Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nefunguje palivova pumpa pls poradte
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 03.08.2008 00:00
- Bydliště: Střížovice (Mladá Boleslav)
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim, daval jsem motor M50B25 do E30 a po kompletni zapojeni el. mi nejde palivova pumpa... po zapnuti klicku se mi obevi 15spinany proud v relatku + proud na svorce tusim 86? no proste ten ervenobily drat co jde do relatka... na vystupu v palivove pumpe nic nejni a na hnedem dratu co jde do ridici jednotky namerim take + (aby se rele seplo tak tam preci musi byt kostra....) kdyz ECU odpojim a do cervenobileho dratu privedu + (ktere tam bez ECU privedeno nejni) a hnedy kabel ukostrim tak relatko po zapnuti klicku cvakne a pumpa bezi...
-respektive od kud bere ridici jednotka signal kdy ma rele sepnout a kdy ne?
- je normalni ze jednotka poustí + pol kde ma byt - pol???
jeste bych doplnil ze jednotka na jinem voze fungovala bez problemu.
-respektive od kud bere ridici jednotka signal kdy ma rele sepnout a kdy ne?
- je normalni ze jednotka poustí + pol kde ma byt - pol???
jeste bych doplnil ze jednotka na jinem voze fungovala bez problemu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ohledne tehle veci bych ti doporucil [url]forum.e30.cz[/url] M50ka ve trice se tam tedkom resi , i zapojeni elektriky , prostudoval bych to tam
a je tam i hodne lidi co to uz kutilo 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 03.08.2008 00:00
- Bydliště: Střížovice (Mladá Boleslav)
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:ohledne tehle veci bych ti doporucil [url]forum.e30.cz[/url] M50ka ve trice se tam tedkom resi , i zapojeni elektriky , prostudoval bych to tama je tam i hodne lidi co to uz kutilo
dekuji ale zapojeni EL. mam na 100% dobre


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 03.08.2008 00:00
- Bydliště: Střížovice (Mladá Boleslav)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 03.08.2008 00:00
- Bydliště: Střížovice (Mladá Boleslav)
- Kontaktovat uživatele:
no spravne ma jednotka po zapnuti klicku privezt asi na 3-5 sekund proud na cerpadlo, aby natlacilo a vyplo a bylo pripraveno na startovani a pote ma tlacit furt pri nastartvani, prave po natlaceni se sepne tlakovy ventil a vypne privod
proste to nech na spinanem napeti ze spinacky a v klidu, vsk to neni problem, jen to nesmis nechat pustene bez motoru zbytecne dlouho, aby se to nemrdlo ze jde tlak do zdi
proste to nech na spinanem napeti ze spinacky a v klidu, vsk to neni problem, jen to nesmis nechat pustene bez motoru zbytecne dlouho, aby se to nemrdlo ze jde tlak do zdi
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 03.08.2008 00:00
- Bydliště: Střížovice (Mladá Boleslav)
- Kontaktovat uživatele:
Killca píše:no spravne ma jednotka po zapnuti klicku privezt asi na 3-5 sekund proud na cerpadlo, aby natlacilo a vyplo a bylo pripraveno na startovani a pote ma tlacit furt pri nastartvani, prave po natlaceni se sepne tlakovy ventil a vypne privod
proste to nech na spinanem napeti ze spinacky a v klidu, vsk to neni problem, jen to nesmis nechat pustene bez motoru zbytecne dlouho, aby se to nemrdlo ze jde tlak do zdi
ehm... ECM nepousti proud ale spina -pol na relatku... a tlak by nemohl jit dozdi protoze ho ventil pusti Z5 prepadem do nadrze ale tak ci onak to cerpadlu ani baterii neprospiva

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 21.01.2015 01:00
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, řeším podobný problém u mé 318is, při zapnutí klíčku nejde napětí na palivové čerpadlo. Přišel jsem na to, že problém není v relé palivového čerpadla, ale v relé které přivádí napětí na spínanou svorku palivového čerpadla (zřejmě "main relay"), konkrétně na svorku 85 nejde kostra. Vodič ze svorky 85 končí v ŘJ a přerušen není, proměřen a OK. Při měření napětí mezi svorkami 85 a 86 napětí lze naměřit (asi 11,45 V), ale bez dostatečného proudu, který by sepnul relé. Relé odzkoušeno a OK. Při připojení kostry na svorku 85, relé sepne a vše funguje jak má, akorát nevypne čerpadlo po 5s nebo při natlakování. Nevíte někdo kde by mohl být problém nebo nesetkal jste se s tím již někdo?


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 21.01.2015 01:00
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Schéma jsem našel jenom pro představu a lepší pochopení problému. Co se týče problému jednotky, to už mě taky napadlo. Ale problém se zatékáním bych asi vyloučil, protože auto před kompletním rozebráním fungovalo v pořádku. Myslím si, zda-li problém nemůže být někde v dalším čidle (třeba tlaku paliva) Nevím jak přesně v jakých závislostech má spouštění čerpadla paliva fungovat. Jinak je vše OK, motor lze nastartovat, budíky ukazují....Foldas píše:U tebe to vidím na problém v samotné řj u e36 se občas stane že zatíka do toho kastlíku pod oknem a vyplaví řj zkus ji vytáhnout a rozdělat. Proč ukazuješ schéma MS jednotky?
Tenhle motor nemá žádne čidlo tlaku paliva. Čerpadlo se spíná před startem na pár sekund (ne vždy) a pak až při roztočení motoru a běží po celou dobu chodu motoru na základě impulzu snímače kliky. schéma si najdi tady http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm