Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kolik se dá najet na motor?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
kopii
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 20.11.2008 01:00

#21 Příspěvek od kopii »

Vždicky je to mezi sedačkou a volantem...
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od DAVe_1 »

je to vsechno o predchozim majiteli...pokud je to nekdo kdo nema hluboko do kapsy a jezdi na pravidelne prohlidky a vse hned v pocatku resi tak je 200tkm opravdu nic....videl jsem uz nekolik aut co melo pres 200 a volantm,podvozek,kastle,interier byly jako nove..motor bez kolisani nebo nakyho rachotu. Moje prvni BMW jsem mel iso, tam jsem mel na tach klasika 150 :lol: ale rekl bych tak o 100 vic...a to auto me nikdy! nenechalo stat, nezralo olej, naprosto bez problemu...jen kastle,interier a podovzek (ktery jsem pak menil) znala znamky oprotrebeni a semtamnych tukancu. Takze ja jsem rozhodne zastancem vubec nekoukat na to kolik to ma najeto ale na stav :!:
Samozrejme Nemecko se serviskou zaklad dobreho kupu (nebavim se o vyjimkach :? )
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#23 Příspěvek od Killca »

4val 318is 1,9 - dal sem pres 310 000km, stale slape jak novy, tlaky kolem 13, olej nikdy nezralp, jen tekl z gufera na klice a to se ted vymenilo novym majitelem a motor ani netece ani nezere a jeste jede jako prase

-jde o to, ze ho 11 let mela jedna baba v nemecku do 240tisic a pak ja jeden a pul roku, tak to bude zachazenim no
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#24 Příspěvek od Koto »

"Naštěstí" moderní elektronicky řízené motory už zdaleka takovou výdrž nemají, resp. ta elektronika v nich. Takže ti naši 15 let starý dědouškové je všechny přežijou 8)
HonzaB
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: ned 14.09.2008 00:00
Bydliště: Chrást nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od HonzaB »

Já měl na tý starý 318tds 430tis a pak se mi ten motor posral!ted co mam novější 318tds tak mam 191 a zatim můžu říct že pohoda šlape jak novej!
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#26 Příspěvek od Bzuker »

Killca píše:4val 318is 1,9 - dal sem pres 310 000km, stale slape jak novy, tlaky kolem 13, olej nikdy nezralp, jen tekl z gufera na klice a to se ted vymenilo novym majitelem a motor ani netece ani nezere a jeste jede jako prase


to gufero mi teče taky btw. co je třeba koupit na opravu?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#27 Příspěvek od Killca »

no jen to gufero :-D vyprdnout ho ven a nastrcit novy a vsechno zase slozit, pak jedine koupit to co ti prdne cestou, podle me jediny problem bude pri povolovani sroubu na hrideli, bude to ztezka, ale jinak by v te vymene nemel byt problem
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Huska »

Huska píše:zatím nejvíc co vím 100% má známej taxikář s e34 525TDS a od novoty měl při poslední výměně oleje 560tis km. jinak si myslím že běžná bezporuchová výdrž 300tis km


když už někdo vytáhl XXXXlet starý přízpěvek tak jen dodán že takxikář o kterém jsem psal před čtyřmi roky prodal ted před vánocemi své TDS s původním motorem a najetými více než 800tis. km :!: :!: nyní už měmil jen filtr a olej pouze doléval cca 1l/4tis km ... otec mi tvrdil že na výkonu motoru není znát opotřebení !!!!
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od ROBi »

325 TDS - 340 000 km a jede jak má :) jediná investice byla výměna jednoho těsnění, nic víc :)
aggama
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: úte 08.11.2005 01:00
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od aggama »

E36 318i M40 300tis, pouze proběhla asi při 250tis km výměna hydroštelů a sprchování vačky. Motor běží stále jak má a spotřeba oleje je nulová...
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od dzonnek »

pokud se clovek chova k auto slusne servisuje vse jak ma a nechova se vylozene jako prase tak to auto nejede 400000km kazdy. To proste nicneni mam osobni zkusenosti treba tu s feldou co ma pres 500000km a motor slape jako hodinky jen ta kastle je jiz KO. A je asi jedno zda je to 4valec nebo 6ti. Ale prej nej jsou 5ti valce. ale co ja vim.
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od rob2fab »

316i m40 250ti jel by dal auto rozbito

316im40 od prvniho držitele rakouska firma najeto 400tis cvakali hydra i za tepla a nemelo to uz zátah.

policejni 318iA m43 300tis motor jede jak novej,neni slyšet a zátah ma že me až zamrazi.(motorum s automatem je hej,nesjouvystaveny žádnym extremum)

316i m43 320tis motor ma zátah a není slyšet.

318i(1899ccm)e46 m43 200tis a sou slyšet H-štely

tot moje vály!
protan
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: sob 07.01.2006 01:00

#33 Příspěvek od protan »

Moje 525ix 431tis a motor de bez problemu..kastle :roll: :D
Steanly
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 27.05.2008 00:00

#34 Příspěvek od Steanly »

318TDS - 220tis a pohoda.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od George_D »

M40 318iA - 253tis Vydává občas divný zvuky, ale tahá furt :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#36 Příspěvek od zrob »

E36 coupe 325i r.v 92,bez VANOS-najeto 249 tis,na motor nikdy nebylo sahnuto,jen pravidelne menim olej,doplnuju vodu do ostrikovacu:lol: a v zime menim fridex a urcite to nevytacim dokud se mi nezahreje auto......a zda se ze ten motor ma do smrti jeste hodne daleko,slape kraasne...olej nemizi....
anymartin
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Bydliště: Praha východ

#37 Příspěvek od anymartin »

Já mám e36 318 m43 r.v.94 mám najeto 240tkm a motor šlape bez problémů(ťukťukťuk)Předchozí majitel si to hýčkal jako mimčo a já se taky snažím.Je to nejspíš v tom jak se o auto staráš.Viděl jsem feldu s najetejma 320tkm orezlou jak se na škodovku patří,ale motor v rámci možností táhnul.
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od PetacekBE »

230 000 - motor v prdeli - po mechanické stránce super,ale už se někdo dříve rejpal ve vstřikování - trysky klepaj a předvstřik je rozjebanej... 8)
shoot_one
Registrovaný
Příspěvky: 318
Registrován: sob 28.06.2008 00:00
Bydliště: Valmez, Brno, Shanghai
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od shoot_one »

6-vál M52 2,5 litru najeto 265 000, furt pěkně jede, olej nepapá ani kapku, ale už na něm jde vidět, že má něco za sebou.
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301

#40 Příspěvek od 4am »

v praci e34 2,5 td 740tis km jezdilo neustale naloženy kombik bez zadnich sedadela a to se na něj sralo , nakonec už z něj chcalo všechno možný s udržbou by jezdil dodnes
Odpovědět