Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolísání otáček na volnoběh

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od myrryn88 »

zienteks píše:Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na potreti to chytlo ale s pridanym plynem samozrejme jen malinko seslapnutym. Po nastartovani smrad benzinu s vyfuku mohlo by to byt volnobeznym ventilem? jinak motor m43 1.9 87kw. Da se ten ventil nejak vycistit nebo promazat? Kdysi jak jsem mel AUDI tak tam byl trochu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.


Cistit se da petrolejem nebo prolit benzinem,pak prostriknou WD40 a nechat vykapat.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#82 Příspěvek od Killca »

3er_Cabrio_E36 píše:I prd, velebnosti :D Ta sranda stojí 950,-, v CarTecu v OV. Asi ten monopol nebo co :lol:

koleno na moje byvale iso - 520kc v bmwkrotil v praze a Autec v praze a na stary iso to koleno stoji 530kc v tech samych shopech

tady nove iso m44
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 13_0418/#2

tady stare iso m42
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 13_0363/#7

co to je za prodejnu ta sotea? to jsou blazni, neni to i s postovnym?

olom píše:Zdravím, tde škrtící klapka s řídící jednotkou. ( e46, 1,8i, 105kw). Ale koukám že to může být spousta jiných věcí 8O 8O 8O

tohle bych tipl na lambdu, ale vyzkousej pred koupi nove lambdy jeste ty bezplatne veci, jako cisteni vahy vzduchu, vycisteni odvetrani klikovky, shlednuti der v sani (strikni na trubky kolem sani cistic na brzdy, kdyz se otacky zvysi, tak je tam dira), samozrejme diagnostiku-zahrej motor a scekni jestli cidlo teploty spravne meri teplotu motoru (potrebne pro prechod ze sytice na normalni vstrikovani), vycistit volnobeznak

zienteks píše:Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na pchu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.

bych se kouk i na palivovou soustavu, jestli to tam spravne tlaci benal, treba zasrany vstriky, stary palivovy filtr apod
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
zienteks
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#83 Příspěvek od zienteks »

Tak jsem vycistil ten ventil ta klapka v nem sla velmi stuha a na strane odvodu do sani k motoru bylo hodne prachu vycislil jsem to takovym svinstvem z prace a ted je to jako nove a paradne to chyta. Mel jsem i problem pri zapnutem vyhrivani zadniho okna kdy je odber proudu velky a altik je poradne zatizeny tak pri dojeti ke krizovatce sel volnobeh hodne pod otacky a pomalu na horu nez se vyrovnal ted to nedela parada.
satva
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: úte 31.05.2005 00:00

#84 Příspěvek od satva »

me to kolisa pri startu, dlouho to trva nez se rucicka otackomeru usadi, houpe nahoru dolu asi 2x az 3x. dela to jen kdyz je venku teplo nebo zahratej motor.
v zime je to ok. Lambdu sem menil a volnobeznak vycistil
cim to muze byt? mam M40 E36
318TI
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 20.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od 318TI »

318TI píše:Zdravim vsechny.Mam compacta M42 1.8 is a od vcerejska me to dela taky ale za studena aj ta tepla otacky skacou v rozmezi 300-1500ot/min. obcas to chcipne uplne.Volnobeznej ventyl je vycistenej a skrtici klapka taky svicky novy. Diagnostika driv psala taky lambdu ale jestli pisete ze nepomaha tak jsem zatim nekupoval. Tak jestli nekdo tuto zasranou zahadu vyresi tak budu rad protoze se s tim neda jezdit





Ja jsem asi zjistil proc to dela. Nasel jsem nejspis natrhlou hadicu co vede od volnobezneho ventilu smerem nahoru do sani neni videt ale dase nahmatat,protoze kdyz s ni hejbu tak se otacky bud srovnaji a nebo se to dusi,ale doufam ze ta bohata smes neposkodila lamdu :roll:
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od myrryn88 »

zienteks píše:Tak jsem vycistil ten ventil ta klapka v nem sla velmi stuha a na strane odvodu do sani k motoru bylo hodne prachu vycislil jsem to takovym svinstvem z prace a ted je to jako nove a paradne to chyta. Mel jsem i problem pri zapnutem vyhrivani zadniho okna kdy je odber proudu velky a altik je poradne zatizeny tak pri dojeti ke krizovatce sel volnobeh hodne pod otacky a pomalu na horu nez se vyrovnal ted to nedela parada.



:cool2:
satva
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: úte 31.05.2005 00:00

#87 Příspěvek od satva »

satva píše:me to kolisa pri startu, dlouho to trva nez se rucicka otackomeru usadi, houpe nahoru dolu asi 2x az 3x. dela to jen kdyz je venku teplo nebo zahratej motor.
v zime je to ok. Lambdu sem menil a volnobeznak vycistil
cim to muze byt? mam M40 E36


:?:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#88 Příspěvek od Kami1 »

teplotni cidlo, nevhodny svicky, pojebana vaha + milion dalsich veci
satva
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: úte 31.05.2005 00:00

#89 Příspěvek od satva »

to cidlo zkusim, kde je presne nevis ?
zienteks
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#90 Příspěvek od zienteks »

Chlapi poradte, zas mi na volnobek sel motor pod otacky pri zapnutem vyhrivani zadniho okna, tak jsem zase rozebral ten volnobezny ventil a zase byl suchy a sel stuha tak jsem to maznul silikonovym ojelem a rekl jsem si, mam to rozebrane tak vycistim jeste skrtici klapku a ted mam problem volnobeh nechce sjet pod 1000ot tak me napada jestli se nemusi resetovat RJ aby se kalibroval ten volnobezny ventil je to mozne? Jinak volnobeh pri zatizeni treba spojkou se reguluje zadnou jinou zavadu jsem nepostrehl 318i e46
zienteks
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#91 Příspěvek od zienteks »

A nebo trochu povolit ten maly imbus cim se nastavuje doraz skrtici klapky?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#92 Příspěvek od Kami1 »

satva: cidlo teploty je pod sanim v prostred hlavy, za nim je cidlo teploty chlapaliny
satva
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: úte 31.05.2005 00:00

#93 Příspěvek od satva »

Kami1 píše:satva: cidlo teploty je pod sanim v prostred hlavy, za nim je cidlo teploty chlapaliny


dík mrknu na to
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#94 Příspěvek od Kami1 »

cidlo teploty chlapaliny by melo mit cca 2500 ohm pri 20 stupnich a 350 ohmpri 80stupnich
melo by tam jit 5voltu
:!: dotahovaci moment jenom 13Nm

Doporucuju zkusit nekde pucit vahu vzduchu
satva
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: úte 31.05.2005 00:00

#95 Příspěvek od satva »

Kami1 píše:cidlo teploty chlapaliny by melo mit cca 2500 ohm pri 20 stupnich a 350 ohmpri 80stupnich
melo by tam jit 5voltu
:!: dotahovaci moment jenom 13Nm

Doporucuju zkusit nekde pucit vahu vzduchu


ok zkusim to nejak proverit, dík
philipo
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 15.08.2008 00:00
Bydliště: Brno

#96 Příspěvek od philipo »

Zdravím, mám též problém s volnoběhem, otáčky lítají z 800 na 500 a někdy mi to aj chccíplo. Začalo se mi to sr... asi před měsícem. No řikám si nebudu špekulovat zajel jsem do Renocaru ve slatině. Diagnostika 1700,- a že prý mám špatnej odvzdušnovací ventil skříně...no moc se mi to nezdálo ale budiž koupil jsem 1000,-. Dnes jsem to vyměnil a prd.. pořád stejne. Jinak diagnostika žadne chybky aj lambda ok-aspoň to tedy tvrdili, ja se v tom německém protokolu pořádně nevyznám. Nevím kterým směrem se mám ted ubírat(co zkontrolovat...atd) můžete poradit? díky
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#97 Příspěvek od Killca »

no, to odvzdusneni klikove skrine s tim muze souviset, ale nevim jestli ventilem, ale chce to vycistit nejaky ty trubky nebo co to tam je, muze to byt zasrane a klika nemuze dychat
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
philipo
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 15.08.2008 00:00
Bydliště: Brno

#98 Příspěvek od philipo »

je fakt ze kdyz jsem to měnil tak ty trubky byli docela zasviněný. ale ne tak že by se to ucpalo(aspon tedy myslím). Ale ted budu o vikendu dělat brzdy tak ve volné chvili odělám hadice a pořádně je vyčistím. jinak volnoběh se dokonce zhoršil oproti předtím. dneska cesta do prace děs a hruza porad půlnohou na plynu:) (traktor hadra). padalo to aj na 300. mozna jak jsem s tim zahejbal tak se to ucpalo vice....
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#99 Příspěvek od Kami1 »

co mas za motor?
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od rob2fab »

u me tobylo regulaci podlaku na odvetrani motoru,takova cerna kulata vec do ktere vede hadice s vyka ventylu.stoji to 1000kc a mate pravdepodobne v riti vsici,jelikoz je to plastovy a ten olej to casem rozpusti,stejne jako zborti tu hadici

m43 4ever top 4 vale engine of tehe world
Odpovědět