Cistit se da petrolejem nebo prolit benzinem,pak prostriknou WD40 a nechat vykapat.zienteks píše:Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na potreti to chytlo ale s pridanym plynem samozrejme jen malinko seslapnutym. Po nastartovani smrad benzinu s vyfuku mohlo by to byt volnobeznym ventilem? jinak motor m43 1.9 87kw. Da se ten ventil nejak vycistit nebo promazat? Kdysi jak jsem mel AUDI tak tam byl trochu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kolísání otáček na volnoběh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Klubové ID: 1827
- Kontaktovat uživatele:
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
koleno na moje byvale iso - 520kc v bmwkrotil v praze a Autec v praze a na stary iso to koleno stoji 530kc v tech samych shopech3er_Cabrio_E36 píše:I prd, velebnostiTa sranda stojí 950,-, v CarTecu v OV. Asi ten monopol nebo co
tady nove iso m44
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 13_0418/#2
tady stare iso m42
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... 13_0363/#7
co to je za prodejnu ta sotea? to jsou blazni, neni to i s postovnym?
tohle bych tipl na lambdu, ale vyzkousej pred koupi nove lambdy jeste ty bezplatne veci, jako cisteni vahy vzduchu, vycisteni odvetrani klikovky, shlednuti der v sani (strikni na trubky kolem sani cistic na brzdy, kdyz se otacky zvysi, tak je tam dira), samozrejme diagnostiku-zahrej motor a scekni jestli cidlo teploty spravne meri teplotu motoru (potrebne pro prechod ze sytice na normalni vstrikovani), vycistit volnobeznakolom píše:Zdravím, tde škrtící klapka s řídící jednotkou. ( e46, 1,8i, 105kw). Ale koukám že to může být spousta jiných věcí![]()
![]()
bych se kouk i na palivovou soustavu, jestli to tam spravne tlaci benal, treba zasrany vstriky, stary palivovy filtr apodzienteks píše:Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na pchu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Tak jsem vycistil ten ventil ta klapka v nem sla velmi stuha a na strane odvodu do sani k motoru bylo hodne prachu vycislil jsem to takovym svinstvem z prace a ted je to jako nove a paradne to chyta. Mel jsem i problem pri zapnutem vyhrivani zadniho okna kdy je odber proudu velky a altik je poradne zatizeny tak pri dojeti ke krizovatce sel volnobeh hodne pod otacky a pomalu na horu nez se vyrovnal ted to nedela parada.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 19
- Registrován: stř 20.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
318TI píše:Zdravim vsechny.Mam compacta M42 1.8 is a od vcerejska me to dela taky ale za studena aj ta tepla otacky skacou v rozmezi 300-1500ot/min. obcas to chcipne uplne.Volnobeznej ventyl je vycistenej a skrtici klapka taky svicky novy. Diagnostika driv psala taky lambdu ale jestli pisete ze nepomaha tak jsem zatim nekupoval. Tak jestli nekdo tuto zasranou zahadu vyresi tak budu rad protoze se s tim neda jezdit
Ja jsem asi zjistil proc to dela. Nasel jsem nejspis natrhlou hadicu co vede od volnobezneho ventilu smerem nahoru do sani neni videt ale dase nahmatat,protoze kdyz s ni hejbu tak se otacky bud srovnaji a nebo se to dusi,ale doufam ze ta bohata smes neposkodila lamdu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Klubové ID: 1827
- Kontaktovat uživatele:
zienteks píše:Tak jsem vycistil ten ventil ta klapka v nem sla velmi stuha a na strane odvodu do sani k motoru bylo hodne prachu vycislil jsem to takovym svinstvem z prace a ted je to jako nove a paradne to chyta. Mel jsem i problem pri zapnutem vyhrivani zadniho okna kdy je odber proudu velky a altik je poradne zatizeny tak pri dojeti ke krizovatce sel volnobeh hodne pod otacky a pomalu na horu nez se vyrovnal ted to nedela parada.

Chlapi poradte, zas mi na volnobek sel motor pod otacky pri zapnutem vyhrivani zadniho okna, tak jsem zase rozebral ten volnobezny ventil a zase byl suchy a sel stuha tak jsem to maznul silikonovym ojelem a rekl jsem si, mam to rozebrane tak vycistim jeste skrtici klapku a ted mam problem volnobeh nechce sjet pod 1000ot tak me napada jestli se nemusi resetovat RJ aby se kalibroval ten volnobezny ventil je to mozne? Jinak volnobeh pri zatizeni treba spojkou se reguluje zadnou jinou zavadu jsem nepostrehl 318i e46
Zdravím, mám též problém s volnoběhem, otáčky lítají z 800 na 500 a někdy mi to aj chccíplo. Začalo se mi to sr... asi před měsícem. No řikám si nebudu špekulovat zajel jsem do Renocaru ve slatině. Diagnostika 1700,- a že prý mám špatnej odvzdušnovací ventil skříně...no moc se mi to nezdálo ale budiž koupil jsem 1000,-. Dnes jsem to vyměnil a prd.. pořád stejne. Jinak diagnostika žadne chybky aj lambda ok-aspoň to tedy tvrdili, ja se v tom německém protokolu pořádně nevyznám. Nevím kterým směrem se mám ted ubírat(co zkontrolovat...atd) můžete poradit? díky
je fakt ze kdyz jsem to měnil tak ty trubky byli docela zasviněný. ale ne tak že by se to ucpalo(aspon tedy myslím). Ale ted budu o vikendu dělat brzdy tak ve volné chvili odělám hadice a pořádně je vyčistím. jinak volnoběh se dokonce zhoršil oproti předtím. dneska cesta do prace děs a hruza porad půlnohou na plynu:) (traktor hadra). padalo to aj na 300. mozna jak jsem s tim zahejbal tak se to ucpalo vice....