlem. Novější auta totiž mívají že po nárazu odpojí pal. čerpadlo kvůly bezpečnosti tak jen jestly to nemá a moje 318is (m42)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Brody »

Kluci mám také dotaz.
Auto na neutrál drží volnoběh, při přidání plynu vše v pohodě, ale jakmile se chce majitel rozjet tak se dusí a nejede. Neví někdo přibližně co by to mohlo být? Napadá mě nějaké přisávání vzduchu
Jedná se o e 36 316i M43 motor
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#16 Příspěvek od jarin36 »

Ahoj, koukam ze brody asi problem vyresil prodejem auta, nebo se nejednalo o tvoje? :D Potrebuji radu, protoze uz nevim jakym smerem se mam ubirat. Zhruba pred pul rokem mi auto zacalo delat stejny kraviny jako delalo sadamcx65, s tim ze mi navic pohupoval ekonomer. Po nejakem tom patrani jsem odpojil lambdu, problem zmizel ale auto logicky zacalo zrat. Najezdil jsem mozna 2tis. km s odpojenou lambdou a auto se chovalo jak ma. asi pred mesicem sem koupil novou lambdu od Febi a namontoval jsem ji. Auto zacalo lepe jet a i spotreba se zlepsila. ale po 300 km se z niceho nic problem vratil. Diagnostika nic nehlasi, prosim tedy o radu protoze uz nevim jak dal. Osobne sem to tipoval na nejake netesnosti na svodech nebo na vyfuku, ze podle toho lambda nakecava RJ hovadiny ale v servisu sem si netesnosti i na sani nechal prohlidnout a nic :roll:
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Brody »

Nene já auto prodal dřív. Toto se stalo už novému majiteli asi po třech nebo čtyřech měsících, tak jsem se ptal za něj. A ještě mu posílal pár kontaktů na znalce. Ale co s tím bylo nevím. Možná jen bordel v nádrži :wink:
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#18 Příspěvek od jarin36 »

Aha, tak to je jina :D Kazdopadne ja sem stale na tom samem a nevim co s tim dal, nemel by jeste nekdo nejaky napad?
TM
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 23.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od TM »

Oživím téma, dneska jsem měl problém s motorem - M52B25 (E36). Jel jsem dvě krátký trasy, při první se motor ani pořádně neohřál, vše OK. Když jsem jel zpátky tak už skoro doma jsem akorát koukal, že motor je ohřátej, a v tu chvíli se mi od zhruba 2000 otáček začal dusit. Nejprve pod tímto limitem OK, objel jsem blok, pak jsem mi začal ale chcípat i na nižší otáčky a nakonec chcípnul při rozjezdu. Akorát jsem zaparkoval, na volnoběh vypadá ok, ale v otáčkách se začíná dusit. Chvíli i va volnoběh nepravidelný chod a vibrace (jako by vynechával válec?)... Z výfuku jde víc kouře, když se dusí.
Poradíte, v čem by mohl být problém? Zatím jsem to neřešil, byla už tma a -10°... Zdá se, že na studenym motoru ok a teprv na teplym se to projevuje... Napadá mě prasklá nějaká hadička a že to někde přisává, ale to jen tipuju... Díky za případné postřehy!
petelin
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: stř 21.04.2010 00:00
Bydliště: Karviná

#20 Příspěvek od petelin »

Brody píše:Kluci mám také dotaz.
Auto na neutrál drží volnoběh, při přidání plynu vše v pohodě, ale jakmile se chce majitel rozjet tak se dusí a nejede. Neví někdo přibližně co by to mohlo být? Napadá mě nějaké přisávání vzduchu
Jedná se o e 36 316i M43 motor

Ať prohlídne komplet vzduch, všechny hadice poohybat a vyzkoušet jestli někde není ďoura, pak volnoběžnej ventil, palivovej filtr
Odpovědět