Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 M50B25TU: při zahřátým motoru nechytá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte 11.03.2008 01:00
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,nevim čím to je,ale když je studená tak nastartuje bez problému a dokud jí nechcípnu tak běží,ale jak chci znovu nastartovat tak bez šance.
Tipuju to na nějaký čidlo teploty nebo otáček,ale nevim.Chtěl sem zajet na diagnostiku,ale to abych si pro sychr zbalil spacák kdyby mi to někde zdechlo.
Jde o E36 325i vanos.
Předmět změněn na výstižnější.
Autor nechť si přečte Pravidla
MOD (Francis)
Tipuju to na nějaký čidlo teploty nebo otáček,ale nevim.Chtěl sem zajet na diagnostiku,ale to abych si pro sychr zbalil spacák kdyby mi to někde zdechlo.
Jde o E36 325i vanos.
Předmět změněn na výstižnější.
Autor nechť si přečte Pravidla
MOD (Francis)
zaklad, musi tam jit benzin, musi se zapalit a musi tam byt komprese
tedy uz v tuto chvili mozna vada civek, ci svicek nebo krouzky ci pisty, roztazene teplem a propoustejici tlaky
pote privod benzinu, s tim teplem nevim co by souviselo z mechanickych casti, maximalne se muzem zamerit na slozeni smesi, ze ti tam nejde vzduch, takle nevim
reseni: odpoj vahu vzduchu, odpoj lambdy, pujci si od nekoho civky a svicky, zmer tlaky za studena a za tepla, pred dalsim startovanim za tepla zkus odpojit na pul hodky baterku pro reset jednotky, taky zkus sceknout prostor, kde se jednotka nachazi, jestli tam neni nejaka voda
jeste me napadlo, mozna mas ruplou hlavu a tece ti voda do valcu, takze za studena je to vyschle a stazene, ale za tepla roztazene a voda zateka a nejde startovat, ale to je spis blbost, to by ji tam muselo tect na plnej valec
jinak chyta velice rada
tedy uz v tuto chvili mozna vada civek, ci svicek nebo krouzky ci pisty, roztazene teplem a propoustejici tlaky
pote privod benzinu, s tim teplem nevim co by souviselo z mechanickych casti, maximalne se muzem zamerit na slozeni smesi, ze ti tam nejde vzduch, takle nevim
reseni: odpoj vahu vzduchu, odpoj lambdy, pujci si od nekoho civky a svicky, zmer tlaky za studena a za tepla, pred dalsim startovanim za tepla zkus odpojit na pul hodky baterku pro reset jednotky, taky zkus sceknout prostor, kde se jednotka nachazi, jestli tam neni nejaka voda
jeste me napadlo, mozna mas ruplou hlavu a tece ti voda do valcu, takze za studena je to vyschle a stazene, ale za tepla roztazene a voda zateka a nejde startovat, ale to je spis blbost, to by ji tam muselo tect na plnej valec

vlevo je matal
a vpravo Killca 


Podívejte se prosím na tento odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=z75g0iwqnVk
Takhle mi to dělá i ten můj stroj. Po zahřátí jede jak diesel, čím by to mohlo být? Dík
Takhle mi to dělá i ten můj stroj. Po zahřátí jede jak diesel, čím by to mohlo být? Dík
CESi:
tipl bych cidlo otacek nebo vahu
zkus odpojit tu vahu, lambdy a ocisti kontakty na cidlech vacky a klikovky(da se i zmerit odpor)
kdyz to porad nepojede(vahou a lambdou to neni) tak bude nejlepsi ta diagnostika(nemusis brat spacak, ale CO hasicak:-))
jinak zbytek toho co radi killca,
ty svicky nebo civky by musely byt spatny vsechny, ale clovek nikdy nevi
mateees:
delalo se s motorem predtim neco?
pro zacatek tam nali tam n91 a zkus to
jinak diagnostika (nebo zkusit odpojit cidla klepani, ale je tam kurevskej pristup)
mozna zmerit komprese
(mohly se taky treba rozhodit rozvody, spatny cidlo otacek)-nepravdepodobny
rozhodne s tim pokud mozno vubec nejezdi ani to dlouho netrap
4am:
pokud ses si jistej ze tam mas spravnej typ svicek tak zhruba to samy co CESi
kdyz by to byl starter tak bys to natocil z kopce, jinak jak rikas
tipl bych cidlo otacek nebo vahu
zkus odpojit tu vahu, lambdy a ocisti kontakty na cidlech vacky a klikovky(da se i zmerit odpor)
kdyz to porad nepojede(vahou a lambdou to neni) tak bude nejlepsi ta diagnostika(nemusis brat spacak, ale CO hasicak:-))
jinak zbytek toho co radi killca,
ty svicky nebo civky by musely byt spatny vsechny, ale clovek nikdy nevi
mateees:
delalo se s motorem predtim neco?
pro zacatek tam nali tam n91 a zkus to
jinak diagnostika (nebo zkusit odpojit cidla klepani, ale je tam kurevskej pristup)
mozna zmerit komprese
(mohly se taky treba rozhodit rozvody, spatny cidlo otacek)-nepravdepodobny
rozhodne s tim pokud mozno vubec nejezdi ani to dlouho netrap
4am:
pokud ses si jistej ze tam mas spravnej typ svicek tak zhruba to samy co CESi
kdyz by to byl starter tak bys to natocil z kopce, jinak jak rikas
mateees píše:Podívejte se prosím na tento odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=z75g0iwqnVk
Takhle mi to dělá i ten můj stroj. Po zahřátí jede jak diesel, čím by to mohlo být? Dík
tipl bych vule v hydrostelech, moc ridky olej
vlevo je matal
a vpravo Killca 


zdar ... hele, mně to dělalo taky. Za studena jsem auto normal nakopl a jak se ohřálo a chcípl jsem ho, ani za boha. Musel jsem vždycky jak bambálo sedět a čekat,než mi vychladl. Jdi od začátku. Benzín ... já přišel na to, že mi špatně dává čerpadlo. Ale začal jsem jednoduchými věcmi, než jsem začal jančit, co se děje. Relátko u pojistek ... ale nakonec prostě bylo špatné čerpadlo. Poslouchej, jestli dává, když otočíš klíčem.
byla ta pumpa spatna? prece jen je to elektromotor a pokud jsou vadne civky, tzn treba naruseny mezizavitovy izolace, tak probihaj jiskry, ktery cely motorek zahrivaji a pokud se zahreje moc, tak kov, na kterem jsou zavity, zacne mit uplne jine vlastnosti a proste uz se motorek prestava tocit
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte 11.03.2008 01:00
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
čidlo na vačkách se vyměnilo,ale byl to problém s čerpadlem v nádrži.Uvolněný pin v konektoru.Zajel dolů a prostě někdy to chytlo a někdy ne,ale zlobylo to jak na potvoru vždy když byl ohřátej motor.
To čidlo ot. vačkovýho hřídele bylo podle diagnostiky taky v háji a hlavně nebylo ani zapojený,tak sem ho měnil a zapojil,ale problém.Bez něj to ku podivu chodí bez problém ale když je zapojený tak se motor neudrží v otáčkách a hned zdechne.Strašně houpe.Kdyby někdo věděl co s tím...?
Je to taková závada bez závady,prostě jezdím s odpojeným čidlem,ale asi ho tam někdo nedával jen tak pro prdel.
To čidlo ot. vačkovýho hřídele bylo podle diagnostiky taky v háji a hlavně nebylo ani zapojený,tak sem ho měnil a zapojil,ale problém.Bez něj to ku podivu chodí bez problém ale když je zapojený tak se motor neudrží v otáčkách a hned zdechne.Strašně houpe.Kdyby někdo věděl co s tím...?
Je to taková závada bez závady,prostě jezdím s odpojeným čidlem,ale asi ho tam někdo nedával jen tak pro prdel.
chova se to, jako by bylo spatny, tak nevim, mozna zkusit pujcit jeste jiny. muze byt spatna rj.
rek bych, ze to podle nej nastavuje casovani vstriku a predstih zapalovani,
takze pokud to jede, tak to bude mozna vic zrat a mensi vykon, akorat je riziko podpaleni ventilu,
ale do jaky miry to rj pocita z cidla vacek nebo z klikovky to nevim.
mate nekdo poneti jak je napsanej program rj??
rek bych, ze to podle nej nastavuje casovani vstriku a predstih zapalovani,
takze pokud to jede, tak to bude mozna vic zrat a mensi vykon, akorat je riziko podpaleni ventilu,
ale do jaky miry to rj pocita z cidla vacek nebo z klikovky to nevim.
mate nekdo poneti jak je napsanej program rj??